Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 01-06-2005, 12:14
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by MellyVille
daarbij wel heel netjes van pon dat er op de pon meeting iemand komt kijken...
ze zou het proberen, heb ook aangegeven mocht het nodig zijn dan kom ik zaterdag ook en dan blijf ik wel ergens een nachtje pitten...

Ik doe alles om de problemen die er zijn op te lossen....

Het probleem is gewoon Wealer is de grootste in Limburg, Roermond, Sittard, Heerlen, Kerkrade, Maastricht....
Dan heb je Auto Arena nog in venlo, venray en horst maar daar heb ik die problemen met het contactslot meegehad.....

Daarbij heeft Auto Arena mijn pa's T4 ook gespoten na een ongeluk en dat hebben ze ook 3 keer moeten doen en er zit nu nog steeds 3 tinten verschil in het lak werk wat zij gespoten hebben met de originele lak...
Dat hebben ze toen afgekocht door er een Sony cd-speler erbij te doen van veel te veel euries

Zo makkelijk krijgen ze het niet voor elkaar bij mij ik heb namelijk al een sony mp3 speler

Dan hou je er niet veel meer over...... Er zit er nog eentje in weert en eentje in eindhoven.

Maar we gaan wel zien, heb er het volste vertrouwen in dat die mevrouw mij goed gaat helpen

Last edited by kevintdi : 01-06-2005 at 12:26.
Reply With Quote
  #42  
Old 01-06-2005, 12:19
LinnieTDI's Avatar
LinnieTDI LinnieTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,201
Default

Goed zo Kevje, gooi die charmes maar in de strijd!!

En mocht het zaterdag zo zijn, dan vinden we wel een slaapplekkie :p ghehe
al moet ik daarvoor op de grond gaan slapen :p
(zijn we wel de eerste op de PON meeting zondag )
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Waar de F*CK is Jelle ??

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Reply With Quote
  #43  
Old 01-06-2005, 19:32
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

ik weet wel welke jij bedoelt in weert

maare wat ik raar vind is dat die schadejongens daar zo achterlijk zijn...schadecentrums die met de vwdealer waar ik stage loop samenwerken zijn echt profs en hebben liefde voor het vak...rijden ook zelf een vette vw en snappen dus hoe gevoelig zoiets is

Last edited by ForumFreak : 01-06-2005 at 19:34.
Reply With Quote
  #44  
Old 01-06-2005, 20:14
baseknot's Avatar
baseknot baseknot is offline
Postwhore
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,237
Send a message via MSN to baseknot
Default

Quote:
Originally Posted by hajee
zie nu al kleurverschil met de voorbumper en het scherm..
maar je mag natuurlijk niet klagen als het voor noppes gespoten is, dan mag je niet te veel kwaliteit verwachten

niet echt tactisch om grapjes erover te maken op dit moment srry :frown:
good luck kevin hopen op het beste maar ik heb makkelijk praten

succes groetjes bas
Reply With Quote
  #45  
Old 01-06-2005, 20:17
baseknot's Avatar
baseknot baseknot is offline
Postwhore
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,237
Send a message via MSN to baseknot
Default

Quote:
Originally Posted by richard
geen repost..herhaling van mijn vraag..
ik heb tijdens mijn studie me verdiept in het ondernemingsplan van vw..
nee ik werk niet voor een dealer..heb wel goede connecties, dat terzijde... maar ik zie de meerwaarde niet waarneer je naar pon gaat..als je nu naar de geschillencommisie van de bovag stapt..ala..maar PON.. nee die link kan ik niet leggen..

ps ik hoef rene niet in te halen kwa post.. als al mijn post hier nog zouden staan dan kan rene nog wel heel wat nachtjes bezig zijn om te posten...

je kan tenminste ergens beginnen aan gezien niet iedereen alles er van af weet zoals jij.
nooit geschoten is altijd mis toch?

groetjes bas
Reply With Quote
  #46  
Old 01-06-2005, 21:38
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by baseknot
je kan tenminste ergens beginnen aan gezien niet iedereen alles er van af weet zoals jij.
nooit geschoten is altijd mis toch?

groetjes bas

Scheelt dat ik vandaag contact heb gehad met de importeur, mijn verhaal kort en bondig heb uitgelegd, deze mevrouw perplex stond van de dingen die ik verteld heb.
Zij wist mij vervolgens te verzekeren dat Volkswagen Nederland dit ZEEER hoog ging opnemen dat ze er NU meteen een klacht van maakte en dat ik ALLES tot in de laatste details aangetekend moest opsturen met kopieën van mijn autopapieren e.d.
Toen ik later nog eens terug belde en een andere mevrouw aan de telefoon kreeg hoefde ik maar mijn kenteken op te geven en daar stond het hele verhaal dat ik verteld had 's morgens.
Ik hoop dat dit nu een andere wending gaat geven aan dit verhaal.
Reply With Quote
  #47  
Old 01-06-2005, 21:42
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

ach ja... t is kut voor je maar pon kan weinig aan doen kev... hooguit een verhaaltje voor je neertikken en medelevend voor je zijn...
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #48  
Old 02-06-2005, 07:24
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

ze hebben hem toch al soort van beloofd om er iets mee te gaan doen ries? lijkt mij positief!

en het is wel de importeur, die willen zeker zorgen dat VW hun goede naam blijft behouden en knappen desnoods de problemen zelf op of zetten er wat meer druk achter bij de dealer... lijkt mij iig!
Reply With Quote
  #49  
Old 02-06-2005, 07:29
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Pon kan daar zeker wat aandoen.
Reply With Quote
  #50  
Old 02-06-2005, 10:32
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

op zich is het kevin beschermen weer voor nog een tegenvaller....t is niet met een negatieve insteek bedoeld, maar Kevin loopt opniew weer hoog van de toren te blazen..... kijk het eens aan ipv jezelf al weer een gloednieuwe auto voor te stellen..
iig succes
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #51  
Old 02-06-2005, 11:04
LinnieTDI's Avatar
LinnieTDI LinnieTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,201
Default

Quote:
Originally Posted by richard
op zich is het kevin beschermen weer voor nog een tegenvaller....t is niet met een negatieve insteek bedoeld, maar Kevin loopt opniew weer hoog van de toren te blazen..... kijk het eens aan ipv jezelf al weer een gloednieuwe auto voor te stellen..
iig succes


Dus als ze die lupo van je zouden spuiten en het gebeurd kut...ach ja
kijk het maar aan...want ja je moet er ook niets van verwachten....

Hij stelt zich geen gloednieuwe voor ....zegt die dat dan??...
gaat er zich om dat het goed gebeurd moet worden....die flikkers kwamen
zelf met andere delen van de auto spuiten...nou dan moeten ze dat ook fatsoenlijk doen...
En die kutzakke moeten ook niet liegen, klaar!...heeft verder dus niets te maken met een gloednieuwe auto voorstellen...

AMEN

mijn excuses voor deze post...maar ben het helemaal kots....

je zal het misschien niet zo bedoelen, en ik zal het ook wel anders opvatten dan wat je eigelijk bedoeld in de post...maargoed ben pissed :o
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Waar de F*CK is Jelle ??

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Reply With Quote
  #52  
Old 02-06-2005, 11:07
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by richard
op zich is het kevin beschermen weer voor nog een tegenvaller....t is niet met een negatieve insteek bedoeld, maar Kevin loopt opniew weer hoog van de toren te blazen..... kijk het eens aan ipv jezelf al weer een gloednieuwe auto voor te stellen..
iig succes


Als je mij zou kennen............. zou je weten................ dat ik niet hoog van de toren loop te blazen!!!

Ik had helemaal nergens buiten de serieuze feiten over gevallen als men niet gelogen had tegen me!!!
Het feit dat een dealer en zijn medewerkers tegen me liegt en respectloos behandeld vind ik ERG kwalijk.
In mijn situatie had jij hetzelfde gedaan, aan jouw goede bedoelingen heb ik helemaal NIETS, niet geschoten is altijd mis!!!

De importeur medewerker heeft mij een aantal dingen gezegd waarop ik wel vertrouw het feit alleen al dat ik later terugbelde en dat er een dossier voor was aangemaakt stemt me een beetje gelukkiger dan dat ik op dat moment was want ik sta op instorten!
Na 7 maanden gezeik ben ik het helemaal beu, en ik ben tot nou toe erg schappelijk geweest, en heb me nog altijd in kunnen houden. Ik kan je wel zeggen dat ik dat niet lang meer kan....

Het is toch niet zo moeilijk om een wagen goed te spuiten? of je aan afspraken te houden?
Het zijn gvd volwassen mensen die IK als 20jarige aan het handje vast moet houden!!
Nu hebben ze drie keer de kans gehad, ik heb ze ook gezegd dat ik contact heb gehad met de importeur en daar waren ze heel vies van, het feit dat men bij die dealer er heel vies van is heeft een aantal redenen en dat zal dan ook zeker NIET zijn omdat de importeur er NIETS aan gaat doen.
Als dat zo was geweest namelijk, dan hadden zij daar niet vies van hoeven te zijn.

Ook het feit dat de directeur mij een klapper liet lezen met gevallen met zelfde soort klachten die allemaal gebeurd waren voordat hij daar directeur werd stemt mij dieptreurig. Het feit dat de werknemers daar helemaal NIETS kunnen is ook dieptriest je zou van Volkswagen toch beter verwachten althans ik wel!!!
Ik hoop en weet wel zeker dat er meerdere mensen die daar als case in de klapper van de directeur zaten ook de importeur op hebben ingelicht en dat de importeur daarom ook zo tegen me reageerde!!
Een hele klapper vol papier met alleen maar klachten wil wel iets zeggen over de werkwijze die ze in het verleden hebben gehandhaafd!

Ondanks al je goede bedoelingen Richard heb ik echt géén behoefte aan de dingen die jij hier in het topic zet, ik voel me op dit moment al kut genoeg!
Als jij denkt hier meer over te weten dan is dat heel fijn voor je....
Mijn klachtenbrief bestaat momenteel al uit 8,5 pagina en ik ben nog niet op de helft, en ja dat is samengevat met de belangrijkste punten eruit. Wat er in die brief staat is ook wat ik tegen de importeur verteld heb.
Wat hier in dit en andere topics staat is nog niets, en heb er ook niet echt de behoefte aan om alles wat er in die brief staat hier op het forum te vermelden.

Een van de belangrijkste redenen waarom dat ik in dit topic verder wilde gaan met de melding dat het weer niet is opgelost was om mensen te Waarschuwen dat ze NOOIT een wagen moeten kopen bij de firma Wealer!!!
Als ze mijn topic zo doorlezen en aan mijn tiepkunsten merken hoe gefrustreerd ik ervan geworden ben, zullen ze het heel gauw uit hun hoofdjes laten daar een wagen te kopen!

zo nou heb ik alweer een boekwerk geschreven puur en alleen om jouw goede bedoelingen waar ik nog steeds geen behoefte aan heb....

Richard jongen, doe mij een plezier, zet hier maar liever niets meer neer, het is een vriendelijk verzoek wat jij ermee doet moet je zelf weten

Ik vind het heel fijn dat je je kennis die je schijnbaar hebt (heb ik gehoord dan) dat je die wil delen met vw liefhebbend Nederland, maar zoals in de cup a soup reclame NU EVEN NIET!!!

Alvast bedankt!

met vriendelijke groet,

Kevin
Reply With Quote
  #53  
Old 02-06-2005, 11:11
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Heb je foto`s van de overgespoten plekken?
Reply With Quote
  #54  
Old 02-06-2005, 11:13
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
Heb je foto`s van de overgespoten plekken?

ja die heb ik maar niet op mijn werk, je ziet het op de foto's alleen niet echt goed door de lichtinval, en het is kut foto's knippen als ze de rubbers vast hebben geplakt en je ze moeilijk om kunt houden en dan ook nog foto's knippen....
Reply With Quote
  #55  
Old 02-06-2005, 11:13
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

zal je leeftijd wel zijn linnie..
je leest het inderdaad verkeerd...

dat schenen schoppenende gedrag helpt echt niet... ik zeg niet dat kev een in zijn handelende wijze een afwachtende houding moet aannemen.. nee uiterraad niet... maar meer een afwachtende houding aannemen in het aanzien hoe nu verder met de auto, in de trant van de afwikkeling.. verwacht niet teveel van bepaalde personen..

je meot het zo zien...
stel je voor je hebt een baan, maar bent aan het sollicteren voor een andere baan.. dan kan je pas je oude baan opzeggen cq blij zijn !! nadat je een contract hebt getekend voor je nieuwe baas.. ipv al je baan opzeggen nadat je te horen hebt gekregen dat je een sollicitatiegesprek hebt...

snap je
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #56  
Old 02-06-2005, 11:15
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

maar goed succes..
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #57  
Old 02-06-2005, 11:18
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by richard
zal je leeftijd wel zijn linnie..
je leest het inderdaad verkeerd...

dat schenen schoppenende gedrag helpt echt niet... ik zeg niet dat kev een in zijn handelende wijze een afwachtende houding moet aannemen.. nee uiterraad niet... maar meer een afwachtende houding aannemen in het aanzien hoe nu verder met de auto, in de trant van de afwikkeling.. verwacht niet teveel van bepaalde personen..

je meot het zo zien...
stel je voor je hebt een baan, maar bent aan het sollicteren voor een andere baan.. dan kan je pas je oude baan opzeggen cq blij zijn !! nadat je een contract hebt getekend voor je nieuwe baas.. ipv al je baan opzeggen nadat je te horen hebt gekregen dat je een sollicitatiegesprek hebt...

snap je

ik geloof dat je mijn verhaal nog steeds niet goed doorgelezen hebt, als jij ons en onze situatie ECHT had gekend en misschien het verhaal nog eens gaat doorlezen.

na 7 maanden een afwachtende houding aannemen zit er niet meer, in ze hebben 3x de kans gehad om het goed te doen en 3x doen ze het fout en liegen ze, ze behandelen me zonder respect.

iedereen die niet in mijn situatie zit heeft heel makkelijk lullen!!! en zoals ik je net ook al gevraagd heb, dit vriendelijke doch dringende verzoek kappen met je onzin posts dit -->> "zal je leeftijd wel zijn linnie..
je leest het inderdaad verkeerd..." wordt echt NIET op prijs gesteld.
Reply With Quote
  #58  
Old 02-06-2005, 11:18
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by kevintdi
ja die heb ik maar niet op mijn werk, je ziet het op de foto's alleen niet echt goed door de lichtinval, en het is kut foto's knippen als ze de rubbers vast hebben geplakt en je ze moeilijk om kunt houden en dan ook nog foto's knippen....


Mmmke..

In je verhaal type je dat ze aangeboden hebben om meer over te spuiten dan nodig was.....is dat normaal? Welke spuiter bied in godsnaam aan om ff wat meer te doen? Als het ter compensatie is dan snap ik het al helemaal niet
Reply With Quote
  #59  
Old 02-06-2005, 11:20
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
Mmmke..

In je verhaal type je dat ze aangeboden hebben om meer over te spuiten dan nodig was.....is dat normaal? Welke spuiter bied in godsnaam aan om ff wat meer te doen? Als het ter compensatie is dan snap ik het al helemaal niet

nee ik snapte het ook niet, ik ben daarmee akkoord gegaan als goedmakertje voor de hele kutsituatie in de afgelopen 7 maanden. OP VOORWAARDE dat ze het op een bepaalde manier zouden spuiten dus de zooi uitbouwen en compleet om het randje spuiten en weer zoals het hoort terug in elkaar zetten.

Dat zij zich nu grotere problemen op de nek hebben gehaald dan eigenlijk was, is kut voor hun, ik heb het niet voorgesteld!!! dat heeft de dealer gedaan, en vervolgens de opdracht gegeven om langs de rubbers af te spuiten om kosten te besparen!!!

en doordat ze dat nu gedaan hebben heb ik nu alweer blaren onder die rubbers
Reply With Quote
  #60  
Old 02-06-2005, 11:22
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Ja idd nu zitten ze met de zogenaamde gebakken peren.. Ben je al met je auto bij een andere spuiter geweest die kan vaststellen wat er precies verkeerd is gedaan door die schadehersteller of is dat je al bekend?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum