Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #101  
Old 25-01-2021, 14:46
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,863
Default

Ik weet wel hoe het voelt idd.
Ik heb een tijd terug mijn 16v motor verkocht, en dan staat de auto levenloos in de garage te wachten op een andere motor...
Toen toch maar een donor gehaald met tfsi en dan begin je eraan en soms is het even lastig motivatie te vinden. En dan heb ik 'alleen' maar een motor om te bouwen. Laat staan dat je hele casco etc. er ook nog bij komt. Dat zal soms echt wel zoeken zijn naar motivatie. En het kostenplaatje ook niet te vergeten. Daar verkijk ik me ook altijd weer op met o.a een andere motor erin zetten
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote
  #102  
Old 25-01-2021, 14:55
Marco R29's Avatar
Marco R29 Marco R29 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 242
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Jammer dat je het af hebt moeten brekebn!

Ter info;
Op Volksforum worden geen topics gesloten zodat mensen nog altijd verder kunnen op bestaande onderwerpen. Het te koop gedeelte vormt hierop de enige uitzondering.


Dan blijft hij open, ook goed
__________________
Golf MK1 '78 - Inarisilber
Reply With Quote
  #103  
Old 25-01-2021, 15:01
Marco R29's Avatar
Marco R29 Marco R29 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 242
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Ik weet wel hoe het voelt idd.
Ik heb een tijd terug mijn 16v motor verkocht, en dan staat de auto levenloos in de garage te wachten op een andere motor...
Toen toch maar een donor gehaald met tfsi en dan begin je eraan en soms is het even lastig motivatie te vinden. En dan heb ik 'alleen' maar een motor om te bouwen. Laat staan dat je hele casco etc. er ook nog bij komt. Dat zal soms echt wel zoeken zijn naar motivatie. En het kostenplaatje ook niet te vergeten. Daar verkijk ik me ook altijd weer op met o.a een andere motor erin zetten


Ha, Ik weet nog dat ik dacht:'Die is niet goed'
Mooie 16V erin, en dan swappen
Maar goed, soms kruipt het bloed waar het niet gaan kan.
Je bent in ieder geval lekker bezig.
Er zijn bij mij echt momenten geweest dat wanneer ik eens naar de garage ging, dat ik dan de hele avond anderen heb staan helpen. Dus dat zegt wel wat over hoe je er dan instaat met je eigen wagen. Kan zeggen dat het dan aan de ene kant bitter sweet is, maar aan de andere kant ook een soort van opluchting dat hij verkocht is. Geeft ook wat meer ruimte om te spenderen aan prive zaken, waar het helaas de laatste jaren helaas nogal hommeles is.
En dat zuigt ook energie op.

Voor nu is het Golf 1 tijdperk voor mij even voorbij.
Zoals vermeld, wellicht binnenkort iets anders rijdbaars uit de VAG groep ervoor terug.
__________________
Golf MK1 '78 - Inarisilber
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum