Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Ideeen en opmerkingen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 12-01-2004, 09:01
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

tommy,je foto's waren niet zomaar verwijderd maar de naam ervan was veranderd zodat je foto's niet meer zichtbaar zijn.
je keuze om jezelf te verwijderen is jouw keuze geweest.
Reply With Quote
  #62  
Old 12-01-2004, 11:11
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

En Tom : ik snap je verontwaardiging maar heb je die ook op het andere forum uigesproken ?
Wij hier kunnen het lezen en voor de rest kunnen we er totaal niks mee . Ik denk dat het gros wat hier komt bijna niet daar komt .
Er zijn er een paar die duidelijk overgestapt zijn : hun goed recht

Post het daar is dan ook mijn advies
Reply With Quote
  #63  
Old 12-01-2004, 11:26
Prinz Prinz is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 16
Default

Ongelooflijk Gert, heb je je pillen op tijd ingenomen of heb je gewoon een helder moment?
Reply With Quote
  #64  
Old 12-01-2004, 11:55
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Je moet niet geloven wat ze allemaal zeggen ( en zeker niet de oude FE of zijn trawanten ) : never judge a book by the cover
Reply With Quote
  #65  
Old 12-01-2004, 12:08
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by michelvr6
tommy,je foto's waren niet zomaar verwijderd maar de naam ervan was veranderd zodat je foto's niet meer zichtbaar zijn.
je keuze om jezelf te verwijderen is jouw keuze geweest.


ik miste een drietal foto's namelijk: luchtfilter, kuipstoel en uitlaatstuk. de rest heb ik inderdaad zelf verwijderd, was inderdaad mijn keuze.

Lig er ook niet wakker van, tis alleen dat ik denk dat het gedaan is omdat ik die drie foto's hierheen had gelinkt in het advertentie gedeelte... En dat vind ik wel vreemd.

Quote:
En Tom : ik snap je verontwaardiging maar heb je die ook op het andere forum uigesproken ?
Wij hier kunnen het lezen en voor de rest kunnen we er totaal niks mee . Ik denk dat het gros wat hier komt bijna niet daar komt .
Er zijn er een paar die duidelijk overgestapt zijn : hun goed recht

Post het daar is dan ook mijn advies


Jullie hoeven het ook alleen maar te lezen. Wie er wat mee wil doen, die doet maar. Van Prinz, Michel VR6 en Antera weet ik iig. dat ze hier lid zijn, en zij zullen het wel lezen.

Kortom:

Ik deel het hier alleen even mee, want ik weet dat de admins/mods hier ook wel lezen. En het uit laten schrijven en verwijderen van de rest van de foto was inderdaad mijn keuze. Heb er begrip voor dat men niet wil dat er doorgelinkt wordt. Zal dan inderdaad wel ten koste gaan van de snelheid. Maar is dat echt de reden? (dat is mijn argwaan. Ja, ik ben een raar mens. "zelfkennis")

Ben daarintegen kwa handelen verder niet negatief over VW Forum. Mijn uitschrijven heeft er veel mee te maken dat ik toch voornamelijk hier ben, kwa topic's en posts. Als ik daar een album heb waar ik niet weg mag linken, en de mensen hier niet in mijn foto's kan delen met onderschrift van VW Forum, dan heb ik ook zoiets... kan beter wachten tot ik op Scene mijn foto's kan stallen... (stallen wordt misschien ook negatief opgevat?) Ik kies nu uiteindelijk toch voor 1 forum, en dat wordt VW Scene, tuurlijk kijk ik nog wel op VW Forum. maar ben er niet meer actief. Ben er achter dat het niet werkt. Heb daar wel gepost... maar ben gewoon hier meer actief.

Tis ook niet mijn bedoeling hier iets mee te bereiken, maar als ik eerst in deze topic zet dat ik op beide forums ben ingeschreven, dan deel ik later mee dat ik me ook weer uit heb geschreven, de reacties van 'vreemde regels daar..' bijvoorbeeld, dat is niet mijn mening. Mijn mening staat in mijn reacties. En wie vind dat er iets mee moet doen, of dat iets moet worden toegevoegd of aangepast mag dat melden.

Groeten Thom. NHF
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #66  
Old 12-01-2004, 12:15
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
ik miste een drietal foto's namelijk: luchtfilter, kuipstoel en uitlaatstuk. de rest heb ik inderdaad zelf verwijderd, was inderdaad mijn keuze.

Lig er ook niet wakker van, tis alleen dat ik denk dat het gedaan is omdat ik die drie foto's hierheen had gelinkt in het advertentie gedeelte... En dat vind ik wel vreemd.


dat die foto's weg waren had ik niet mee gekregen,ik had enkeld de foto's die van o.a. je jetta en kooi qua naam veranderd om het doorlinken te stoppen.
en wij hebben nu eenmaal als regel dat als je je alleen aangemeld hebt om je foto's te "stallen"je beter een lycos account kan nemen zodat het ons geen ruimte kost dat is alles :|
Reply With Quote
  #67  
Old 12-01-2004, 12:17
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

btw: het doorlinken is nu voor iedereen gestopt,dus niet alleen voor jou thom.
Reply With Quote
  #68  
Old 12-01-2004, 12:40
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

naja.. Weet wel dat het voor iedereen is... maar oke. En ik miste echt 3 foto's, de rest heb ik zelf verwijderd.. tot de laatste aan toe.. maar 'de' 3 waren er niet meer bij, stonden dus ook niet op een 2e pagina ofzo. Heb er nu gewoon niks meer te zoeken. that's all...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #69  
Old 12-01-2004, 14:05
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Tis wel duidelijk zo nu...
Verdere discussies mogen op dát forum plaatvinden

Slotje dus..
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum