Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 30-01-2014, 09:00
jordy55 jordy55 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 16
Default Jetta 2 start slecht tot niet

Hallo,

Ik heb een vraag betreft mn jetta 2 1.8 8v monopoint injectie,
Sinds kort heeft hij last van slecht starten tot niet zodra ik de sleutel omdraai draait hij 2 tot 3 keer moeilijk rondt daarna stopt hij er helemaal mee. Soms als ik geluk heb draait hij eerst ook moeilijk maar gaat hij daarna in 1 keer sneller draaien en duurt het nog een paar slagen met half gas totdat hij aanpakt wat me opvalt is dat hij dit eerst nooit dee hij is helemaal opnieuw opgebouwd vanaf de zomer en de eerste paar maanden was het sleutel omdraaien en gaan.
Accu geeft een groen icoontje aan, dynamo geeft 14,2 volt ongeveer en er is een vonk aanwezig.
Wel heb ik het gevoel dat mijn brandstoffilter vol zit en deze wil ik graag vervangen maar ik weet hier zo niet het vervangend model voor.
Weten jullie zo wat ik nog kan gaan nakijken ? Kan het bijv. Liggen aan de brandstofpomp/filter wat iemand zei tegen mij, lijkt me persoonlijk gek want dat heeft toch niks te maken met het ronddraaien van de motor?
Ik hoor het graag !

Gr.jordy
Reply With Quote
  #2  
Old 30-01-2014, 14:43
Erik Baas's Avatar
Erik Baas Erik Baas is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,561
Default

Ik denk toch aan de accu! Die kan slecht zijn, of gewoon niet helemaal opgeladen. Probeer het eens met een andere accu (of een stel hulpstartkabels)?
Reply With Quote
  #3  
Old 30-01-2014, 15:11
DeGolf1 DeGolf1 is offline
VW Addict
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 538
Default

Loop ook even alle massa draden na.
Zou ook een massa probleem kunnen zijn
Reply With Quote
  #4  
Old 31-01-2014, 12:04
jordy55 jordy55 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 16
Default

Ik ben er ook achter waarom hij zo bokte het bleek dat de voetplaat was gescheurd, gelijk maar even een nieuwe besteld! Nu heb ik mooi even de tijd om mn carbarateur schoon te maken. Ik heb er ergens ooit een post van gezien dat ze dit in water lieten koken ? Kan dit wel met zoon injector.

Nu nog maar even afwachten of zo de problemen zijn verholpen
------------------------------------------------------------
Ben erachter gekomen dat mijn voetplaat waar de carberateur opstaat gescheurd is dit verklaar waarschijnlijk het slechte starten en het bokken

Last edited by jordy55 : 01-02-2014 at 11:10.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum