Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-07-2013, 17:47
GOLFMEISTER's Avatar
GOLFMEISTER GOLFMEISTER is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 391
Default Big Ron's mk1 is niet meer ?

Iemand wat gehoord over het uitbranden van ron's mk1 ergens op de snelweg ?

Zag ergens een foto langskomen van een brandende grijze golf met goude e50 bbsen ?

Het zou iig doodzonde zijn !!
Reply With Quote
  #2  
Old 08-07-2013, 17:48
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,487
Default

Is inderdaad gecrashed en afgebrand (gedeeltelijk)
__________________
Bmw e61 530d touring
Reply With Quote
  #3  
Old 08-07-2013, 17:57
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Laten we het hier verder over de meeting hebben aub.
Als Ron wil reageren doet hij dat vanzelf wel, maar zal nu nog even te pijnlijk zijn.
Alles is speculeren dus laten we het over iets anders hebben.

De Frido van Ruud bijvoorbeeld.


Misschien kan een moderator dan even het topic splitsen ( knippen en plakken) in een Vw speed topic en een 'einde van een Mk1 tijdperk topic ' , dan blijft het een beetje overzichtelijk . T is een beetje dubbel om in dit topic te praten over een geweldige meeting en dan steeds de foto's en opmerkingen tegen te komen over Ron z'n golf .......Valt ook niet mee om de foto's te zien van die auto op deze manier , kreeg er kippevel van toen ik de 1e verhalen hoorde en de 1e foto zag , dit belet mij om in dit topic de foto's te plaatsen van een super weekend ................
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote
  #4  
Old 08-07-2013, 18:23
Erik Baas's Avatar
Erik Baas Erik Baas is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,561
Default

Op http://www.volksforum.com/forum/sho...77&page=2&pp=20 ev. staan al een paar foto's (aub. daar niet reageren).

Deze foto's, uit betere tijden, vond ik op flickr:



508033502_ba94bbba67_o by mk1archive, on Flickr



508062335_fa8224c64b_o by mk1archive, on Flickr
Reply With Quote
  #5  
Old 08-07-2013, 18:36
golfje_295.000's Avatar
golfje_295.000 golfje_295.000 is offline
No personal life
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,363
Default

Echt doodzonde, vond t echt de mooiste golf 1 in het vw wereldje. Is toch nÃ*et helemaal verloren.
__________________
Quote:
Originally Posted by Vladi
"Origineel NL" krijg ik altijd zo'n slappe van.

't is niet dat een Duitse import een misdadig oorlogsverleden heeft of een Franse import van binnen naar Paturain ruikt ofzo.
Reply With Quote
  #6  
Old 08-07-2013, 18:44
RobbieMK1 RobbieMK1 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 374
Default

Auw
Reply With Quote
  #7  
Old 08-07-2013, 18:54
Cabbie_mk3 Cabbie_mk3 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 143
Default

wees blij dat Ron zelf ongedeerd is en zelf uitgestapt is. zonde van de mk1 idd, maar de GT-ZZ-57 zal wel een 3e leven krijgen ga ik van uit.
__________________
VAG Ede/Wageningen
Reply With Quote
  #8  
Old 08-07-2013, 18:58
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Altijd mooi als je na een crash ongeschonden kan uitstappen, maar ook al is het maar blik...`t doet toch altijd pijn. Zag deze net op Facebook:




Sterkte Ron!
Reply With Quote
  #9  
Old 08-07-2013, 19:15
johan8vplus's Avatar
johan8vplus johan8vplus is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,321
Default

zonde!!!!
__________________
passat 1.6D cl 1984(my daily)
seat arosa 1.4 for sale....
passat 1.6 1999 (daily wife)
Reply With Quote
  #10  
Old 08-07-2013, 19:26
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,452
Default

ik kan er amper naar kijken. Als ik naar mezelf kijk en de tijd geld en liefde die erin gaat in 1 klap naar de knoppen, ik zou echt janken.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor
Golf 1 1.3 Carburateurs
Corrado VR6
Dailys:
Passat W8 Station & T4 California
Reply With Quote
  #11  
Old 08-07-2013, 20:52
KennyH's Avatar
KennyH KennyH is offline
Donateur & VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,434
Default

persoonlijk 1 van de mooste mk1's die ik heb gezien.

heb er echt een naar gevoel van gekregen.

stapte vanochtend op de kazerne in mijn mk1 en zag meteen die foto van gister voor me!
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily
[1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily
[1988] Volvo 480 ES - Hobby
Reply With Quote
  #12  
Old 08-07-2013, 21:27
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

Ron post net op FB dat hij gefixed word.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #13  
Old 08-07-2013, 21:30
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 9,219
Default

Quote:
Originally Posted by Black Devil
ik kan er amper naar kijken. Als ik naar mezelf kijk en de tijd geld en liefde die erin gaat in 1 klap naar de knoppen, ik zou echt janken.


Kreeg zondag de foto van Hans (die daar in de file stond) doorgestuurd, was wel even een buikpijn momentje hoor... bahbah...
__________________
Cabby
Reply With Quote
  #14  
Old 08-07-2013, 21:33
golfje_295.000's Avatar
golfje_295.000 golfje_295.000 is offline
No personal life
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,363
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Ron post net op FB dat hij gefixed word.


Had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar mooi om te horen
__________________
Quote:
Originally Posted by Vladi
"Origineel NL" krijg ik altijd zo'n slappe van.

't is niet dat een Duitse import een misdadig oorlogsverleden heeft of een Franse import van binnen naar Paturain ruikt ofzo.
Reply With Quote
  #15  
Old 08-07-2013, 21:54
KennyH's Avatar
KennyH KennyH is offline
Donateur & VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,434
Default

gelukkig maar!
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily
[1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily
[1988] Volvo 480 ES - Hobby
Reply With Quote
  #16  
Old 09-07-2013, 07:49
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by vw-unit
Heb me kostelijk vermaakt met Furby en Rutger in de T1, prachtig weer, mooie locatie en mooi ruim opgezet.
Even tijdje staan koekeloeren bij de Frido alleen jammer dat ze nog niet "af" was.



Ja laten we ook een condoleanceregister openen en ook gelijk een uitvaart regelen voor ze auto
T is maar een stuk blik mensen, tuurlijk is het erg sonde maar zoals sommige mensen
hier reageren zou je denken dat er een persoon is overleden i.p.v. een auto.


Het lijkt mij idd beter om dit in een eigen topic te plaatsen omdat velen ook een erg leuk weekend gehad hebben en dit daar eigenlijk los van staat.

Technisch gezien heb je gelijk, maar dit is wel heel erg kort door de bocht zoals jij het nu brengt. Wat als je bijvoorbeeld 10 jaar aan een auto heb gewerkt die al je vrije tijd in beslag heeft genomen, vakanties heb laten zitten om aan de auto te kunnen werken en over het geld nog niet gesproken waar mensen veel voor moeten laten om zoiets te kunnen realiseren. Zonder de mensen die zo gemotiveerd als bv Ron, worden er geen meetings georganiseerd waar jij zo graag naartoe wilt.
Zo'n ongeluk kan wel betekenen dat je in 1 klap bv 10 jaar zwoegen en sparen kwijt bent wat niet even te vervangen en zelfs onvervangbaar is.

Er komen helaas steeds meer leasebakken met airride en een paar andere wielen. Als zo'n recente auto of leasebak plat gereden word vind ik wel even iets anders dan wat hier gebeurd is omdat een nieuwe of recente auto goed vervangbaar is en dit niet.

Ik heb een gezin met 3 kinderen en weet maar al te goed dat de gezondheid vele malen belangrijker is, maar het neemt niet weg dat dit heel erg vervelend kan zijn voor deze persoon en alle die hem geholpen hebben enz.
Misschien is dit een leer om in te zien dat vele toch wel te materialistisch zijn ingesteld, maar aan de andere kant zie ik vele maler liever zo'n gerestaureerde mooie auto dan de gemiddelde leasebak op airride waar ik echt helemaal niks mee heb.

Last edited by DutchBuild : 09-07-2013 at 08:07.
Reply With Quote
  #17  
Old 09-07-2013, 08:14
emphasercaddy's Avatar
emphasercaddy emphasercaddy is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 147
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Het lijkt mij idd beter om dit in een eigen topic te plaatsen omdat velen ook een erg leuk weekend gehad hebben en dit daar eigenlijk los van staat.

Technisch gezien heb je gelijk, maar dit is wel heel erg kort door de bocht zoals jij het nu brengt. Wat als je bijvoorbeeld 10 jaar aan een auto heb gewerkt die al je vrije tijd in beslag heeft genomen, vakanties heb laten zitten om aan de auto te kunnen werken en over het geld nog niet gesproken waar mensen veel voor moeten laten om zoiets te kunnen realiseren. Zonder de mensen die zo gemotiveerd als bv Ron, worden er geen meetings georganiseerd waar jij zo graag naartoe wilt.
Zo'n ongeluk kan wel betekenen dat je in 1 klap bv 10 jaar zwoegen en sparen kwijt bent wat niet even te vervangen en zelfs onvervangbaar is.

Er komen helaas steeds meer leasebakken met airride en een paar andere wielen. Als zo'n recente auto of leasebak plat gereden word vind ik wel even iets anders dan wat hier gebeurd is omdat een nieuwe of recente auto goed vervangbaar is en dit niet.

Ik heb een gezin met 3 kinderen en weet maar al te goed dat de gezondheid vele malen belangrijker is, maar het neemt niet weg dat dit heel erg vervelend kan zijn voor deze persoon en alle die hem geholpen hebben enz.
Misschien is dit een leer om in te zien dat vele toch wel te materialistisch zijn ingesteld, maar aan de andere kant zie ik vele maler liever zo'n gerestaureerde mooie auto dan de gemiddelde leasebak op airride waar ik echt helemaal niks mee heb.





Reply With Quote
  #18  
Old 09-07-2013, 08:50
ronaroot's Avatar
ronaroot ronaroot is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,288
Default

Quote:
Originally Posted by vw-unit
T is maar een stuk blik mensen


Zo'n opmerking scheid de "vw-rijder" van de "vw-fanatiekeling"
__________________
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside"

vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad
Reply With Quote
  #19  
Old 09-07-2013, 09:05
henricarron's Avatar
henricarron henricarron is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 221
Default

Het is maar net hoe je het bekijkt. Voor mij is een standaard Volkswagen een stuk blik met een VW logo erop. Een project, waar bloed, zweet en tranen in zitten, vind ik toch wel iets meer dan een stuk blik
Reply With Quote
  #20  
Old 09-07-2013, 09:57
vw-unit's Avatar
vw-unit vw-unit is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 419
Default

Quote:
Originally Posted by ronaroot
Zo'n opmerking scheid de "vw-rijder" van de "vw-fanatiekeling"


Als je enkel dat stukje text quote word het wel erg uit verband getrokken ja
Lees het stukje nog eens woord voor woord zou ik zeggen misschien dat je het dan begrijpt.
Komt er op neer dat ik het een beetje overdreven vind om een apart "rouw" topic te openen voor een auto en
dat ik sommige mensen vind reageren alsof er een persoon is overleden i.p.v. een auto, that's all.
Als jij dan vind dat ik geen liefhebber/fanatiekeling ben dan zei dat zo, ik weet zelf wel beter.

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Het lijkt mij idd beter om dit in een eigen topic te plaatsen omdat velen ook een erg leuk weekend gehad hebben en dit daar eigenlijk los van staat.

Technisch gezien heb je gelijk, maar dit is wel heel erg kort door de bocht zoals jij het nu brengt. Wat als je bijvoorbeeld 10 jaar aan een auto heb gewerkt die al je vrije tijd in beslag heeft genomen, vakanties heb laten zitten om aan de auto te kunnen werken en over het geld nog niet gesproken waar mensen veel voor moeten laten om zoiets te kunnen realiseren. Zonder de mensen die zo gemotiveerd als bv Ron, worden er geen meetings georganiseerd waar jij zo graag naartoe wilt.
Zo'n ongeluk kan wel betekenen dat je in 1 klap bv 10 jaar zwoegen en sparen kwijt bent wat niet even te vervangen en zelfs onvervangbaar is.

Er komen helaas steeds meer leasebakken met airride en een paar andere wielen. Als zo'n recente auto of leasebak plat gereden word vind ik wel even iets anders dan wat hier gebeurd is omdat een nieuwe of recente auto goed vervangbaar is en dit niet.

Ik heb een gezin met 3 kinderen en weet maar al te goed dat de gezondheid vele malen belangrijker is, maar het neemt niet weg dat dit heel erg vervelend kan zijn voor deze persoon en alle die hem geholpen hebben enz.
Misschien is dit een leer om in te zien dat vele toch wel te materialistisch zijn ingesteld, maar aan de andere kant zie ik vele maler liever zo'n gerestaureerde mooie auto dan de gemiddelde leasebak op airride waar ik echt helemaal niks mee heb.


Ik zeg ook niet dat het niet sonde of erg vervelend is,
dit ben ik volledig met je eens maar laten we het wel in proportie houden,
ook al heb je duizenden euro's en uren in je auto zitten,
t is en blijft een stuk blik wat vervangbaar is, dat ben je zelf niet.

Laten we dit topic nou niet nog verder vervuilen met off topic,
wat misschien wel lastig zal worden voor sommige door mijn reply en
ja het was "kort door de bocht" en misschien had ik me commentaar beter voor me kunnen houden of
wat genuanceerder moeten bewoorden maar het staat er nou eenmaal zo.

Last edited by vw-unit : 09-07-2013 at 11:43.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum