Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Polo 6N, 6N2, 9N en 6R
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 29-12-2010, 00:08
Dyzer Dyzer is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 1
Default Polo 9N3 GT ROCKET

Dag iedereen, mijn weg hier naartoe ook gevonden.

Na een zwaar ongeval met onze 206 in september 2009 hadden we een polo GT ROCKET kunnen kopen die nieuw op de parking van onze verdeler stond.
De verkoper wist namelijk dat we niets waren met een standaard polo aangezien we toch sportiever zijn hier in huis.

Bij het zien was het practisch liefde op het eerste gezicht.

Eenmaal thuisgekomen met de polo direct de emblemen "polo" en "TDI" er afgehaald.
Nu steekt er van deze week ook LED kentekenverlichting in. Het oogt al dadelijk een stuk strakker en stijlvoller dan die originele gele prullekes.

Door het goede effect van deze lampen is de goesting om de voorste lichten onderhanden te nemen toch sterk gegroeid.
Plannen zijn dus om XENON (8000K) te steken en de standlichtjes ook te veranderen naar een XENON versie. Maar na beetje onderzoek te doen op het internet heb ik gezien dat niet alle XENON-kitjes goed zijn. Sommige geven problemen naar de computer toe en dergelijke....

Nu was mijn vraag, kan iemand me helpen met een setje (gene prul) xenon voor de hoofdlichten en de lampjes voor de standlichten?

PS. ben van Belgisch Limburg

Alvast bedankt, Jesse
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum