Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Fotografie en foto bewerking
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





View Poll Results: Wat vind jij van DE GROTE BEURT
Ja Super die babytafels op de achterklep! 4 6.15%
Direct van de TV afhalen!!! Verder maak ik er geen woorden vuil aan! 18 27.69%
Ja geweldig! Autostyle moet ook wat verdienen... 3 4.62%
Nee het is niets!!!! Ze hebben geen idee wat ze een liefhebber van auto's aan doen! 36 55.38%
Als je niet wilt kijken bestaat er zoiets als een afstandsbediening 4 6.15%
Voters: 65. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 14-05-2006, 12:36
robertjan007's Avatar
robertjan007 robertjan007 is offline
Volksforum Draaideur Donateur - Yellow Submarine
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,488
Send a message via MSN to robertjan007
Default

Quote:
Originally Posted by René
en die chrysler PT cruiser "hotrod" dan?

superding!


Nou ik kwam daar binnenlopen toen ze net over de paintbrush blanke lak hadden gespoten... De blanke lak knapte er direct weer af om dat ze de paintbrush niet hadden laten drogen omdat daar geen tijd voor was...
Ook het interieur van dat daing was zo lelijk. Ze haden zo zonder iets te demonteren het dashboard wit gespoten....




En dan deze...
Ze hebben deze peugeot niet eens direct kunnen meegeven tijdens de presentatie aan de eigenaar omdat de motor kapot was en de apk verlopen...
Dus de auto die op tv was geweest liep helemaal niet...
De beelden die zijn gemaakt van het rijden zijn achteraf gemaakt en de eigenaar moest er weer voor terug komen... erg...


__________________
VW OUTLAWS
Car & Radio Blog
Reply With Quote
  #22  
Old 14-05-2006, 18:54
maartenunplukt's Avatar
maartenunplukt maartenunplukt is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,250
Default

die hotrod met die "sidepipes" wat vreselijk. Die peugeot vind k nog wel wat hebben als "straatracer". hoewel het niks anders is dan een waardeloze ricer.
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people
Reply With Quote
  #23  
Old 15-05-2006, 08:40
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
die hotrod met die "sidepipes" wat vreselijk. Die peugeot vind k nog wel wat hebben als "straatracer". hoewel het niks anders is dan een waardeloze ricer.


Ik snap niet dta jullie dit programma ook maar bekijken.....

trouwens wanneer komt peugeot uit het oosten
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
  #24  
Old 17-05-2006, 01:51
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

ik kijk t graag, maar dr zijn maar weinig mensen die t graag MET mij kijken
k krijg dan van iedereen de reactie: WAAROM KIJK JE DAT PROGRAMMA DAN IN VREDESNAAM? JE VINDT T NOOIT GOED WAT ZE DOEN! EN TOCH MOET DIE TV ALTIJD AAN ALS T OPKOMT!!!

k snap t ook niet, maar zal wel mijn fetish voor leedvermaak zijn
t erge vind ik nog dat die zogenaamde STYLIST daar staat te tunen met de autostyle catalogus nog in de hand
en die vak-tuners/monteurs/prutsers doen niks anders dan de bevelen van die mafkees opvolgen: overal gaten in boren en plastic dr op schroeven.. en wat niet aansluit spatelen ze wel dicht met n paar dikke lagen pisnatte plamuur.

en om over dat op de groei gekochte leer van de stoelen nog niet eens te beginnen... k geloof dat ze hoezen van de achterbank gebruiken om de stoelen te bekleden... een grote losse flodderende zak koe om die stoel en tis PIMP!
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #25  
Old 17-05-2006, 14:05
Airtime's Avatar
Airtime Airtime is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,813
Default

Quote:
Originally Posted by robertjan007
En dan deze...
Ze hebben deze peugeot niet eens direct kunnen meegeven tijdens de presentatie aan de eigenaar omdat de motor kapot was en de apk verlopen...
Dus de auto die op tv was geweest liep helemaal niet...
De beelden die zijn gemaakt van het rijden zijn achteraf gemaakt en de eigenaar moest er weer voor terug komen... erg...




Ik zag deze vanochtend trouwens nog rijden in Ede. Van "gepaste afstand" vind ik hem nog best wel gaan.
En ook ik kijk het regelmatig. Het is gewoon vermaak, niets meer en niets minder. En sinds wanneer moet vermaak (technisch) hoogstaand zijn?
__________________
The UnDutchaBles
Reply With Quote
  #26  
Old 17-05-2006, 19:22
maartenunplukt's Avatar
maartenunplukt maartenunplukt is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,250
Default

Quote:
Originally Posted by Berserker
Ik snap niet dta jullie dit programma ook maar bekijken.....

trouwens wanneer komt peugeot uit het oosten


het staat al tussen aanhalingstekens en voor mij betekent straatracer niet direct japan.

Iig,.. ik kijk het bijna nooit, maar als k een vrijdagavond niks te doen heb blijf k meestal toch even kijken als ik langszap. Het is gewoon een vorm van leedvermaak denk ik. Of het is een licht sadomasochistisch trekje van me.
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people
Reply With Quote
  #27  
Old 18-05-2006, 01:00
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

dr zijn wss genoeg mensen hier opt forum die GTST of ONM kijken en wat er nog meer voor afkortingen zijn.... dan valt DGB nog wel mee lijkt me zo
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #28  
Old 18-05-2006, 08:24
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
het staat al tussen aanhalingstekens en voor mij betekent straatracer niet direct japan.

Iig,.. ik kijk het bijna nooit, maar als k een vrijdagavond niks te doen heb blijf k meestal toch even kijken als ik langszap. Het is gewoon een vorm van leedvermaak denk ik. Of het is een licht sadomasochistisch trekje van me.


1. ricer 992 up, 90 down

(Ricer: from the latin word Ricarius meaning to suck at everything you attempt)

A person who makes unecessary modifications to their most often import car (hence the term "rice") to make it (mostly make it look) faster. The most common modifications are (but not limited to):

- Huge exhaust that serves no purpose but to make the car louder
- Large spoiler on the back that looks like something Boeing made for the 747
- Lots of after-market company stickers they don't have parts from, but must be cool
- Expensive rims that usually cost more than the car itself
- Bodykit to make the car appear lower, usually accented with chicken wire
- Clear tail lights and corner signals
- A "performace intake"- a tube that feeds cold air to their engine usually located in areas of excessive heat (behind or on top of the engine)
- Most of these riced cars (a.k.a. rice rockets or rice burners) are imports; Honda Civics, Accords, Integras, CRXs, RSXs, Del Sols Mitsubishi Eclipses, Lancers, Subaru Imprezas, however there are some domestics such as Chevrolet Caviliers, Dodge Neons, Ford Focus; small, slow, economy cars designed specifically to go slow. Please note that some Supras, Skylines, WRX's and other higher performance imports are designed to go fast, and are therfore not always considered rice. It really depends on the severity of the case.

The "ricer" attempts to make their car "performance" by adding the modifications listed above. These ricers are not confined to any one ethnic group or color, however different ethnic groups are known for certain styles.

Honda Civics with big spoilers and 4" exhaust tips are considered to be ricers.

naja je hebt deels gelijk, tging mij erom dat ricer een mix is van racer en rijst (oosten)....

maar indd de term wordt veralgemeniseerd
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller

Last edited by Berserker : 18-05-2006 at 08:26.
Reply With Quote
  #29  
Old 18-05-2006, 09:11
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,362
Send a message via MSN to Gijs
Default

M'n pa zei een tijdje terug dat ie m'n Jatté ging opgeven (Voor de gein). Ik zei dat ik er dan nog liever een zwarte cross mee ga rijden.

Die audi a4 trouwens, wat is dat ding lelijk geworden. En die subby impreza die van hun eigen was, is echt slecht afgewerkt...
__________________

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote
  #30  
Old 18-05-2006, 10:28
wakebus-m's Avatar
wakebus-m wakebus-m is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2005
Posts: 303
Send a message via MSN to wakebus-m
Default

Jullie kunnen het allemaal mischien wel een heel stom programma vinden.... maar naar mijn mening hoeven jullie niet te vragen, want zonder DGB had ik niet een VWT1 als eerste auto gehad....dan stond die nu nog stil om gemaakt te worden of hij was alweer verkocht.
En jorinde die is echt niet zo dom als jullie denken....zei werkt ook mee aan de auto's, altans met mijn auto was dat zo. en ze komt op de set en gaat meteen de opnames doen.....inplaats van eerst uren in de make-up te zitten.
En alexander die doet ook zijn best.....hij moet ook binnen een budget blijven van het programma, en soms krijg je er iets moois uit en soms niet.... en hij moet dingen keizen uit het autostyle blad omdat dat de hoofdsponser is, dus jullie moeten veronica afzeiken.....en zeuren voor een betere sponser, en het niet africhten op Jorinde en Alexander. Ook moeten jullie verder kijken dan je neus lang is. en er niet zo sirieus op in gaan, maar gewoon kijken naar de creatieve kant van het programma.

Gr. michiel
__________________
www.WakeBus.com
Live 2 Ride!!!
Reply With Quote
  #31  
Old 18-05-2006, 10:42
maartenunplukt's Avatar
maartenunplukt maartenunplukt is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,250
Default

Quote:
Originally Posted by Berserker
1. ricer 992 up, 90 down

(Ricer: from the latin word Ricarius meaning to suck at everything you attempt)

*ff het ricer verhaal geknipt*


hehe vet, dat wist k nog niet eens. Urban dictionairy zeker?

Maarre peugeot is ook import in amerika ,maar ik snap je.
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people
Reply With Quote
  #32  
Old 18-05-2006, 11:10
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

indd urban dictionary....
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
  #33  
Old 18-05-2006, 11:25
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Quote:
Originally Posted by wakebus-m
Jullie kunnen het allemaal mischien wel een heel stom programma vinden.... maar naar mijn mening hoeven jullie niet te vragen, want zonder DGB had ik niet een VWT1 als eerste auto gehad....dan stond die nu nog stil om gemaakt te worden of hij was alweer verkocht.
En jorinde die is echt niet zo dom als jullie denken....zei werkt ook mee aan de auto's, altans met mijn auto was dat zo. en ze komt op de set en gaat meteen de opnames doen.....inplaats van eerst uren in de make-up te zitten.
En alexander die doet ook zijn best.....hij moet ook binnen een budget blijven van het programma, en soms krijg je er iets moois uit en soms niet.... en hij moet dingen keizen uit het autostyle blad omdat dat de hoofdsponser is, dus jullie moeten veronica afzeiken.....en zeuren voor een betere sponser, en het niet africhten op Jorinde en Alexander. Ook moeten jullie verder kijken dan je neus lang is. en er niet zo sirieus op in gaan, maar gewoon kijken naar de creatieve kant van het programma.

Gr. michiel



Afgezien van de onholalandse spelling ben ik het er best mee eens .
Ik vind bijvoorbeeld het EO programma het Elfde Uur helemaal niks . Maar afgezien van het fijt ( pun intended .. ) dat ik het nu als voorbeeld gebruik hoor je mij er niet over .
Op de meeste TV's zit tegenwoordig een knopje waarmee je naar een ander kanaal kan zappen ..
Jammer dat allevier de poll mogelijkheden het programma afkraken .
Dat riekt naar doctrinatie
Reply With Quote
  #34  
Old 18-05-2006, 12:17
wakebus-m's Avatar
wakebus-m wakebus-m is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2005
Posts: 303
Send a message via MSN to wakebus-m
Default

Quote:
Originally Posted by Gert
Afgezien van de onholalandse spelling ben ik het er best mee eens .


Ik ben gelukkig ook geen leraar nederlands geworden.

Gr. michiel
__________________
www.WakeBus.com
Live 2 Ride!!!
Reply With Quote
  #35  
Old 18-05-2006, 12:30
Denner's Avatar
Denner Denner is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 296
Send a message via MSN to Denner
Default

Ik zou zelf ook niet willen dat ze er mij voor opgeven want wat er aan mijn auto verandert wordt doe ik altijd nog liever zelf.
Kijk het programma ook nooit, kijk liever topgear.
Maar iedereen zijn eigen smaak en vind dat iedereen dat moet respecteren.
__________________
Groeten Denner!
Reply With Quote
  #36  
Old 18-05-2006, 15:43
robertjan007's Avatar
robertjan007 robertjan007 is offline
Volksforum Draaideur Donateur - Yellow Submarine
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,488
Send a message via MSN to robertjan007
Default

Quote:
Originally Posted by wakebus-m
Jullie kunnen het allemaal mischien wel een heel stom programma vinden.... maar naar mijn mening hoeven jullie niet te vragen, want zonder DGB had ik niet een VWT1 als eerste auto gehad....dan stond die nu nog stil om gemaakt te worden of hij was alweer verkocht.
En jorinde die is echt niet zo dom als jullie denken....zei werkt ook mee aan de auto's, altans met mijn auto was dat zo. en ze komt op de set en gaat meteen de opnames doen.....inplaats van eerst uren in de make-up te zitten.
En alexander die doet ook zijn best.....hij moet ook binnen een budget blijven van het programma, en soms krijg je er iets moois uit en soms niet.... en hij moet dingen keizen uit het autostyle blad omdat dat de hoofdsponser is, dus jullie moeten veronica afzeiken.....en zeuren voor een betere sponser, en het niet africhten op Jorinde en Alexander. Ook moeten jullie verder kijken dan je neus lang is. en er niet zo sirieus op in gaan, maar gewoon kijken naar de creatieve kant van het programma.

Gr. michiel


Ik snap ook dat ze binnen het budget moeten blijven en dat ze tijd gebonden zijn, maar als je iets zonder of weinig kwaliteit afleverd doe het dan niet...
Doe het goed of niet. Een bedrijf als Care wil graag goed voor de dag komen maar als ze in het programma DGB zulke kwaliteit leveren breng ik mijn auto niet meer naar een van hun bedrijven.
Ik kijk echt wel verder dan mijn neus hoor (en die is heel lang hoor )
daarom zeg ik ook wat ik zeg!
Creatief zijn ze wel maar gewoon niet naar mijn smaak.
Er zijn best leuke auto's daar van daan gekomen alleen hoe ze zijn gemaakt en de kwaliteit daarvan is gewoon niets. Ik kan dat niet van alle auto's zeggen omdat ik die niet zelf gezien heb maar de stuk of 5/6 die ik gezien heb was de afwerking en kwaliteit echt bagger... De plaatwerkers en spuiters zeiden het zelf ook al. Maar ze kunnen niet anders omdat er zo'n tijddruk op zit. En dat vind super fout.
En dat is mijn ongezouten mening PUNT
__________________
VW OUTLAWS
Car & Radio Blog
Reply With Quote
  #37  
Old 19-05-2006, 00:41
WakeBus-J's Avatar
WakeBus-J WakeBus-J is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 22
Red face dus...

Quote:
Originally Posted by robertjan007
Ik snap ook dat ze binnen het budget moeten blijven en dat ze tijd gebonden zijn, maar als je iets zonder of weinig kwaliteit afleverd doe het dan niet...
Doe het goed of niet. Een bedrijf als Care wil graag goed voor de dag komen maar als ze in het programma DGB zulke kwaliteit leveren breng ik mijn auto niet meer naar een van hun bedrijven.
Ik kijk echt wel verder dan mijn neus hoor (en die is heel lang hoor )
daarom zeg ik ook wat ik zeg!
Creatief zijn ze wel maar gewoon niet naar mijn smaak.
Er zijn best leuke auto's daar van daan gekomen alleen hoe ze zijn gemaakt en de kwaliteit daarvan is gewoon niets. Ik kan dat niet van alle auto's zeggen omdat ik die niet zelf gezien heb maar de stuk of 5/6 die ik gezien heb was de afwerking en kwaliteit echt bagger... De plaatwerkers en spuiters zeiden het zelf ook al. Maar ze kunnen niet anders omdat er zo'n tijddruk op zit. En dat vind super fout.
En dat is mijn ongezouten mening PUNT


jahoor… gaan we weer met de eeuwenoude discussie…
Ok, we gaan ff alles op een rijtje zetten:

-De tijddruk zit eraan omdat je als producent moeilijk een reeks afleveringen kunt vullen met 2 auto's per seizoen.

-Als kandidaat weet je waar je aan begint, en vaak zijn het mensen die hun auto toch al verschrikkelijk lelijk vinden, en niets te verliezen hebben…
Er zijn een hoop mensen die een moord zouden doen ondanks de slechte afwerking... omdat het geen wat ze nu hebben zo slecht vinden dat het eigelijk niet slechter of saaier kan worden.. (ik bedoel anders doe je natuurlijk ook niet mee, en neem je het risico niet)
Elk seizoen weer melden duizenden kanidaten zich aan.. dat zegt genoeg denkik...
En als iemand trouwens is opgegeven door een vriend ffzo., maar die wilt niet meedoen, dan hoeft dat echt niet hoor, ik bedoel, ze kunnen je heus niet dwingen! Genoeg mensen die wel willen!

-Care doet (alweer 4 seizoenen en de 5e in de maak) mee omdat ze er veel publiciteit en bekendheid door krijgen en schijnbaar bevordert het de klandizie bij care... (anders ga je er niet 5 seizoenen mee door.)

-Veronica blijft het uitzenden omdat het gewoon nog steeds goed genoeg scoort, en als mensen blijven kijken (en het dus goed blijft lopen) zullen ze doorgaan met het maken van nieuwe afleveringen.

Eigelijk gaat het allemaal om geld!
Kijkcijfers, reclame blokken, sponsors, geld geld geld!

-Kanidaat tevreden
-Sponsores tevreden
-Veel kijkers tevreden (blijkt uit de kijkcijfers)
-en dus Veronica tevreden!

Dus geen enkele reden voor Veronica om met DGB te stoppen...
Je mag vinden wat je wilt, maar zap liever weg dan je te irriteren, anders is het echt doodzonde van je tijd...
Want je kunt hoog en laag springen, maar DGB blijft voorlopig nog gewoon op de buis... en er is niets wat je daar tegen kunt doen!

Liefs Jolanda
__________________
Reply With Quote
  #38  
Old 19-05-2006, 13:22
Brazen's Avatar
Brazen Brazen is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,132
Send a message via MSN to Brazen
Default

Net als de knop op je AB kan je hier ook doorzappen naar een andere thread als je je er aan irriteert....

Naast het programma vind ik die Yorinde ook nix....
__________________
Brazen

;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden
Reply With Quote
  #39  
Old 20-05-2006, 12:55
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

iemand gister de 100ste auto gezien? n 100nx... zaten daar nou Azev A-tjes onder die ze weggemieterd hebben in ruil voor die AEZ-prullaria?

die kerel nog nadrukkelijk zegge dat ie zijn auto zwart wil houden, en wat doen ze? mwah...zwart is ook maar zo zwart, laten we zilver met blauw doen, vindt ie vast ook wel mooi

en dan die meid...wat ik juist NIET wil zijn logo's, motiefjes, stickers...etc
wat doen ze? leuk motiefje over de auto heen plakken.... luisteren ho maar!

k vraar me trouwens af hoe ze die wielen gelijk hebben gekregen met die WBK... zal vast een setjes spoorverbreders op iedere naaf zijn gekwakt! ET-waarde is toch niet zo belangrijk he jongens!!!

nouja, autostyle heeft zijn reclame weer gehad, veronica de kijkcijfers, de rijders een gepimpte bolide (huhum...jaja...) en k heb me weer een uurtje kostelijk vermaakt
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #40  
Old 21-05-2006, 20:03
tiefflieger tiefflieger is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 3,296
Default

Lekker een uurtje ontspanning...
Yorinde:JA.
Die " ontwerper" :NEE,met zijn two tone lak en zijn " opgepimpte" zooi.
Maar wel lachen iedere vrijdag!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum