Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 15-05-2011, 16:11
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Ook wij zijn nu terug na indd een mooie heen reis die erg goed verliep, een paar rotondes en kruispunten dicht gezet, zodat iedereen toch weer kon doorrijden en de groep toch een dikke 57 wagens goed bij elkaar bleef. Meeting zelf was eigenlijk een beetje min eigenlijk slecht. Sfeer was echt niet goed, mede doordat er veel mensen niet het terrein niet op kwamen. Ook gewoon de gezelligheid van vorig jaar was er niet. Jammer, maar goed wat kunnen wij daar aandoen. We hebben wel nog gezellig op het gras bij de auto's gezeten en wat gebabbeld met de heren uit Moerkappele dikke respect voor jullie.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de fijne heenrit en het netjes rijden. En natuurlijk de opkomst fantastisch!!

Groeten Ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote
  #22  
Old 15-05-2011, 16:13
AdvilBob's Avatar
AdvilBob AdvilBob is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 60
Default

Idd erg triest allemaal alles bij elkaar wassut met 57 auto's in beek op de parkeerplaats nog gezelliger en de heenreis nog beter geregeld snap best dat het terrein kleiner was maar we hebben nog genoeg plaatsen gezien waar nog genoeg auto's kunnen staan zoals op ut gras als je ut terrein opliep en als de organisatie zich ook eens de moeite deed om ff de mensen te informeren laat staan eens te komen kijken hoeveel volk er nog stond.
__________________
Jetta MK II 1987 CL 1.3 4 bak ombouw naar 1.8 8v carb's

Jetta MK II 1984 1.6 CL

Golf MK II 1986 1.3 C (sloop)

Proud member of the SlettaCruizers, the South Chapter

God created the men,
The men created GTI

Last edited by AdvilBob : 15-05-2011 at 16:18.
Reply With Quote
  #23  
Old 15-05-2011, 16:29
eddyvwone's Avatar
eddyvwone eddyvwone is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 559
Default

bob hoeveel had je gedronken het was in Stein

Grtz Eddy
__________________
Golf 2 GTI 16v edition
Golf 2 GTI 8v edition
Golf 1 Cabrio GLI
Golf 1 1.1 ombouw naar 1.8 GLI
Reply With Quote
  #24  
Old 15-05-2011, 16:32
oldscool's Avatar
oldscool oldscool is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,051
Default

Eh als je al weet als organisatie dat er maar 500 autos naar binnen kunnen !!!!!!!zo hebben wij opgevangen van mensen met een groen shirtje aan !!!!!!!!!!!

En dat er dan selectief entree wordt verleend>>>> niet dus ,stond naast een ibiza met 13 inch en monsterbumpers niet verlaagd !!en mensen uit gb frankrijk nl oostenrijk duitsland niet naar binnen kunnen 1 Woord SCHANDALIG !!!

Laat staan die mensen die uren in de auto hebben gezeten geld en moeite hebben gestoken ,,en dan hebben kunnen omdraaien, politie heeft het terrein niet gesloten het was gewoon te klein en zat vol !!!!!!!!!!!

Dit was gewoon de grootste Flater van het jaar !!
__________________
"Four wheels One love"

http://www.facebook.com/dropandwheels
Reply With Quote
  #25  
Old 15-05-2011, 16:32
AdvilBob's Avatar
AdvilBob AdvilBob is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 60
Default

ut was niet in beek en niet in stein maar ut was in elsloo
__________________
Jetta MK II 1987 CL 1.3 4 bak ombouw naar 1.8 8v carb's

Jetta MK II 1984 1.6 CL

Golf MK II 1986 1.3 C (sloop)

Proud member of the SlettaCruizers, the South Chapter

God created the men,
The men created GTI
Reply With Quote
  #26  
Old 15-05-2011, 16:32
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Het was in Elsloo...!!!
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote
  #27  
Old 15-05-2011, 16:53
FunkyF's Avatar
FunkyF FunkyF is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 308
Default

Iig Ronnie en anderen bedankt voor de leuke colonne erheen en de hulp vanochtend met mijn adapter.

Wij zijn ook met de grote colonne uit Elsloo meegereden met 3 auto's. Anderhalf uur in de rij gestaan en toen draaide iedereen om. We hebben de auto nog even in een straat buiten het terrein geparkeerd en zijn binnen nog 2 uurtjes gaan rondlopen. Stonden inderdaad schrale auto's tussen maar ook mooie wagens.

De sfeer was een stuk minder door de frustratie van een hoop mensen. Hamburger op en weer terug gereden, lekker binnendoor nog een beetje kunnen cruisen en kunnen genieten van de perfecte Belgische wegen..
__________________
Two wrongs don't make a right, but three lefts do.
Reply With Quote
  #28  
Old 15-05-2011, 16:59
Jelle-Mk1G60's Avatar
Jelle-Mk1G60 Jelle-Mk1G60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,285
Default

Wij zijn ook net terug thuis. Is een meeting die voor volgend jaar geschrapt word! er stodnen zeker dikke wagen tussen, enkele eos, aui tt, aui A4 mercedes, maar ook veel prul, golf 3 waar niets aan was, een fiat 500 abarth (akkoord leuk autotje maar volledig origineel) dusja organisatie heeft dik geflopt en auto's gewoon her en der neergezet.
jammer maar helemaal niks leuk aan! wij hebben buiten nog gaan kijken naar alle wagens die gwn langs de kant stonden geparkeerd en daar was even veel te zien als binnen en dat was gratis!

volgend jaar beter zeker, maar dan toch zonder ons.
Reply With Quote
  #29  
Old 15-05-2011, 17:07
golf1bart's Avatar
golf1bart golf1bart is offline
Volksforum Aandeelhouder B.M.F.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 466
Default

Quote:
Originally Posted by T.C.Z.L

Eenmaal in Landen aangekomen heel lang in de rij gestaan, doordat er overal straatjes waren viel de groep als het ware uit elkaar.
Van de hele groep ( +-40 wagens) zijn er 5 auto's binnengekomen!!!!
De politie was in de rij inderdaad erg moeilijk aan doen tegen sommige mensen.
De rest van de groep mocht niet binnen want het was "vol".
Eenmaal binnen stonden er toch een flink aantal " foute" wagens en zelfs standaard.
Ook was er op sommige plaatsen nog genoeg plek om auto's neer te zetten.
We hebben het rondje dus maar gelopen, gegeten en zijn toen maar van ellende naar huis gegaan.
Eerste keer Eurosunday, en meteen de laatste

EDIT: De Zwitser met de Audi hebben ze onder begeleiding toch nog een plaats gegeven. Maar een flink aantal andere mensen van verre reizen konden inderdaad omdraaien.




Net golf klaar eerste meet ooit (voor mij en de golf) naar euro sunday ik denk dat de reacties hierboven allemaal genoeg zeggen,heb ik niets aan toe te voegen.
Ik heb lekker gereden vandaag maar "meeting" bij sommige mensen ook wel file genoemd was K walitatief U iterst T eleurstellend
Reply With Quote
  #30  
Old 15-05-2011, 17:18
HB24 HB24 is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2008
Posts: 770
Send a message via MSN to HB24
Default

Valt op dat er maar weinig gesproken hebben met de organisatie:
1. Normaal was de meeting doorgegaan op het militair domein aan de overkant waar zonder problemen 1000 wagen konden staan, maar enkele dagen voor het treffen besliste de gemeente dat het daar niet mocht doorgaan en dat dat men moest verhuizen naar de overkant waardoor ook de vip area int honderd gelopen is
2. Men moest van politie alles binnen laten, omdat men anders de boel ging ontbinden als het niet sneller vooruit ging, dan kunt niks anders meer als alles binnen te laten, als organisatie zijnde!!

Eurosunday is slachtoffer van zijn eigen succes en is in feite te groot geworden voor nog in België te kunnen organiseren, Kzou zeggen organiseer zelf eens een meeting, dan zullen er velen ineens anders piepen, want het is iets meer dan alleen aan de kassa staan en geld binnen halen

Tis op niemand persoonlijk bedoelt he
__________________
KISS -> Keep It Simple Stupid!!
Scratch the surface
http://i48.tinypic.com/t0j5as.gif
Reply With Quote
  #31  
Old 15-05-2011, 17:21
gti-er gti-er is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 6,373
Default

als ik het allemaal lees is het gewoon zonde. Uren moeten rijden en vervolgens weer om moeten draaien omdat er niks meer naar binnen kon!

Jammer EuroSunday was voorheen wel goed geregeld dacht ik!
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren!
Reply With Quote
  #32  
Old 15-05-2011, 17:24
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Quote:
Originally Posted by HB24
Valt op dat er maar weinig gesproken hebben met de organisatie:
1. Normaal was de meeting doorgegaan op het militair domein aan de overkant waar zonder problemen 1000 wagen konden staan, maar enkele dagen voor het treffen besliste de gemeente dat het daar niet mocht doorgaan en dat dat men moest verhuizen naar de overkant waardoor ook de vip area int honderd gelopen is
2. Men moest van politie alles binnen laten, omdat men anders de boel ging ontbinden als het niet sneller vooruit ging, dan kunt niks anders meer als alles binnen te laten, als organisatie zijnde!!

Eurosunday is slachtoffer van zijn eigen succes en is in feite te groot geworden voor nog in België te kunnen organiseren, Kzou zeggen organiseer zelf eens een meeting, dan zullen er velen ineens anders piepen, want het is iets meer dan alleen aan de kassa staan en geld binnen halen

Tis op niemand persoonlijk bedoelt he


Snap je punt, klagen is altijd het makkelijkst. Jammer dat het tegen is gevallen. Meetings organiseren is niet makkelijk, daar komt veel bij kijken. Zijn er nog wel foto's ergens?
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
  #33  
Old 15-05-2011, 17:25
Vellie Vellie is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 165
Default

Wij hadden er niet echt een voorstelling van hoe deze meeting/evenement eruit zou zien. Uiteindelijk de tomtom gevolgd en kwamen we uit naar bleek achteraf de achterzijde van het terrein. Ik wilde niet echt met me auto op het terrein omdat ik daar niet zo van ben. Dus we hadden hem langs de straat gezet en waren de rest gaan lopen. Zonder ook maar enige toeganspoort konden we zo het terrein oplopen en uiteindelijk is het me nog niet helemaal duidelijk wat het nou precies is. Totaal geen last van file of wat dan ook. Tussen alles in stonden toch wel heel wat dikke bakken als je het mij vraagt!! Zelf was ik erg onder de indruk van een zwarte golf 6 r line met matzwarte 5stars!! Dus ik denk dat ik de eerste ben die hier reageert met positieve reacties Heel gek ook dat ik totaal niks gemerkt hebt van die chaos en kan me ook voorstellen dat zoiets vervelend is!
Volgend jaar zal ik zeker weer komen!
Reply With Quote
  #34  
Old 15-05-2011, 17:33
Vellie Vellie is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 165
Default

2crappy i phone pics



Reply With Quote
  #35  
Old 15-05-2011, 17:42
MikeVW MikeVW is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 98
Default

[QUOTE=HB24]Valt op dat er maar weinig gesproken hebben met de organisatie:
1. Normaal was de meeting doorgegaan op het militair domein aan de overkant waar zonder problemen 1000 wagen konden staan, maar enkele dagen voor het treffen besliste de gemeente dat het daar niet mocht doorgaan en dat dat men moest verhuizen naar de overkant waardoor ook de vip area int honderd gelopen is
2. Men moest van politie alles binnen laten, omdat men anders de boel ging ontbinden als het niet sneller vooruit ging, dan kunt niks anders meer als alles binnen te laten, als organisatie zijnde!!

Als je het zo leest en ervanuit gaat dat dit waar is dan is het inderdaad erg jammer voor de organisatie van eurosunday.. Het is altijd een mooie meet geweest..
Reply With Quote
  #36  
Old 15-05-2011, 17:43
steveh's Avatar
steveh steveh is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2010
Posts: 85
Default

ik swas er om 10.15 ongevee. redelijk lang moete aanschuiven.

de vraag van groep of alleen, ja alleen rijd ma rechtdoor naar zo een ver-ver-ver weghoekje...op zich redelijk mooie auto's was ook mijn eerste eurosundays.. de heenreis was zalig op 't gemakje aan, wat ridjers tegengekomen, handje omhoog. het was een KUTWEER in't begin. toch nog proficiat aan de organisatoren. alleen verdomd spijtig van het terrein. achteraf nog met wat mensen die er waren doorrijde naar een andere meeting. rond een uur of 4 doorgerede. foute adres opgegeven uitteraard ver ver uit de richting. toch goed geamuseerd !
Reply With Quote
  #37  
Old 15-05-2011, 17:45
engeltje89 engeltje89 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 12
Default

Quote:
Originally Posted by HB24
Valt op dat er maar weinig gesproken hebben met de organisatie:
1. Normaal was de meeting doorgegaan op het militair domein aan de overkant waar zonder problemen 1000 wagen konden staan, maar enkele dagen voor het treffen besliste de gemeente dat het daar niet mocht doorgaan en dat dat men moest verhuizen naar de overkant waardoor ook de vip area int honderd gelopen is
2. Men moest van politie alles binnen laten, omdat men anders de boel ging ontbinden als het niet sneller vooruit ging, dan kunt niks anders meer als alles binnen te laten, als organisatie zijnde!!

Eurosunday is slachtoffer van zijn eigen succes en is in feite te groot geworden voor nog in België te kunnen organiseren, Kzou zeggen organiseer zelf eens een meeting, dan zullen er velen ineens anders piepen, want het is iets meer dan alleen aan de kassa staan en geld binnen halen

Tis op niemand persoonlijk bedoelt he



Het is zo dat we wel met de organisatie gepraat hebben en het enige wat ze ons zeiden wat ja wie als eerste komt heeft ook plaats! Nou mooi excus!
En wij hadden hun frequentie op onze porto dus wij konden heerlijk meegenieten met hun chaos!
Reply With Quote
  #38  
Old 15-05-2011, 17:54
HB24 HB24 is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2008
Posts: 770
Send a message via MSN to HB24
Default

Is toch ook zo, je weet met dit soort grootte van events dat je er op tijd bij moet zijn voor binnen te kunnen en als op een moment de politie beslist dat alles naar binnen moet, ook al zijn het kermiskarren met overdaad, dan is het zo op dat moment en kan men daar niet aan veranderen.
Ik ben als bezoeker geweest en heb mij geweldig geamuseerd wat de rest ook beweerd
__________________
KISS -> Keep It Simple Stupid!!
Scratch the surface
http://i48.tinypic.com/t0j5as.gif
Reply With Quote
  #39  
Old 15-05-2011, 17:57
Vlammende Vlammende is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2010
Posts: 377
Send a message via MSN to Vlammende
Default

Ik wil foto's zien!!
__________________
Reply With Quote
  #40  
Old 15-05-2011, 18:08
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Ik wil nog 1 ding zeggen en dan ga ik beginnen aan het selecteren van mijn foto's.

Als je als organisatie, 2 weken van te voren krijgt te horen dat je dat grote terrein niet kan/mag gebruiken, laat dan wel wat weten en de liefhebbers die van ik weet niet waar allemaal afkomen. Misschien had het iets kunnen helpen aan de problemen van vandaag. Maar goed allemaal achteraf gelul. Al bij al hebben we het wel gezellig gehad alleen niet binnen de entree poorten van het evenement.

Zo wat foto's ik heb er helaas niet veel, aangezien ik niet veel zin had om foto's te maken..

Kleine drukte langs de weg.



Die Opelrijders ook altijd bah bah hahaha..



De golf van Bjorn, met mijn ex BBSjes. Heel mooi.



Nog eens..



De Aad mobiel



Heel mooie caddy.








Gr Ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.

Last edited by De Limburger : 16-05-2011 at 00:34.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum