![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff passen. "tight fit"
![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
![]() Maar staat erg mooi!
|
||||
|
||||
![]() Staat erg lekker idd!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoooow, weer ff afstoffen hier.
Na het zoeken van de juiste hoogte afstelling op de vooras (draagarm en spoorstang horizontaal), kwam ik er achter dat de schokbrekers iets te kort waren. De nieuwe gasgevulde schokbrekers zijn lekker sportief en een stukje langer. ![]() Helaas kreeg ik de gewenste Camber op de voorwielen niet afgesteld, ik kwam niet verder dan -2. Na veel opties overwogen te hebben ga ik de Porsche draagarm aanpassen. De fuseekogel zal vervangen worden door een verstelbare 18mm uniball, op deze manier kan ik naast boven op de schokbreker nu ook onder bij de draagarm de camber verstellen. Nu de slijptol er toch ingaat maak ik de draagarm ook meteen een fractie smaller zodat de wielen beter in de schermen vallen. ![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, het staat vanwege de verbouwing van mijn huis op een laag pitje. maar wel wat gedaan.
Porsche draagarm uit elkaar gehaald ![]() Nieuwe draagarmen maken voor betere afstelmogelijkheden, lager kunnen en smaller. [img]http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/144741.jpg[/img ![]() ![]() ![]() ![]() Centreerringen laten maken ![]() Fits like a glove ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ach ja, zo hebben we allemaal wel wat afleiding!
Groetjes, Bert Red Jetta 1.6 1984 (NL) Black Jetta ALH mTDI 1991 (NL) Grey Audi RS6 2010 (KW V3, AP brakes, turbo's upgraded, modified gearbox, water/meth. Injection) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
|
||||
|
||||
![]() Mogelijk heb je deze ook nog nodig voor grotere hoek te halen
|
|
||||
|
||||
![]() Blijft een mooi project
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die heb ik er ook al tussen zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leeft hij nog?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker wel, ben alleen noet meer zo van het posten. Zal binnenkort eens wat updaten.
|
||||
|
||||
![]() Pictures please...
|
||||
|
||||
![]() helaas gaat het nog heel traag maar bij deze wat plaatjes.
![]() Hij is weer thuis. ![]() mooi reservewieltje gevonden. ![]() draagarmen gemaakt waarme ik meer camber kan verstellen. ![]() Nieuwe (test) bandenmaat. ![]() De bandenmaat is perfect.
|
||||
|
||||
![]() Puike bandencombinatie !!
|
||||
|
||||
![]() Lekker weer een update!
|