Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Polo 6N, 6N2, 9N en 6R
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 28-02-2008, 00:09
:APEKOP's Avatar
:APEKOP :APEKOP is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 13
Default Angel eyes + Xenon????

Ik heb vandaag mn angeleyes voor de polo binnen gekregen.. zit er een stikker op de achterkant van de lamp waar opstaat "HID bulbs not allowd"

Ik heb de xenon lamp even er ingedaan om te passen maar hij past wel gewoon.

Houdt dit in dat ik mn xenon kitje niet kan plaatsen in de angeleyes?
Reply With Quote
  #2  
Old 28-02-2008, 00:31
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Je kan het wel plaatsen maar aangezien de HID lampen meer vermogen leveren en dus ook meer warmte afgeven, is het zo dat er door de warmte een verkleuring kan onstaan in het heldere gedeelte van de lampenunit, de lamp brand als het ware zichzelf in de lampenunit in, dus je ken het beter niet doen al zeg ik het zelf.
Het zou natuurlijk jammer zijn als je je lampen zo zou mollen.

Ik hoop je een beetje geholpen te hebben want volgens mij is dit de eenigste reden waarom ze dit er op zouden zetten, en aangezien een vriend van me het zelfde probleem heeft gehad, alleen zat bij hem geen sticker op de achterkant van de lampen.

Gr Ronnie veel succes
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote
  #3  
Old 28-02-2008, 10:12
Lexo's Avatar
Lexo Lexo is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 897
Send a message via MSN to Lexo
Default

Quote:
Originally Posted by polo-power
Je kan het wel plaatsen maar aangezien de HID lampen meer vermogen leveren en dus ook meer warmte afgeven, is het zo dat er door de warmte een verkleuring kan onstaan in het heldere gedeelte van de lampenunit, de lamp brand als het ware zichzelf in de lampenunit in, dus je ken het beter niet doen al zeg ik het zelf.
Het zou natuurlijk jammer zijn als je je lampen zo zou mollen.



Onzin, Xenon is 35 watt en een normale halogeenlamp 50 of 55.. Dus ze verbruiken minder vermogen! Ik denk dat het lichtbeeld het probleem is, maar dat heb je zo uitgeprobeerd. Ik rijd ook al een tijd probleemloos met xenon in m'n projector lampen (corrado) en met mij vele anderen. Moet niet zo'n probleem zijn hoor.
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects.

||Corrado G60||
Reply With Quote
  #4  
Old 28-02-2008, 12:45
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,452
Default

Quote:
Originally Posted by Lexo
Onzin, Xenon is 35 watt en een normale halogeenlamp 50 of 55.. Dus ze verbruiken minder vermogen! Ik denk dat het lichtbeeld het probleem is, maar dat heb je zo uitgeprobeerd. Ik rijd ook al een tijd probleemloos met xenon in m'n projector lampen (corrado) en met mij vele anderen. Moet niet zo'n probleem zijn hoor.


Pas bij een 6n heldere koplampen met angel eyes en lens xenon ingebouwd, lichtbeeld is haarscherp!
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor
Golf 1 1.3 Carburateurs
Corrado VR6
Dailys:
Passat W8 Station & T4 California
Reply With Quote
  #5  
Old 28-02-2008, 12:53
Lexo's Avatar
Lexo Lexo is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 897
Send a message via MSN to Lexo
Default

Bij mijn C ook, maar ik probeer die waarschuwingssticker te verklaren. Misschien heeft het iets met een keurmerk te maken ofzo..
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects.

||Corrado G60||
Reply With Quote
  #6  
Old 28-02-2008, 13:30
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

En toch een vriend van me heeft rally koplampen en daar zitten ook zulke lenzen in en hij heeft daar een brandpunt in zitten na dat hij het HID had gemonteerd maar misschien kan het zo zijn hij heeft de lenzen van een audi tt er ingezet compleet met xenon lampen, misschien dat dat dan de rede is dat het er in is gebrand verder zou ik het anders niet kunnen verklaren.

Gr Ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote
  #7  
Old 02-03-2008, 00:48
:APEKOP's Avatar
:APEKOP :APEKOP is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 13
Default

Hmm heb ze er in zitten, brand prima. Beetje jammer alleen dat het stekkertjes van mn knipperlichten niet het zelfde zijn als de originele..
Reply With Quote
  #8  
Old 02-03-2008, 12:51
Street Performance's Avatar
Street Performance Street Performance is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 214
Default

Wij leveren heel regelmatig xenon voor angel-eyes koplampen. Enige probleem dat voorkomt is dat de schacht waar de lamp doorheen moet bij een angel eye vaak smaller is waardoor deze uitgevijld moet worden. Verder geen probleem met warmte, verkleuring of iets dergelijks. Wel geven de lenslampen iets minder fel licht als bij een gewone koplamp.
__________________
Groeten,

Marc

www.streetperformance.nl
Reply With Quote
  #9  
Old 03-03-2008, 00:21
:APEKOP's Avatar
:APEKOP :APEKOP is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 13
Default

Ze zitten er in! nu nog even kijken naar donkere achterlichten!


Reply With Quote
  #10  
Old 07-08-2008, 16:38
Low Polo6N Low Polo6N is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 42
Default

Werkt Prima nergens last van
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum