PDA

View Full Version : Afstellen co KE-jetronic

VolkswagenRacing
05-05-2005, 16:00
Wie weet precies hoe dit werkt?
Moet de inbus juist vaster gedraaid worden om het co omlaag te brengen of juist losser? (is die die inbus naast de spinnenkop op de luchtweger?)
Verder nog tips? of dingen waar ik rekening mee kan houden?

Fred
05-05-2005, 16:38
Bij mijn weten is rechtsom verarmen van het mengsel, en linksom rijker. Maar dat zie je gauw genoeg als je een CO meter gebruikt gebruikt.

Je moet wel elke keer als je de boel versteld hebt even kort gasgeven, waarbij je wel de sleutel moet verwijderen, omdat er anders kans is dat je de boel beschadigd

VolkswagenRacing
06-05-2005, 16:34
dankje.. iemand nog wat extra info?

Allart-Ghetta
06-05-2005, 18:08
Rechtsom is rijker.
Ik neem aan dat je CO te hoog is. Gewoon draaien zodat hij net blijft lopen, gewoon bij de apk doen terwijl de slang erin hangt. Inbus 3 mm. Zodra hij afgemeld is weer een slinger omhoog geven, liefst ook ff met de meter eraan, en dan een %tje of 1.5 a 2 is wel mooi. (zonder werkende kat deze waardes, ik weet niet hoeveel % een goede kat opsnoept). Ik weet wel dat met mijn programmeerbare injectie ik hem op 0.4% kan laten draaien. Dat is heel mooi want de vorige APK moest ik nog kleinere injectoren, regelbare drukregelaar etc erin proppen om hem met digi-1 door de gastest te krijgen.

Die Ke-Jet van jou moet dus ook knap stationair lopen met de vereiste 0.5% CO.