Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Computers en electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 10-02-2010, 12:38
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Ik heb al jaren dell en heb altijd next bussines day garantie en nog nooit meegemaakt dat ik iets moest opsturen, komt netjes montuer van Getronics bij je langs.

Wat betreft garantie is dat je eht altijd nodig gaat hebben net voor of net na het vervallen van de garantie termijn of helemaal niet.
Neem wel de juiste garantie ook al ben je bij wet beschermt, je gelijk halen is een stuk moelijker je bent namelijk niet meteen geholpen.
1 tip, bel altijd voordat je gaat bestellen bij Dell, dan krijg je de prijs altijd wel omlaag (scheelde mij toen 450 euro op een pc van 3000 euro)
Reply With Quote
  #22  
Old 10-02-2010, 12:45
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

accu ging kapot en beeldscherm was kapot..
verder laatst weer 10 dell's besteld voor een beurs.. zijn prima dingen voor het geld
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #23  
Old 10-02-2010, 13:12
mverh85's Avatar
mverh85 mverh85 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 927
Send a message via MSN to mverh85
Default

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Ik heb al jaren dell en heb altijd next bussines day garantie en nog nooit meegemaakt dat ik iets moest opsturen, komt netjes montuer van Getronics bij je langs.

Wat betreft garantie is dat je eht altijd nodig gaat hebben net voor of net na het vervallen van de garantie termijn of helemaal niet.
Neem wel de juiste garantie ook al ben je bij wet beschermt, je gelijk halen is een stuk moelijker je bent namelijk niet meteen geholpen.
1 tip, bel altijd voordat je gaat bestellen bij Dell, dan krijg je de prijs altijd wel omlaag (scheelde mij toen 450 euro op een pc van 3000 euro)



Inderdaad , ik heb zelf jaren bij Dell gewerkt op de notebook afdeling.
Het enige wat ik ga zeggen is dat het prima producten zijn en wil je er lang plezier van hebben neem er dan een NBD garantie bij . Next busines day garantie betekend dat ze de dag nadat het product voor storing is aangemeld er dus de volgende dag een monteur zal komen om het probleem op te lossen. Uiteraard allemaal garantie werk. Heb daar heel wat meegemaakt dus vergeet die extra garantie niet te nemen.
Ook is er nog een complete care garantie (wordt ten allertijde iets vervangen) bv een gebarsten scherm, maar dan geld wel de regel; *zolang de schade niet is veroorzaakt door de gebruiker zelf *
Let iniedergeval goed op wat je extra erbij neemt en bel eventueel Dell zelf op en stel daar je vragen.
Veel voorkomend probleem bij dell notebooks, zijn de accus *gemakkelijk aan te melden mits je nog garantie hebt..*op een accu/batterij zit maar 1 jaar garantie!!!! dit omdat het een verbruiksartikel is.. let dus goed op met dit dan denk je 3 jaar garantie te hebben en dat is alleen voor het systeem zelf excl batterij/accu ook deze zijn meestal refurbished/ china meuk) en de laders(china meuk) en gaan vaak kapot
__________________
Scirocco II 1.6 GT 1984
Reply With Quote
  #24  
Old 10-02-2010, 15:49
joostvw's Avatar
joostvw joostvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,779
Default

maar nu ik hem al heb besteld kan ik er natuurlijk geen garantie meer bij kopen of NBD.
__________________
Scratch the surface!

-Golf 2 '841.9TDI
Reply With Quote
  #25  
Old 10-02-2010, 16:35
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by joostvw
maar nu ik hem al heb besteld kan ik er natuurlijk geen garantie meer bij kopen of NBD.


Jawel dat kan, kun jezelfs nog doen net voordat je garantie afloopt.
Reply With Quote
  #26  
Old 10-02-2010, 16:51
mverh85's Avatar
mverh85 mverh85 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 927
Send a message via MSN to mverh85
Default

Alles kan bij dell ik las het verhaal een beetje laat sorry
__________________
Scirocco II 1.6 GT 1984
Reply With Quote
  #27  
Old 11-02-2010, 00:17
joostvw's Avatar
joostvw joostvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,779
Default

maakt niet uit.
en als het kan dan doe ik dat volgend jaar wel
__________________
Scratch the surface!

-Golf 2 '841.9TDI
Reply With Quote
  #28  
Old 04-09-2010, 01:13
flipje flipje is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 34
Default

Quote:
Originally Posted by starsky
AutoCAD heb ik op een 12,3 incher gehad. T2300 met 2GB ram erin, werkte perfect.

Overigens zou ik eerder voor Sony of Toshiba gaan, merken als HP, Acer en PB sowieso laten liggen.

Over Dell zelf, willen nog wel eens stuk gaan. Garantie is overigens wel goed en service ook.


Last edited by flipje : 07-02-2011 at 02:37.
Reply With Quote
  #29  
Old 05-09-2010, 21:45
joostvw's Avatar
joostvw joostvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,779
Default

ben anders redelijk content met mn dell. enige wat is gebeurt is mn cardreader die nu ineens niks meer doet.
__________________
Scratch the surface!

-Golf 2 '841.9TDI
Reply With Quote
  #30  
Old 05-09-2010, 22:47
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by flipje
wat starky zegt klopt koop geen dell ,pb, hp of acer maar liever iets als Asus ofzo de betere merken, merken als dell, pb enzo hebben hun eigen moederbord firmware erin geladen je zit dan altijd vast aan dell produkten, dell is weggegooid geld echt


Firmware is altijd te flashen buiten dat zijn het wel goede firmware, Acer is een dozen schuiver die alles inkoopt bij foxcon. HP ,Dell en Apple zijn kwalitatief gewoon de betere.
Reply With Quote
  #31  
Old 05-09-2010, 23:03
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
Default

Ik heb sinds kort voor mijn studie een Samsung N510 waar ik zeer over te spreken ben. Ik had daarvoor een Asus EeePc 1000H (10") en de Samsung is 11,6". Hij draait eens stuk vlotter dan de Eee, heeft een volwaardig toetsenbord, grafisch een stuk beter door de Nvidia ION videochip en toch klein. Verder speelt ie ook nog HD films af en heeft een HDMI aansluiting, wat de meeste netbooks niet hebben.

Zelf heb ik geen ervaring met Dell, maar ik hoor er om mij heen vaak negatieve verhalen over.
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum