Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 06-11-2009, 19:45
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,683
Default




Dat is nog eens een best verlengstukkie op je ratel
Reply With Quote
  #22  
Old 06-11-2009, 21:43
bjuriaan's Avatar
bjuriaan bjuriaan is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 394
Default

Als je maar genoeg ratel setjes hebt, of verleng stukken he...

Gaaf project, zeker mooi om ff te volgen
Reply With Quote
  #23  
Old 06-11-2009, 22:06
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Ja klopt ik moet nog wel jouw kant op dus dat ga ik inderdaad combineren! Als je die luchtfilter bak ook voor mij kan klaarleggen?
Reply With Quote
  #24  
Old 06-11-2009, 22:07
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Dat is nog eens een best verlengstukkie op je ratel


haha we hebben ook erg ons best gedaan een record te verbreken
Reply With Quote
  #25  
Old 07-11-2009, 16:39
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

vandaag weer even wat gedaan. Na lang gekloot met het vervangen van het contact slot eindelijk de nieuwe erop gekregen! Achteraf was het vrij makkelijk haha Enige wat nu nog aangepast moet worden is een zwart plaatje waar de inbus bout door heen gaat vlak achter het contact slot. Ik ben zelf geen lasser dus voor mij vrij lastig. dus heb iemand nodig die kan lassen ^^ Is er iemand uit de buurt van twente die mij een middagje wilt helpen?
Reply With Quote
  #26  
Old 11-11-2009, 16:47
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Banden vandaag binnen gekregen voor op mijn c2's en ook gelijk laten monteren natuurlijk! Ziet er al stukke beter uit. Het is nu een beetje donker dus foto's zal ik morgen even maken!
Reply With Quote
  #27  
Old 19-11-2009, 13:05
Jetta-G60's Avatar
Jetta-G60 Jetta-G60 is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 61
Default

Hey, ik ben zelf nu ook bezig met een Jetta g60 project.
Ik wilde alleen vragen waar heb je die kabelboom uit gehaald.
Ik ga ook een project pagina aanmaken dus zie je wel verschijnen.

Gr Jasper.
Reply With Quote
  #28  
Old 27-11-2009, 09:01
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Na lange tijd maar weer even een update. Gister even weer rondje nederland gemaakt met succes. In warmenhuizen (omgeving alkmaar) een setje leer en een votex middenconsole weten mee te nemen. Daarna nog even langs Ron_mk1 gegaan en weer veel goede tips gekregen en een originele luchtfilter bak meegenomen en een paar slangetjes voor water die ik vergeten was vorige keer. Vanmiddag zet ik het leer er even in en post ik even wat foto's van alles!
Reply With Quote
  #29  
Old 27-11-2009, 21:01
Sparhawk's Avatar
Sparhawk Sparhawk is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 229
Default

Lekker bezig kerel
Nu wel echt foto's plaatsen he want ik wacht nog steeds op die van de velgen
Reply With Quote
  #30  
Old 28-11-2009, 14:36
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Foto's maken gaat lastig nu omdat hij op een plaats staat tussen 2 muren met weinig ruimte. Zodra ik de stuurinrichting weer vast heb zitten rol ik hem even naar achteren voor een photoshootje!
Reply With Quote
  #31  
Old 28-11-2009, 19:48
neef_m neef_m is offline
VW Addict
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 674
Default

heey, gaaf project! zie je niet vaak een g60 in een jetta.

ik zie op de foto's dat je gewoon een koppeling met een kabel gebruikt? dus ik neem aan ook een stangen geschakelde bak?

succes!
Reply With Quote
  #32  
Old 29-11-2009, 14:04
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

ja klopt ja ik heb gewoon een gti bak er achter dit was ten eerste makkelijker te plaatsen en een gti bak is ook nog eens korter dan een g60 bak. top snelheid is dan wat minder maar hij trekt wel sneller op.. heel hard rijden moet je sowieso niet doen in een mk2 haha ^^
Reply With Quote
  #33  
Old 03-12-2009, 10:49
Reuvers Reuvers is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2009
Posts: 443
Default

hey even vraagje, die vorige jetta van je, is die verkocht dan met het 'slechte' blok/eaton kompressor? Of zijn daar weer nieuwe lagers etc in gegaan, en een goede kompressor?

Hij staat namelijk weer te koop

bedankt

Last edited by Reuvers : 03-12-2009 at 10:51.
Reply With Quote
  #34  
Old 10-12-2009, 12:10
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Even weer een update. Door het slechte weer (ik moet alles buiten doen) ben ik nog niet veel verder. Enige wat we nu hebben gedaan is alles van t blok vastgezet. De motor draaide eerst nog rond en in 1 keer niet meer wat bleek nu dat er 1 massakabeltje niet goed contact maakte
Vandaag even langs de sloop in Groenlo daar heb ik toen een mooie originele vw radio gezien. Volgens mij is het ook een golf radio in ieder geval lijkt hij heel erg op de radio in mijn golf. Het is een blaupunkt radio. Daarnaast even zoeken naar kentekenplaten tussen de achterlichten van een nieuwere jetta. Dus als iemand die platen ergens nog weet te vinden graag!

@reuvers: Mijn vorige jetta heb ik verkocht met een nieuw blok met geloof ik 150dkm op de teller. Hij liep weer als een zonnetje!
Reply With Quote
  #35  
Old 11-12-2009, 15:44
Reuvers Reuvers is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2009
Posts: 443
Default

dat gevoel van buiten sleutelen ken ik wel ja...en mijn buren ook haha (zelf eindelijk een ruimte gevonden )

iig een heel vet project, en wil ook graag betere foto's zien van de jetta op de c2's
Reply With Quote
  #36  
Old 25-01-2010, 16:09
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Even maar weer mijn topic uit t stof halen!
Afgelopen tijd is er redelijk veel progressie gemaakt. Alles is aangesloten op de kabelboom (lampen achter, koplampen enz) Ook heb ik een benzine tank van een golf 2 g60 erodner hangen en zometeen gaan we kijken of de benzinepomp, die in de tank zit, nu wel aangaat. Mocht dit zo zijn dan zou het best eens kunnen dat hij vandaag gaat lopen! Ben benieuwd. Hou jullie op de hoogte!
En ik weet dat het waardeloos is zonder foto's dus die zal ik volgende keer er ook bij doen!
Reply With Quote
  #37  
Old 05-03-2010, 16:21
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Inmiddels al weer heel wat gedaan aan de jetta van zelf sprekend natuurlijk! Hij loopt zelfs!! Het blok loopt goed en heb er veel vertrouwen in. Het leren interieur heb ik opgeknapt en mooie opgepoetst en ziet er weer uit als nieuw. Ook de votex middenconsole is heel mooi geworden. Ook heb ik een jetta gt spoiler weten te vinden deze komt er nog op ligt nu mooi droog in de garage!
Hier een paar fotootjes met de c2's

















Ik vind de c2's erg mooi maar toch wil ik graag naar 15 inch omdat de jetta dan lager kan en omdat ik niet met adapters wil rijden. De c2's staan dus weer te koop! Deze velgen zullen de c2's op den duur gaan vervangen!



Reply With Quote
  #38  
Old 05-03-2010, 19:09
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

leuke wieltjes.....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #39  
Old 07-03-2010, 16:29
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Ja ik vind de wielen ook zeer leuk! Vandaag even naar vw speed geweest, maar viel een beetje tegen. Daarna maar weer verder gegaan met de jetta. Heb het complete koelsysteem gecontroleerd op lekken. Hier heb ik geluk gehad alles was nog heel. helaas had ik nog geen koelvloeistof en heb ik het water er dus weer uit laten lopen. Morgen maar even koelvloeistof kopen en ontluchten. Van de week eerste test ronde!
Reply With Quote
  #40  
Old 07-03-2010, 16:37
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Wat voor uitlaat systeem heb je eronder?? Want als ik je einddemper pijpje zie dan is niet echt groot.
G60 moet goed kunnen ademen.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum