Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 25-07-2009, 00:08
roog909's Avatar
roog909 roog909 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 306
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
.... verzameling techno beng beng MP3'tjes te kunnen skippen???



wat een ROTopmerking zeg!

Malloten die niet weten waar die stokjes aan je stuurkolom voor zijn kunnen over het algemeen nog niet eens fietsen zonder zijwieltjes, dus voor de rest ben ik het met je eens.
__________________
De stickers zitten er al op! Nou de rest nog...
Gemutlich LAUT zie hier
Reply With Quote
  #22  
Old 25-07-2009, 16:18
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

ik geef ook altijd netjes richting aan... Een mooi voorbeeld vorige week. Ik volg de vorangsweg die naar links afbuigt (geef mooi richting aan eigenlijk niet verplicht)staat er een domme doos te wachten trekt ze op als ik de bocht in draai. Bots zo op de punt van mijn auto. Het eerste wat ze zegt als ik uit stap. "Ik dacht jij rechtdoor wilde" let wel ik had richting aangegeven. De mensen zien het niet eens meer dat je richting aangeeft ze doen maar wat. Maar ja lang verhaal kort houden 1000 euro schade en de auto van mijn vrouwtje lenen om te gaan werken......
Reply With Quote
  #23  
Old 25-07-2009, 16:23
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

ah...nu weet ik waarom ik altijd middelvingers krijg van alle andere weggebruikers
Reply With Quote
  #24  
Old 25-07-2009, 17:39
Klaas16v's Avatar
Klaas16v Klaas16v is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2005
Posts: 233
Default

Ook lachen als je chauffeur bent,

Ik heb altijd geleerd dat als je de invoegstrook oprijd op de snelweg, dat je altijd al kijkt wat er aan komt achter je, en je snelheid daar op gaat aanpassen.
Logisch toch?

Nou voor sommigen niet...
Ik rij vrolijk met de vrachtwagen 85 over de rechterbaan, zie al een auto op de invoegstrook rijden, zo'n 1,5 meter voor me.
Die automobilist heeft mij niet gezien, dus kijkt pas op t moment dat hij in wil voegen naar links....

Vervolgens ziet hij mij en er zit dan niets anders op vol in de remmen te gaan... want.... die invoegstrook eindigt en heb je gelijk een vangrail... dus geen vluchtstrook.....

Sta je daar dan met je auto aan het eind van de invoegstrook compleet stil haha.
Probeer dan maar s de snelweg op te komen

En ik ga echt niet van de cruise control af om automobilisten te laten invoegen... kijken ze maar eerder VOOR ze de invoegstrook oprijden.

Of er moet file zijn, dan is t een ander verhaal.
Maar dit is toch 1 van de meest komische dingen op de snelweg, schitterend! Heb t al meerdere keren meegemaakt, en t blijft lachen!
__________________
'95 Golf III GTI 16v (ABF)
Reply With Quote
  #25  
Old 26-07-2009, 12:13
bugs's Avatar
bugs bugs is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,088
Send a message via MSN to bugs
Default

op de snelweg halen mensen ook vaak in, netjes links, dan willen ze er opeens tussen omdat ze vinden dat ze te hard rijden.
Dan drukken ze het blikkie er tussen en gaan vervolgens remmen..
Dat kom ik ook zo vaak tegen onderweg. En zooo irritant.

veel mensen snappen ook de betekenis niet van de pijlen in de voorsoorteervakken.
als voorbeeld de rotonde in Arnhem Centrum:
de rechterstrook als je van presikhaaf afkomt is alleen voor rechts af (1e afslag)
de linker rijstrook in ook voor 1e afslag en de rest natuurlijk.
Heel vaak maak ik mee dat mensen op de rechter rijstrook gaan staan, vervolgens willen ze de 1e afslag niet nemen en rijden zonder te kijken naar de andere rijsrook
En dan toeteren en middelvingers opsteken omdat ze je niet hebben gezien. ik ben niet fout!
Ik zit meestal op de linker rijstrook omdat ik in het centrum moet zijn om te lossen. als je die rijstrook blijft volgen hoef je geen rare capriolen uit te halen om nog een baantje op te schuiven. (richting musisgarage).
Als je toch een baantje moet wisselen, als je geluk hebt dan laten ze je er tussen..

Waarom????
Reply With Quote
  #26  
Old 26-07-2009, 12:52
JettaPowerrr's Avatar
JettaPowerrr JettaPowerrr is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,015
Default

Oh wat bekend allemaal, die ergernissen. Erg opvallens ook, dat de bewust rijdende automobilist altijd de vinger krijgt, of een claxon-concert. Afgelopen vrijdag reed ik van België naar huis. De laatste jaren rijd ik erg relaxed, maak me niet snel druk, tenzij men het niet nodig vind om richting aan te geven, of de regels op de rotonde niet kent.
Afijn, wat mij ook ver-schrik-ke-lijk stoort is het onnodig links rijden. Ik was expres na de spits uit België vertrokken, scheelt zomaar anderhalf uur reizen. Maar waar je ook rijd, iedereen vind het beslist nodig om met 100 op de linker baan te rijden. Maar we mogen 120. En dat wil ik dan ook, na een week flink werken, vlot naar huis.
Op een gegeven moment krijg ik het dan toch echt te kwaad, en ga er dan maar rechts voorbij, want daar rijd de eerste kilometer gewoon helemaal niemand! NIEMAND!
Allemachtig, wat zijn automobilisten toch domme wezens, denk ik dan maar. Als ik daar iedereen voorbij kan met 120 (of iets meer ), dan kan het toch ook andersom? Maar nee, ze zien een vrachtwagen aan de horizon, dus maar gelijk opzij en het overige verkeer hinderen. Maar je mag niet kwaad worden, niet geirriteerd zijn, helemaal niks.
En oh wee als oom agent je rechts zo'n collone voorbij ziet schuiven, dan heb je hem hangen hoor, want rechts inhalen mag niet. Onnodig links rijden ook niet, maar daar schijnt Den Haag niet genoeg aan te verdienen, zelfs niet als ze per dozijn kunnen bekeuren??

Ik snap geen fluit meer van het huidige verkeer. Vroeger had je nog een beetje respect voor elkaar, maar vooral ook fatsoen. Dat kom je tegenwoordig maar zelden tegen. Erg jammer.

Gr. Ed
__________________
-'18 Polo 1.0 TSI 115 pk DSG Highline

Quote:
Originally Posted by Stijn
Wheee hokjesdenken is bliss!!
Reply With Quote
  #27  
Old 27-07-2009, 00:26
Moses's Avatar
Moses Moses is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 109
Default

Oke ik vergeet zo nu en dan wel eens de knippers te gebruiken maar over het algemeen gebruik ik ze zo veel mogelijk. Niet alleen om te laten zien waar ik naar toe ga maar ook om te voorkomen dat er brokken gebeuren.

Rotonde knipperen. Ja, ik sta ook regelmatig te wachten terwijl men lekker afslaat maar er zijn ook nog van die grapjurken die de knipper naar rechts aan laten en lekker 3 kwart rond gaan...

Ik maak me er maar niet al te druk om, is alleen zwaar irritant....
__________________
Moses
Moses' 35i

Du brauchst keine panische angst zu haben, Ich fahre Volkswagen
Reply With Quote
  #28  
Old 27-07-2009, 02:57
DutchRebel DutchRebel is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 380
Default

mensen die geen richting aan geven als het wel nodig is vind ik ook erg irritant

maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik zeker niet altijd richting aangeef omdat het vaak toch erg nutteloos is.
als ik op de snelweg inhaal en er rijd niemand achter me bijvoorbeeld, of als ik een rotonde af wil en er is verder geen verkeer in de buurt.
waarom zou je dan je knipperlicht aandoen?

daarintegen geeft ik wel richting aan op een drukke snelweg als ik in wil halen, of als ik af wil slaan op een rotonde, en er komt verkeer uit de straat waar ik in wil slaan bijvoorbeeld.

ik geef dus wel richting aan als mijn medeweggebruikers iets hebben aan de info die ik ermee uitdraag.
maar honderden meters vantevoren aangeven dat je de volgende afslag van de snelweg af wil doe ik dus niet.....

als je je rijbewijs al eens hebt moeten vernieuwen omdat het verlopen is(10 jaar rijervaring dus), heb je wel het inzicht om te bepalen of mensen iets hebben aan de info die je uitdraagt of niet..

dus continu knipperen is in mijn ogen best nutteloos. maar doe het wel als de situatie er om vraagt!!

is het zelfde als iedere 30 seconden in al je spiegels kijken. is ook nutteloos.. maar het moet wel op het rijexamen.

zolang je weet wat achter en naast je rijd, hoef je niet iedere keer in al de spiegels te kijken.
als ik links af wil op een provinciale weg, en ik zie in mijn achteruit kijkspiegel dat de zelfde autos die al 2 kilometer achter me rijden nog steeds achter me zitten. hoef ik niet bang te zijn voor een auto in mijn blinde hoek.

dat heet gewoon inzicht, en dat heb je, of dat heb je niet.
en als je daar geen aanleg voor hebt, zul je het ook nooit krijgen...

een goede coureur kan hard rijden en heeft een goede wagen beheersing, maar dat maakt nog geen goede chaufeur.
een goede chaufeur heeft inzicht en kan "lezen" wat andere weg gebruikers gaan doen, maar houd tegelijkertijd rekening met onverwachte dingen.

ook al heb je zelf zoiets van "dat haal ik makkelijk", en iemand doet iets onverwachts. dan moet je jezelf van te voren al de mogelijkheid gegeven hebben om daar op te reageren en jezelf die marge gegeven hebben om hierop te reageren.

dat maakt een goed chafeur, niet wie het hardst durft op de snelweg, of wie het snelst de bocht om kan! zo worden de jongens van de klpd die in die videowagens rijden ook getrained..

inzicht en risico berekening..

Last edited by DutchRebel : 27-07-2009 at 03:01.
Reply With Quote
  #29  
Old 27-07-2009, 06:49
Mark1's Avatar
Mark1 Mark1 is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 649
Default

Tip: Ga op de Canadese prairies wonen.

Vanavond 533km afgelegd in 4,5 uur ( incl 15min stop ) met de cruisecontrol van de F550 Service truck op 130km/h.
Vrachtwagens rijden hier ook gewoon de max snelheid (=110km/h) en méér
Dat gaat prima.

En jup, ook hier blijft men om onverklaarbare redenen links plakken met 100-110km/h, maar
maar rechts inhalen is in principe legaal. Geen probleem dus

Rotondes ?


Nee...het Nederlandse verkeer mis ik iig niet

Sterkte allemaal...

ps: Ik heb hier m'n rijbewijs opnieuw moeten halen omdat een NL rijbewijs hier niet erkend wordt, dus ik heb een NL én Canadees rijbewijs...dus in theorie zou ik 2x zo goed moeten zijn
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project *
'86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor *
Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk *
Reply With Quote
  #30  
Old 27-07-2009, 08:44
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Quote:
Originally Posted by Mark1
...dus in theorie zou ik 2x zo goed moeten zijn


Maar de praktijk valt zeker toch tegen?
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
  #31  
Old 27-07-2009, 11:45
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

Quote:
Originally Posted by DutchRebel
maar honderden meters vantevoren aangeven dat je de volgende afslag van de snelweg af wil doe ik dus niet.....



En DAT is dus het irritantste vanalles!!!!!
Ik geef zoals me is aangeleerd 300 meter voor de afslag richting aan en als de afslag begint ga ik eraf en dan 1 a 2 keer in de week rijdt er een of andere mongool die op het moment dat de uitvoegstrook begint zijn richting aanzet en eraf gaat.En het lijkt wel of ze geen van allen 120 durven of kunnen rijden.
Nou ik jaag je de stuipen op het lijf want als ik naar rechts ga dan ga ik ook naar rechts en ik rem niet!!
Ik heb er al meerdere terug de linker baan opgejaagd.Moeten ze maar rijden zoals het hoort en duidelijk laten zien wat ze van plan zijn.

Michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
  #32  
Old 27-07-2009, 12:00
1982kameiX1's Avatar
1982kameiX1 1982kameiX1 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,510
Default

Quote:
Originally Posted by starsky
Maargoed er zijn wel 10.000 dingen waar ik me aan kan ergeren,


daar hebben wij een prachtig topic voor
Reply With Quote
  #33  
Old 28-07-2009, 03:25
Mark1's Avatar
Mark1 Mark1 is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 649
Default

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Maar de praktijk valt zeker toch tegen?


No comment
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project *
'86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor *
Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk *
Reply With Quote
  #34  
Old 07-08-2009, 23:20
Mikey67 Mikey67 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 25
Default

die problemen die hier worden beschreven ken ik ook wel van ergens...
hier in belgie is het zeker niet beter, ik moet zelfs zeggen dat ik in nederland veel geruster rijd dan hier.
systeem van snelheden is bij jullie veel beter en veiliger, hier is het maar een allegaartje, ieder voor zich...
Reply With Quote
  #35  
Old 08-08-2009, 00:02
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Jow, gisteren bijna om zeep geweest. Zo'n Duitse trut voor me bedacht zich bij het beginnen van de dubbele doorgetrokken streep aan het einde van de uitvoegstrook alsnog dat ze van de autosnelweg af moest, om nog even wat Kötböller bij de Ikea in Heerlen naar binnen te gaan stouwen.

Gevolg, snelheid gaat van zo'n 140 in één keer naar 0, ja, mevrouw stond daadwerkelijk volledig stil op de snelweg, en ik mocht met een flinke ruk aan het stuur d'r om heen zwalken, ook met een kleine 140. Ok, ietsje te hard, maar 120 of 140 had in dat geval ook niet meer zo heel veel verschil gemaakt. Helaas dat er voor de keuring nog geen maand geleden "nieuwe" banden onder de Audi waren gekomen, anders had ik vast en zeker in de voorrondes van So you think you can dance 2010 gezeten, met de uitvoering van mijn gemotoriseerde viervoudige pirouet met schroef.

Bij het parkeren op de snelweg hoefde Olga geen richting aan te geven want iedereen wist toch wel waar ze naartoe moest... ik heb die memo volgens mij alleen niet gekregen. Richting aangeven kon ze trouwens ook niet, want ze was nogal druk verwikkeld in ongetwijfeld ongelooflijk belangrijk telefoongesprek, met een hand het handheld toestel vasthoudend, met de ander druk aan 't gebaren hoe mooi d'r nieuwe Plada handtas is.

Volgende keer zou ik 't toch fijn vinden als we gewoon 300m voor het begin van de afrit effe schoudertje-kijkje speelden en die richtingaanwijzer aan-uit-aan-uit zetten.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #36  
Old 08-08-2009, 11:53
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,683
Default

Denk aan je hart jongen
Reply With Quote
  #37  
Old 08-08-2009, 13:25
robertjan007's Avatar
robertjan007 robertjan007 is offline
Volksforum Draaideur Donateur - Yellow Submarine
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,488
Send a message via MSN to robertjan007
Default

Heerlijk al die frustratie's!
Weet ja wat het mooie is, een heleboel mensen zitten altijd te schelden op andere mensen die van alles verkeerd doen terwijl ze zelf ook geen heilige in het verkeer zijn inclusief mijzelf.
Ik bedoel daar niet specifiek de reageerders hierboven maar gewoon in het algemeen.

Mijn grootste ergenis in het verkeer zijn linksrijders.
Gaat er bijvoorbeeld iemand een vrachtwagen inhalen met 90 en dan zit daar dus soms een stoet achter van wel 2km lang op de linkerbaan.
Ik rij er dan gewoon lekker heel rustig langs heen om dat ongebruikte stuk we te benutten, vervolgens netjes mijn richting aan naar links en invoegen. Gaat een stuk sneller en het is voor de doorstroming een stuk beter!
Snap niet dat een boel mensen dat niet snappen en/of zien.
Maar goed dat zal wel nooit veranderen...
__________________
VW OUTLAWS
Car & Radio Blog
Reply With Quote
  #38  
Old 08-08-2009, 16:51
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by robertjan007
Heerlijk al die frustratie's!
Weet ja wat het mooie is, een heleboel mensen zitten altijd te schelden op andere mensen die van alles verkeerd doen terwijl ze zelf ook geen heilige in het verkeer zijn inclusief mijzelf.
Ik bedoel daar niet specifiek de reageerders hierboven maar gewoon in het algemeen.

Mijn grootste ergenis in het verkeer zijn linksrijders.
Gaat er bijvoorbeeld iemand een vrachtwagen inhalen met 90 en dan zit daar dus soms een stoet achter van wel 2km lang op de linkerbaan.
Ik rij er dan gewoon lekker heel rustig langs heen om dat ongebruikte stuk we te benutten, vervolgens netjes mijn richting aan naar links en invoegen. Gaat een stuk sneller en het is voor de doorstroming een stuk beter!
Snap niet dat een boel mensen dat niet snappen en/of zien.
Maar goed dat zal wel nooit veranderen...


Tsjah, vrachtwagens moeten zo nu en dan ook eens inhalen. Het is vervelend voor de rest van de weggebruikers, maar het is noodzakelijk kwaad. Misschien handig als die waggel op de rechter baan effe 'n paar tellen wat gas terug neemt om het sneller te laten gaan, of als de inhalende wagen zijn inhaalmoment wat gunstiger kiest dan vaak gebeurt, maar het is nodig.

En zonder die chauffeurs was d'r niks in de supermarkt, niks bij de autodealers, niks nergens.

Ik ben er gewoon voor dat iedereen een beetje meedoet aan een goede doorstroming inderdaad. Als dat betekent dat je voor elke rotonde en afslag effe aan dat hendeltje van de richtingaanwijzer moet komen, doe dat dan gewoon. En als je 80 mag rijden, ga dan geen 50 tuffen. Als je ingehaald hebt, ga je zodra dat kan weer gewoon naar rechts, en je blijft niet links rijdend een hele stoet ophouden omdat er over twee km weer een auto opdoemt.

En met m'n hart is niks mis, het zou alleen fijn zijn als er eens wat meer 'n ons-gevoel terug kwam, in plaats van dat constante ikke ikke ikke. De weg is van mij, ik maak winst zoveel ik kan, ik heb geen haast, ik moet snel effe mijn boodschappen afrekenen, ik ik ik...

Die weg is van ons allemaal samen, maak het elkaar dan ook gewoon zo makkelijk mogelijk. Net weer een trut in een Twingo die op de voorsorteerbaan voor rechtdoorgaand verkeer zat, en op het laatste moment toch nog even de bordjes zag staan, en het vak naar rechts insloeg. Beetje jammer dat ik daar net reed. Geen richting, geen spiegel kijken, niet over de schouder kijken, gewoon op de rem en aan dat stuur trekken.

Menschen, geen van u allen is alleen op de weg, er zijn meerdere weggebruikers. Kijk voor het gemak zo nu en dan eens om u heen, en u zult ze zien.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #39  
Old 08-08-2009, 17:04
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Welkom in de harde wereld van weggebruikers Chris....

Moet zeggen dat het ik autorijden een stuk minder leuk vind worden de laatste tijd. Hard rijden zit er bijna niet meer in...maximum snelheid ergens rijden ook niet, omdat er vaak wel een sjampoo 10 of 20km/u te langzaam gaan rijden...maar wat mij toch het meest opvalt/stoort is de middelvinger...

Ik vind mezelf echt geen heer in het verkeer, maar zeker geen aso, maar als ik optel hoeveel middelvingers ik de laatste maanden heb gekregen...pfoeeh...

Ook om de domste dingen..zoals gisteren bijvoorbeeld...m`n vriendin en ik reden achter elkaar aan terug naar huis nadat we naar het sprinten in Drachten waren geweest...Rijdt er een suffe doos in dr mercedes 80km/h waar 100 toegestaan is. Ik haal in, ga weer naar de rechter baan en krijg vervolgens een dikke middelvinger van haar bijrijder..

Naja.. ik had `t idee dat ik dr een beetje afsneed... zou ook best hebben gekund, aangezien ik me kapot erger aan mensen die te langzaam rijden
Maar toen we thuis aan kwamen, vertelde mijn vriendin dat zij óók een middelvinger had gekregen van de bijrijder..terwijl zij wel altijd netjes inhaalt..

Dus tja... wat moet ik ervan zeggen....langzaamaan worden we ongemerkt asocialer?

`t is tot nu toe nog maar 1x voorgekomen dat ik de auto midden op de weg heb gestopt en even een woordenwisseling heb gemaakt met mijn bumperklever....maar als ik het de laatste tijd zo zie...dan denk ik dat er nog veel meer keren gaan komen...

...mafkezen....
Reply With Quote
  #40  
Old 08-08-2009, 17:39
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Gebruikers, misbruikers, tomato, tomato...

René, ik denk dat wij zo ongeveer dezelfde rijstijl hebben, en dezelfde kijk op de andere weggebruikers.

We zullen de vergrijzing maar de schuld geven he... allemaal slome opa's en oma's die alles lekker makkie an doen, en rustig van hun tweemaal jaarlijkse autoritje gaan genieten. Maar ook die sms en msn jeugd kan d'r wat van, Sjezus! Constant met de telefoon bezig, want met een maand of anderhalf rijervaring, wat gelijk staat aan een totale afstand van 34 keer retourtje thuis / mac drive, hebben ze toch wel genoeg routine om niet constant, maar gewoon elke 14 seconden eens naar de weg te kijken. Hè, waarom zouden die polissen voor jongeren toch hoger zijn?

Zodra je de auto start moet je er gewoon rekening mee houden dat je in iets zit dat andere mensen kan vermoorden, ga dan ook gewoon zo er mee om. Je begint ook niet in het wilde weg te zwaaien en knallen als ik je een geladen Colt .45 in je handen druk.
En als je dan toch bezig bent, hou er dan gewoon allemaal lekker rekening mee dat iedereen van hetzelfde wegennet gebruik moet maken, en we geestelijk nog niet zo ver gevorderd zijn dat we allemaal telepathisch met elkaar verbonden zijn en wel weten wat de anderen gaan doen.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum