Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-03-2016, 20:05
golf3g60 golf3g60 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2015
Posts: 67
Default golf 3 g60 warm= stotteren en niet vooruit gaan help😕

hallo allemaal hier ben ik weer met mijn gezeur😛
nadat ik meerdere dingen heb vervangen ect zoals delcoverdeler,rotor,bougies, blauwe temp. sensor, bougiekabels draait mijn g60 nog steeds niet goed.
koud rijd die egt super😀 maar eens dat die warm word is er geen vermogen meer begint die stotteren en kan ik niet boven de 3000rpm komen.
onsteking heb ik nu afgesteld op het oog en word nog afgesteld morgen maar verder iemand nog eventuele sugesties waarom die zo slecht loopt als die warm is?
lamba sonde is aangesloten weet wel niet of die werkt hoe kan ik dit meten/ weten?
verder als die draait ook eens geprobeerd om dan gwn de blauwe temp sensor af te trekken maar dan loopt die goed beter dan dat stotteren maar komt ook niet boven een bepaald toerental en niet het volle vermogen vandaar.
mocht er iemand iets weten laat me wat weten is redelijk dringend.
in eerste instantie dacht ik mss de spannigsregelaar aangezien ik een zwakke baterij heb voor het moment en er een stoft van de spanningsregelaar stuk en die dan bv stroom tekort komt maar of dit kan weet ik niet? ik vermoed van niet maar er is een nieuwe besteld en morgen heb ik die.
alvast bedankt
Reply With Quote
  #2  
Old 11-03-2016, 04:53
Rallyegolf20vt's Avatar
Rallyegolf20vt Rallyegolf20vt is offline
Draaideur Donateur - Retroracer
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 932
Default

Rookt die ook heel erg zwart uit de uitlaat ?
Zo ja , klinkt het als en massa probleem van je ecu.
Zodra die dan op de lambda gaat regelen gaat het mis.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines

Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
Reply With Quote
  #3  
Old 11-03-2016, 17:48
golf3g60 golf3g60 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2015
Posts: 67
Default

hmm er zij iemand gisteren tegen me dat die heel erg veel rookte als ik vertrok maar dan was de onsteking niet goed afgesteld deze afgesteld op 6 graden vooronsteking en loopt stukken beter nu.
enkel heb ik vandaag gemerkt dat die te warm word temp stond wel gwn op 90 graden maar ben er vrij zeker van dat die te warm word en ook geen vermogen😑 als die koud is draait die super maar wamt egt slecht ventilator is ook ng niet aangegaan terwijl terwijl die 10 min stond te draaien. toen ik eenmaal thuis kwam rookte de motor wel wat van onder de motorkap maar niet veel dus vals allarm
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum