Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Sharan en Touran
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 26-03-2008, 20:12
Miho's Avatar
Miho Miho is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 39
Default Storing comfort sluiting (sharan)

Hallo allemaal ,

Ik heb een ..... lastig probleem met de sharan van mijn ouders en ik hoopte dat iemand van jullie dit mischien bekend in de oren klonk.

Het is als volgt ; als je de sleutel uit het contact haalt met de ramen open sluiten deze normaal automatisch door de comfort sluiting.

Echter in plaats van de ramen te sluiten gaan ze nu open nadat je het contact uitschakeld. Op het dashboard blijft ook het lampje van de kofferklep branden , hij brandt zwakker dan als de klep open staat maar blijft wel branden.

Ook als je de stekker van het slotje haalt in de kofferklep blijft dit lampje zwak branden ( bij een andere sharan ging dit lampje toen wel uit ). Ik heb al geprobeerd de auto uit te lezen echter zonder succes. Wel reageerd het lampje op de klep als deze open gaat en brandt dan dus feller.

Mij lijkt het dat er ergens een 'sluiting' zit en dit het lampje laat branden. kabels in de kofferklep heb ik al nagelopen en deze vertonen geen beschadigingen. Kan het mischien nog in het relay voor het comfort systeem zitten ?? of weet iemand waar deze zit zodat ik hem dan maar uitschakel en zo mijn ramen dicht hou

Als iemand geen oplossing maar wel een schema heeft van de comfort sluiting van een '96 sharan is dat ook zeer welkom


Alvast bedankt voor jullie moeite om het tot hier te lezen
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum