Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 03-02-2014, 09:10
Erik weber Erik weber is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 178
Default Iemand een golf1 project?

Reply With Quote
  #2  
Old 03-02-2014, 10:12
GeeX GeeX is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 456
Default

Wel vreemd dat meneer geen extra foto's wil verzenden..
Reply With Quote
  #3  
Old 03-02-2014, 11:17
Pro FM's Avatar
Pro FM Pro FM is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 508
Default

Altijd verbaasd als mensen denken met een minimum aan info en een paar crappy telefoon foto's denekn hun auto te kunnen verkopen. Tegenwoordig moet je toch echt beter je best doen...
__________________
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60
Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits
Reply With Quote
  #4  
Old 03-02-2014, 11:23
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,870
Default

En net doen alsof de auto zo goed als klaar is, vind ik ook altijd bs. Dan had de huidige eigenaar het zelf ook allang gedaan
Reply With Quote
  #5  
Old 03-02-2014, 11:23
JaapL. JaapL. is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 636
Default

Als je er niet snel van af hoeft, en geen zin hebt voor jan en alleman foto's te maken en te versturen en daarna nooit meer wat te horen..
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, mensen die ECHT interesse hebben, rijden er heen gaan kijken en doen een bod..
Reply With Quote
  #6  
Old 03-02-2014, 11:45
arnus71's Avatar
arnus71 arnus71 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,936
Default

Quote:
Originally Posted by JaapL.
Als je er niet snel van af hoeft, en geen zin hebt voor jan en alleman foto's te maken en te versturen en daarna nooit meer wat te horen..
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, mensen die ECHT interesse hebben, rijden er heen gaan kijken en doen een bod..


Precies.
__________________
'10 Skoda Yeti
'12 Skoda Citigo
Reply With Quote
  #7  
Old 03-02-2014, 20:37
Pro FM's Avatar
Pro FM Pro FM is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 508
Default

Alsof het ZOVEEL moeite is om een paar fastsoenlijke foto's te plaatsen?? Als je 400 km heen en weer moet rijden ga je er niet "zo effe langs"
__________________
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60
Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits
Reply With Quote
  #8  
Old 03-02-2014, 20:56
Erik weber Erik weber is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 178
Default

Reply With Quote
  #9  
Old 03-02-2014, 21:06
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Quote:
Originally Posted by JaapL.
Als je er niet snel van af hoeft, en geen zin hebt voor jan en alleman foto's te maken en te versturen en daarna nooit meer wat te horen..
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, mensen die ECHT interesse hebben, rijden er heen gaan kijken en doen een bod..


__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote
  #10  
Old 03-02-2014, 23:19
JaapL. JaapL. is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 636
Default

Quote:
Originally Posted by Pro FM
Alsof het ZOVEEL moeite is om een paar fastsoenlijke foto's te plaatsen?? Als je 400 km heen en weer moet rijden ga je er niet "zo effe langs"


Niet iedereen is in het bezit van een smartphone met fatsoenlijk camera, of überhaupt een fatsoenlijke camera om foto's mee te maken..

En als jij in Zeeland woont, en ECHT opzoek bent naar een Golf 1 met wat werk, dan pak je de telefoon, bel je het nummer, en ga je een half uurtje met de beste man aan de telefoon zitten op een moment dat het je beide uit komt, en dan kan je vast wel na een half uurtje bedenken of het de moeite is om die kant op te gaan of niet.
Reply With Quote
  #11  
Old 03-02-2014, 23:40
B-ram B-ram is offline
Forum junkie
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,990
Default

Ik snap niet dat auto's je hobby is, maar te beroerd bent om een paar kilometer te rijden. Dat is net zoiets als van chickenwings houden maar te beroerd zijn om te kluiven!
__________________
Quote:
Alberto:Ja je mag wel een oranje vlagje aan de anttenne vast maken
Ding is echt laag

Last edited by B-ram : 03-02-2014 at 23:48.
Reply With Quote
  #12  
Old 04-02-2014, 00:02
VWmotion's Avatar
VWmotion VWmotion is offline
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 138
Default

Wie wat wil stapt in en rijdt erheen. Dan maar een dag kwijt en een tank benzine, als je denkt dat het is wat je zoekt moet je er wat voor over hebben
Reply With Quote
  #13  
Old 04-02-2014, 00:03
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

Dat van die chickenwings heb ik overigens wel. Ik HAAAAAAT kluiven.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #14  
Old 04-02-2014, 10:36
Pro FM's Avatar
Pro FM Pro FM is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 508
Default

Daar gaat het niet om heren, ikzelf heb meerdere auto's aan de andere kant van het land vandaan gehaald. Ik ben het helemaal eens met de stelling dat je best moeite mag doen,maar dat geldt ook voor de verkoper. Het gaat om het feit dat men tegenwoordig te beroerd is om een fatsoenlijke advertentie te maken met een paar fatsoenlijke foto's erbij. Ik zit dagelijks in de verkoop en ik denk toch echt dat je wat meer moeite moet doen als je wat wilt verkopen tegenwoordig. Het is nog steeds crisis namelijk en een dergelijke opstelling getuigd nu niet echt van " service". Dat je daarbij een paar duizend mongolen van marktplaats op de koop toe moet nemen is een bijkomend nadeel,maar hoort erbij.
__________________
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60
Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits
Reply With Quote
  #15  
Old 04-02-2014, 11:36
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

Als je een fatsoenlijke advertentie typt dan blijven ook meer van die marktplaats idioten weg. Als er een paar moeilijke woorden in staan, zoals 'de' 'het' en 'een', dan blijven die wel weg, dan snappen ze er niks meer van.

Vaak als je 'karige' foto's neer zet. Ziet dat er goedkoop uit en komen de koopjes jagers er echt op af. Als je kijkt naar de advertenties van Misha, die zijn super uitgebreid met uitgebreide foto's erbij. Als je zo'n advertentie ziet, hoef je niet naar de prijs te gaan kijken als je een koopjes jager bent, je ziet dat er gewoon een flinke prijs ook aan hangt en dat je hem niet voor een habbekrats mee krijgt. Dan kan je wel al wat achterlijke eruit filteren. Je reacties worden serieuzer wat je krijgt en ECHTE potentiële kopers zullen zich ook eerder melden. Het is ook geen goedkoop project wat je koopt. Als het nu om een goflje van 500euro ging dan is dat een heel ander verhaal.
Reply With Quote
  #16  
Old 04-02-2014, 11:59
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Quote:
Originally Posted by powah
Als je een fatsoenlijke advertentie typt dan blijven ook meer van die marktplaats idioten weg. Als er een paar moeilijke woorden in staan, zoals 'de' 'het' en 'een', dan blijven die wel weg, dan snappen ze er niks meer van.


Reply With Quote
  #17  
Old 04-02-2014, 15:27
VW-EXTREME VW-EXTREME is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2
Default

Daar zitten de ouwe wijven weer onder de droogkap over een auto te discussiëren die ze nog nooit gezien hebben.
Er zijn geen foto's omdat de auto ingebouwd staat , foto's die er bij staan zijn van 2 jaar geleden.

Interesse ligt momenteel bij luchtgekoeld 50er brilkever daarom is de golf niet afgebouwd.

Ik heb auto's bekeken die er op de foto mooi uitzagen , maar nog nooit één van de foto gekocht , waarschijnlijk jullie allemaal wel.
Reply With Quote
  #18  
Old 04-02-2014, 15:42
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

Wij discussiëren niet over de auto. De auto lijkt me top. We hebben het over de advertentie.
Reply With Quote
  #19  
Old 04-02-2014, 15:44
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default

Quote:
Originally Posted by VW-EXTREME
Daar zitten de ouwe wijven weer onder de droogkap over een auto te discussiëren die ze nog nooit gezien hebben.




Er wordt niet over de auto gediscussieerd. Enkel over de kwaliteit van de foto's.

Verder zou je ook gewoon een normale reactie kunnen achterlaten in plaats van personen hier uit te maken voor oude wijven. Je reactie komt nogal geïrriteerd over. Althans, bij mij tenminste.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote
  #20  
Old 04-02-2014, 15:56
RobbieMK1 RobbieMK1 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 374
Question

Quote:
Originally Posted by VW-EXTREME
Daar zitten de ouwe wijven weer onder de droogkap over een auto te discussiëren die ze nog nooit gezien hebben.
Er zijn geen foto's omdat de auto ingebouwd staat , foto's die er bij staan zijn van 2 jaar geleden.


Dus je kunt er nu geen foto's van maken omdat de auto ingebouwd staat? Hoe moet ik me dat voorstellen dan?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum