View Full Version : uitlaat tegen stabilisator.
heine 1 cabrio
20-06-2012, 08:57
ik heb het probleem dat regelmatig mijn uitlaat tegen de stabilisatorstang aankomt en nee de motorsteunen zijn niet versleten,is er een manier om dit op te lossen?
Spierings
20-06-2012, 11:42
Misschien handig om te vermelden om wat voor auto/type het gaat en of het een orginele voorpijp of spagetti spruitstuk met sportuitlaat betreft.
Is je uitlaat zelf goed spanningsvrij gemonteerd en zijn de rubbers nog in goede staat ??
heine 1 cabrio
20-06-2012, 14:25
oja das een goeie,het gaat om een mk2 golf 1.8 rp motor.
de rubbers zijn nieuw en het is een orginele voorpijp en voor de rest heb ik een sebring tussen en einddemper.
Heb herzelfde gehad met ook een rp blok bleek dat de uitlaatllijn niet ver genoeg in elkaar zat geschoven. Daarbij heb ik nieuwe bouten in de driehoeksflens vóór de kat vervangen. Toen klopte het weer.
Jetta MaNiA
21-06-2012, 08:59
Ik heb hetzelfde met de jetta, spaghetti raakt net aan de stab stang bij langzaam optrekken. Schijnt te maken hebben met de achterste motorsteun welke iets te laag ligt voor het spruitstuk.
Ik heb hetzelfde met de jetta, spaghetti raakt net aan de stab stang bij langzaam optrekken. Schijnt te maken hebben met de achterste motorsteun welke iets te laag ligt voor het spruitstuk.
je kan de beugel van de voorste motorsteun toch iets verstellen?
Het was bij mij ook de uitlaat die niet ver genoeg in elkaar geschoven was.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.