Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop gevraagd
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-08-2015, 14:39
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,180
Default Golf MK1

Voor een nieuw projectje ben ik opzoek naar een golf 1 benzine. De voorkeur gaat sowieso uit naar origineel, dan doel ik ook op de kleur. Scheelt ons waarschijnlijk een hoop gepruts..
Carrosserie mag niet vol deuken en krassen zitten.
De motor moet origineel zijn i.v.m. de Belgische oldtimerkeuring.
Motor hoeft in het slechtste geval niet te lopen, maar dat zal de prijs dan wel drukken.

Hierna zal deze als racer opgebouwd worden.

Onbelangrijk is wat voor type motorsteun/motor/versnellingsbak er in zit. Uiteindelijk zijn we toch in fout als we ook maar een kleine wijziging doen.

Km stand en een schitterende onderhoud geschiedenis van de motor is niet zo belangrijk.

Het interieur is gelukkig ook niet belangrijk, al zit er geen interieur in, dan nemen we tijdelijk wel mijn eigen interieur, hetzelfde geld voor de velgen. (om prijs te drukken ex interieur/velgen is een pluspunt, geen must)

Een open dak kan absoluut niet, 5 deuren hebben we ook niet nodig. (ondanks de discussie dat dat stijver is)

Belangrijk is dat er zo weinig mogelijk roest aanwezig is, wij hebben geen zin om maanden roestige delen opnieuw te vervangen. Roestvrij door overzetpanelen of een extra laagje verf is ook een "no-go".

Bouwjaar is voor ons dan niet belangrijk, als jij een 77'er hebt zonder roest dan vinden we dat ook prima. Kleine achterlichten is natuurlijk een pluspunt, geen must.


Budget is een beetje afhankelijk van de staat. Je moet begrijpen dat we niet veel extra waarde hechten aan een perfect interieur. Laten we het voorlopig houden op een 2500 euro.



Als je me een aanbod doet, steek dan net zoveel tijd in je aanbod als ik in deze post.
Stuur enkele foto's door met de ergste plekken. Vermeld wat er kapot is en welke delen vervangen moeten worden voor de keuring.
Hoe meer foto's, hoe duidelijker we kunnen inschatten in welke staat je golf nu is.
Foto's mogen naar ward.sniekers@hotmail.com
PS: geen Nokia 3310 foto's

Last edited by Van Limburg : 10-08-2015 at 15:34.
Reply With Quote
  #2  
Old 31-08-2015, 14:58
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,180
Default

Niemand eentje met wat minder roest als normaal?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum