Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-08-2008, 19:38
the x factor's Avatar
the x factor the x factor is offline
Forum regular
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 59
Unhappy koeling/kachel problemen 2e blok

beste .........

mijn vw vento van 92 met 2 ton op de teller heeft zaterdag weer eens mijn sleurhutje mogen verplaatsen.alles ging goed tot ik zondag nadat mijn vriendin het koud had even de verwarming aanzette,dit was niet zo best

na flink wat rook uit elk ventilatie gat wat maar op en onder het dashbord zit kreeg ik het wel benauwd.aan de kant gezet,onder de motorkap gekeken en weinig geks.toch verder gereden en bij mijn schoonouders tot de conclusie gekomen dat er totaal geen koelvloeistof meer in zat.

ik dus alles weer bijvullen,maar s'avonds op de terugweg weer hetzelfde gezeik ,maar nu kwam er geen rook meer ,maar pure koelvloeistof uit de onderste ventilatieopeningen onder het dashbord.

nu heb ik alles losgehaald,maar kan niks vinden totaan de ''radiateur"achter het schutbord in de auto zelf.hier komt het naar mijn mening vandaan.

weet iemand wat dit kan zijn,hoe dit op te lossen is en hoe ik dat complete buizenwerk er,als het allemaal vervangen moet worden eruit kan krijgen??

ik weet het even niet meer namelijk
__________________
living VW life
Reply With Quote
  #2  
Old 07-08-2008, 14:17
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

klinkt als een kapotte kachelradiator... maar het zou ook natuurlijk een van de slangen kunnen zijn die naar binnen komen richting de kachelradiator.
Reply With Quote
  #3  
Old 12-08-2008, 19:38
the x factor's Avatar
the x factor the x factor is offline
Forum regular
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 59
Talking

Quote:
Originally Posted by VWJYI
klinkt als een kapotte kachelradiator... maar het zou ook natuurlijk een van de slangen kunnen zijn die naar binnen komen richting de kachelradiator.


na veel zoek en sloop werk moet ik je inderdaad gelijk geven.ik ben weer een ervaring en een kachelradiateur rijker.wat een werk maar hij was inderdaad lek.heb hem net weer klaar.

nooit weer
__________________
living VW life
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum