Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Transporter
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-10-2011, 21:39
fausto fausto is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 5
Default pech onder weg

Goedenavond,
We zijn gestrand bij Luik met de bus. Volgens de ANWB is er iets mis met de brandstof pomp.
Na een kleine stop van 5 minuten wilde de bus voor geen meter meer aan. Hij wilde wel maar hij ging net niet aan. Hoe is zoiets eigenlijk mogelijk ?Van het ene moment niet meer willen starten?Hoort er bij het starten diesel uit de diesel leiding te komen die er op de diesel pomp zit?Hij trok de leiding er af en vertelde mij starten maar, maar er kwam geen diesel uit .En toen was zijn diagnose dat de dieselpomp stuk was. Ik heb altijd goede ervaringen met de ANWB maar deze keer waren we binnen 10 minuten klaar. Ik heb zo mijn twijfels? Misschien heb ik het wel fout hoor . Dan nog iets hij heeft mijn accu helemaal leeg laten starten en die van hem zelf ook. Er moest een andere ANWB l auto komen om zijn auto weer te laten staren. Dat vond ik heel raar?Onze auto is naar Amsterdam gesleept en we hebben een andere auto gekregen .Dat ging allemaal super. Ook wel eens leuk om 130 te kunnen rijden.
Morgen gaat de grage kijken wat er aan de hand is .Heb inmiddels wel al de goede turbo maar die moet er nog op. Maar wat is nu wijsheid :in dit blok blijven investeren Turbo, dieselpomp ,gloei stiften en misschien nog wat kleine dingetjes. Ik geloof nog wel in dit blok maar als ik zie dat je voor 1750 een nieuwe (gereviseerde) kan kopen?De bus reed echt super en start altijd en wil hem echt houden
Groetjes fausto
Reply With Quote
  #2  
Old 18-10-2011, 21:57
mark-golf1's Avatar
mark-golf1 mark-golf1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 127
Default

das balen heb het wel met mijn audi a4 2.5 tdi gehad 1300,-euro voor een dieselpomp
ook ineens niet meer starten
het schijnt een electronische storing te zijn

succes
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 22-10-2011, 08:04
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
Default

Even wat dingen:

1 - wat voor bus hebben we mee te maken ? (type, bouwjaar)
2 - wat voor motor ligt erin ?
3 - als de diagnose dat er geen brandstof uit de pomp komt klopt, heb je je filter en je tank al gecontroleerd?

Suc6
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum