Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Fotografie en foto bewerking
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-12-2009, 21:05
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default de wereld draait door

iemand de uitzending gezien van 9december


Patricia Paay bij De Wereld Draait Door om te praten over haar omstreden Playboy-foto’s. En dan is de tafelheer Theo Maassen. “Theo Maassen is tafelheer, dat kan nog gezellig worden”, voorspelde een bezoeker van deze blog vanmorgen al. Gezelig werd het alles behalve. Theo Maassen verwoordde in eerste instantie wat half Nederland al dacht: waarom op je 60ste nog in de Playboy poseren? Om het gesprek vervolgens flink te laten ontsporen. Kan dit?

Het moet Patricia rauw op haar dak zijn gevallen, zeker na de lofrede van columnist Nico Dijkshoorn. Theo trok meteen fel van leer. “Iedereen wordt ouder en lelijker, je verlept allemaal een beetje. De kunst van het ouder worden is volgens mij dat accepteren en een wijzer iemand worden. Dat je veel meer tijd en energie steekt in je binnenwereld.”

Aandachtsjunk
Hij vergelijkt Patricia al snel met een aandachtsjunk. “Ik zie dat helemaal niet zo”, verweert Patricia zich. De stemmingaan tafel is dan al flink verziekt. “Vrouwen van 60 denken nu ook allemaal dat ze operaties moeten ondergaan. Eigenlijk moeten we het er helemaal niet over hebben. Mijn moeder zei altijd: ‘je moet goed gedrag belonen en slecht gedrag negeren’.”

Ook Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk is ontstemd. “Heb je de halve uitzending je mond gehouden, ga je nu praten? Jammer”, zegt hij over de scherpe kritiek van Theo. Matthijs verdedigt hem nog door te zeggen dat een tafelheer alle vrijheid krijgt.

Ingrijpen
Inmiddels krijgen Patricia en Jan bijval van het publiek, maar nog steeds grijpt Matthijs niet in. Dat komt pas na de ‘recensie’ van Theo Maassen. De cabaretier: “Een vriend van mij is necrofiel, ik denk dat hij het wel zou kunnen waarderen.” Matthijs: “Theo, dit is beledigend! Je biedt nu je excuses aan! Ik vind het een grove opmerking.”

De excuses blijven uit. Matthijs verontschuldigt zich door te zeggen dat dit bij live televisie kan gebeuren. Het gebruikelijke feestje na afloop van de uitzending in Studio de Plantage lijkt in elk geval verziekt. Deze uitzending krijgt vast nog een staartje. Wat vond jij van het gesprek?
Reply With Quote
  #2  
Old 09-12-2009, 21:05
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

De uitzending van DWDD daarnet liep bijna uit de hand.
Patricia Paay, die op haar 60ste naakt in Playboy staat, kreeg harde kritiek van Theo Maassen. Paay beweerde dat zij innerlijk veel wijsheid had opgedaan, waarna Maassen terecht verwees naar roddelverhalen die Paay rondstrooit over haar ex Adam Curry.

Maassen zei prima dingen, alleen zijn laatste opmerking over necrofilie vond ik heel flauw.
Patricia Paay: tja, geen niveau.
Jan Heemskerk, was ook te gast: wat een zielig mannetje.
En wat deed Matthijs van Nieuwkerk weer zijn best HET GEZELLIG TE HOUDEN.
Tegen Maassen: "Ik eis dat je nu je excuses aanbiedt."
Volgens mij heeft Van Nieuwkerk niets te eisen.

Hamvraag: wat gebeurde er toch achter de schermen VOOR de uitzending? Paay gaf geen hand aan Maassen...

"Het gaat niet om jou, het gaat om mij", zo sloot Patricia Paay af tegen Theo Maassen - toen deze zijn mening gaf.

Juist, dat is de BN-ers-strijd in een notendop! De een is te gast vanwege een product, de ander geeft commentaar erop.
Zo houden ze elkaar in stand.

De wederzijdse BN-ers-masturbatie, zo noem ik het. Wat zal het een gore smeerboel zijn onder de tafel bij DWDD....

Zie het vanavond terug in de herhaling of morgen op de site van DWDD.
Reply With Quote
  #3  
Old 09-12-2009, 21:09
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

uitteraard gezien en leuk gecopypost van Renzo:
http://renzoverwer.web-log.nl/renzo...cia-paay-v.html
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #4  
Old 09-12-2009, 21:11
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,027
Default

Respect voor theo maassen! hij is een van de weinige mensen die echt durft te zeggen wat hij vind!
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs
1999 Transporter 2.5TDI
Reply With Quote
  #5  
Old 09-12-2009, 21:21
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

indd


de link
http://zappen.blog.nl/vara/2009/12/...-maassen-te-ver


Voorvocht mensen zijn mensen die zijn ontstaan uit voorvocht; minuscule, misselijke zaadcelletjes die zich nog vóór de zaadlozing op slinkse wijze in het heiligdom der heiligdommen, de vrouwelijke baarmoeder, hebben weten te verschansen. Terwijl dat natuurlijk niet de bedoeling was.

Last edited by richard-polo : 10-12-2009 at 18:42.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum