Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 24-12-2007, 18:51
MONDY MONDY is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,454
Default

is het beste man
VERLAGEN leuke velgen eronder en klaar is kees
__________________
Vw Golf TDI 1985
Reply With Quote
  #42  
Old 26-12-2007, 22:59
61 RagTop's Avatar
61 RagTop 61 RagTop is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 836
Default

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Tja, ik kwam er pas wat later achter, maar laag + juiste velgen + verder niX = volksforum-style





je vento is heerlijk geworden zo
__________________
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look,
07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-)
Reply With Quote
  #43  
Old 05-01-2008, 04:36
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile Vento Vice-ICE! en UPDATE

Mondy 's quote: 'VERLAGEN, leuke velgen eronder en klaar is kees' ja, en dan nog jouw Angel eyes erbij!


Even tussendoor wat over mijn geluidsinstallatie:
(had ik al eens eerder beloofd te vertellen...)

IK heb nl. niet voor niks zo'n grote kofferbak...

Headunit: Kenwood KCD R6090V MASK ('V' staat voor variabel kleuren-display) (mèt creditcard-AB)
Pioneer 2 X composets voorin (ø16cm in de deuren ø10cm tweeters in het dashboard)
Pioneer 2 X ø16cm in de hoedenplank
Rockford Fosgate ø12" subwoofer in 60 liter-kist
Boschmann 4 X 200 Watt versterker, 4-kanalen (2 kanalen voor de achterspeakers en 2 kanalen gebrugd voor de subwoofer)
Apple Ipod photo 30 Gb via Kenwood I-pod interface
Mio C320 navigatie met 4,3" breedbeeldscherm.
Binnenkort(?):
Joytech 7" TFT-scherm en portable DVD-speler; mss PSII slim-line. En eigenlijk wil ik nu een KCD W-808 headunit...

Even wat foto's van achterin:


Er zit tussen de wielkasten een baskist met 12" Rockford Fosgate speaker.
Deze is ooit speciaal gemaakt voor een *p*l Kadett cabrio, maar past precies!
Om de speaker zit een ring met LED-'s, die door de bassen geactiveerd worden.



De versterker is zó ingebouwd, dat ik nog normaal boodschappen kan doen.
Links en rechts verlicht met een rode en blauwe NEON; eigenlijk bedoeld voor in een PC-kast, dus 12 volt!

UPDATE: (ff wat puntjes op de 'I'...)
Op de sloop heb ik vorige week een ècht lederen Momo-stuurtje voor €15,- gevonden; ff schoensmeer erop, poetsen en hij is weer als nieuw!
Het JOM-stuurtje moest dus wijken; deze is iets groter en chiquer...

Vandaag een ophangpunt van de achterbumper,een stukje dorpelverbreder en een achterlicht gehaald, ook van de sloop vandaan:
-Mijn achterbumper hangt rechts iets naar buiten, door een scheurtje in het ophangpunt; dit wordt dus binnenkort verholpen.
-De dorpelverbreder vervangt (ooit) de mijne, waar nu een barst in zit.
-Het rechter achterlicht vervangt de oude, waar van de vorige eigenaar ook een paar barsten in zitten, wat mij steeds meer ging ergeren. Vuil water drong naar binnen en maakte de unit steeds lelijker ...
-Oh ja, ook een andere pookhoes; in de mijne zit een sigarettegaatje ...

Vandaag heb ik het achterlicht verwisseld en meteen maar de 2e mistlamp aangesloten ...



Binnenkort dus zwarte angel-eyes, maar ik wacht op verloopsnoertjes, vanwege andere stekkertjes...
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 01-03-2008 at 08:28.
Reply With Quote
  #44  
Old 16-01-2008, 17:18
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile Angel Eyes!

Vrijdag 11 januari j.l. mijn Angel eyes gemonteerd; gekocht van 'MONDY' en aangesloten met verloopkabeltjes, gratis gehad van StefaneBG!

Meteen maar ff foto's gemaakt...
De US-knipperunits van 'Mellyville' en de ZKW speciale mistlampunits maken het af!










Het uiterlijk vind ik uiteindelijk zo (voorlopig) wel goed.

Volgende projectje: DVD!
Ik heb een portable TFT schempje van Joytech uit elkaar geschroefd en wil deze netjes in het dashboard integreren; daar waar nu de schakelaar van de achterruitverwarming, de asbak en de aansteker zitten.
Roken mag toch niet in mijn auto en die schakelaar en de aansteker? daar vind ik wel een ander plekje voor...
Hier het ideetje: (de blauwe lijntjes beneden moeten het 7"-scherm voorstellen)

__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 01-03-2008 at 08:35.
Reply With Quote
  #45  
Old 17-01-2008, 22:20
ventootje's Avatar
ventootje ventootje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 150
Default

Heerlijke vento, beter dan de mijne, maar jij bent ook al wat langer bezig dan ik aan de mijne
__________________
oost west, mij best
Reply With Quote
  #46  
Old 17-01-2008, 23:06
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Unhappy Hmmm...

Vanwege een aanrijding aan de achterkant , ben ik dit maar van plan:










(geintje! ff wezen kl#ten met paint en een 'UPKE'! )
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 01-03-2008 at 07:55.
Reply With Quote
  #47  
Old 18-01-2008, 01:43
DeNB3rt's Avatar
DeNB3rt DeNB3rt is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,901
Default

geen slecht id anders
Reply With Quote
  #48  
Old 18-01-2008, 01:57
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Met paint, jij hebt gedult. Maar ziet er zeker niet slecht uit!
Reply With Quote
  #49  
Old 18-01-2008, 05:31
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile

Quote:
Originally Posted by RubenD
Met paint, jij hebt geduld. Maar ziet er zeker niet slecht uit!


Dank je, Ruben! Ik was wel effe bezig, ja... en dacht zelf ook: dit kan ik wel 'showen'!
Eigenlijk is er nooit een echte pick-up geweest na de VW Caddy I; de Caddy II en III zijn naar mijn weten alleen maar dicht leverbaar.
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 18-01-2008 at 14:22.
Reply With Quote
  #50  
Old 31-01-2008, 18:02
e-j@y's Avatar
e-j@y e-j@y is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 41
Default

Donders mooie foto..........die met die bult puin en donkere wolkjes!!

nette wagen
Reply With Quote
  #51  
Old 01-02-2008, 09:10
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Dank je, Ruben! Ik was wel effe bezig, ja... en dacht zelf ook: dit kan ik wel 'showen'!
Eigenlijk is er nooit een echte pick-up geweest na de VW Caddy I; de Caddy II en III zijn naar mijn weten alleen maar dicht leverbaar.


Je hebt die skoda pick-ups, en natuurlijk de braziliaanse versies en ohwja de Taro..
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
  #52  
Old 01-03-2008, 07:45
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Red face UPDATE 1 maart 2008

@ BERSEKER's quote: Je hebt die skoda pick-ups, en natuurlijk de braziliaanse versies en ohwja de Taro..
Een Skoda is geen VW (wel VAG) en een Taro is helemaal geen VW, maar eigenlijk een Toyota Hi-lux

Hier weer eens 'nieuws', wat betreft de Vento GT!

APK geldig tot 2 maart 2008
Gisteren 'eventjes' naar de APK-keuring geweest...
Als-ie koud is, rookt-ie nogal en dan stinkt-ie ook nog eens 'lekker', dus ik was eigenlijk een beetje huiverig voor de C02 waarde...
Die was goed ! Gelukkig.

Tijdens de keuring zag ik de monteur wel wat aantekeningetjes maken; o.a. 'dorpel rechts'..., maar ik maakte me nog geen zorgen.
Ik weet wel, dat de vorige eigenaar dáár ooit iets heeft gedaan, want er zitten twee zelftappers om de, zeer waarschijnlijk ooit gedemonteerde, dorpelbeschermer op zijn plaats te houden.

Helaas was het resultaat van de keuring: Afgekeurd; vanwege die dorpel èn de rechter voorrem komt niet goed terug.

Wat blijkt nu: er is ooit schade geweest aan die dorpel en dit is ook gerepareerd, alleen niet goed genoeg... Van ooghoogte zie je niks, maar de roest/gaten zit(ten) onzichtbaar aan de onderkant en Ã*chter de kunststof bedekking... Zó erg, had ik het niet verwacht...



gaatje...



dorpelverbreder eraf... verrassing!

Meteen maar actie!
Maarja, de auto is inmiddels 15 jaar oud en heeft ruim 260.000 km op de klok.
Voor de rest is-ie oké, dus ik heb hem daar maar laten staan om het op te lossen. Ze zijn er meteen aan begonnen.
(Ik heb trouwens wel eens slechtere Golf MkIII'-s/ Vento's van de eerste lichting gezien...)

'Vóórdat het kunststof er weer op gaat, wil ik wel júllie kunsten zien', heb ik gezegd; en zodoende kon ik 's middags al(!) komen kijken:



er zat ook al een laag plamuur op

Of het ook zo mooi onder het plamuur is, weet ik niet, maar na wat ik 's ochtends had gezien, zag het er een stuk prettiger uit! Ook de twee gaten van onderen, waren weer dicht gelast.

Handrem
De handrem kán ook wel beter, maar was nog geen afkeur.
Ik probeer er deze zomer eens wat aan te doen, maar dat zei ik vorig jaar ook...

Complimenten
Wat wel weer leuk was van het garagebezoek, waren de lovende woorden; de monteurs vonden het werkelijk een unieke Vento. (hebben ze zeker nog nooit op het Volksforum gekeken...)

Er komt nog meer aan
Uiteraard was het natuurlijk wel even schrikken; ik ben namelijk erg tevreden over deze auto.
Zó erg zelfs, dat ik van plan ben, om deze zomer samen met de distributie ook maar een koprevisie te doen...
(de distributie is namelijk officiëel bij de 270.000 km aan de beurt)
Mijn 'privémonteur' heeft me ook geadviseerd nieuwe zuigerveren te plaatsen, i.v.m. de overmatige rook (verstookte olie...)
Ik denk zelf ook, dat dat een goed idee is

Daarna moet-ie er wel weer ff tegenaan kunnen; de 3 ton zal ik i.i.g. halen!
(effe afkloppen... )
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 12-04-2009 at 08:00.
Reply With Quote
  #53  
Old 16-03-2008, 12:56
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Talking DVD on-board!

UPDATE 16 maart 2008

DVD in de Vento
Ik ben net op tijd klaar met het DVD-project, want nu (en komende week) is het 'zeik'-weer...

Wat heb ik ongeveer gedaan?
Ik heb een Joytech portable 7" TFT schermpje 2e hands gekocht en geheel gedemonteerd.
Het idee was, om het schermpje te intergreren in het dashboard; dat oogt een stuk netter dan een los scherm. En dan even breed maken als het kachel-deel, zodat het fabriek-af lijkt... Zó ongeveer:


niet heel erg duidelijk, maar met 'paint' in het blauw even geprobeert, hoe het er uit gaat zien

Met dat idee ben ik afgelopen week gaan 'spelen': demonteren, zagen boren, plakken, solderen etc. Ik heb o.a. hout, stof en metaal gebruikt. Uiteindelijk werd dit mijn 'DVD-unit':



de printplaat en de luidsprekertjes moeten ook een plaatsje hebben

De preciese handelingen plaats ik wel eens in het ICE-gedeelte, maar het komt er min of meer op neer, dat ik een extra verwarming/dashboard-deel van de sloop heb gehaald. (om de mijne in tact te houden)
Deze heb ontdaan van de schakelaars, de asbak en de aansteker; hiervoor in de plaats is het 7"-schermpje geplaatst.
Dit klinkt simpel, maar was al met al toch zo'n 15 uur werk... Het resultaat zie je hier :



Lekker overdreven voor in de auto: 3(!) afstandbedieningen ; 1 voor de autoradio; 1 voor het scherpje en 1 voor de portable DVD-player, die nu in het dashboardkastje zit.

De portable DVD wil ik t.z.t. vervangen voor een Playstation 2 'slimline', omdat daar de schijfjes in een lade worden gelegd en bij mij onder een klepje aan de bovenkant Iemand Ruilen?
(EDIT: Een 'slimline' PS2 heeft helemaal geen lade; hij zit er nu wel in en het bovenlaadklepje komt precies goed uit!)

Kleppie
Vanmorgen kwam 'Classicline' langs om z'n achterklep te brengen.
Net 'kleppie'! Da's mooi, want de mijne heeft wat schoonheidsfoutjes...



klep van overleden Vento van 'Classicline'
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 12-04-2009 at 08:09.
Reply With Quote
  #54  
Old 17-03-2008, 12:36
RocX's Avatar
RocX RocX is offline
Forum regular
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 72
Default

Het ziet er echt donders netjes uit, ik wil die van mij (wel een gewone 1.8 CL) een beetje hetzelfde doen. Hier en daar nog wat anders hoor. Ik wil namelijk die grillspoiler/moterkapverlenger aan de buitenkanten dunner laten worden en helemaal over de koplamp tot het zijpaneel laten lopen, ik kan nu niet geod zien of dat bij jou ook zo is, op de ene foto lijkt van wel en op de andere niet. Zo kijkt ie echt boos. Op MP had ik er ook al wel 1 gezien voor niet al te veel knaken. Alleen twijfel ik nog of ik een embleemloze grill doe of eentje met zwart logo.

Dat schermpje heb je echt netjes in gebouwd, zeker wel vet.
Reply With Quote
  #55  
Old 17-03-2008, 15:00
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Default

@ RocX:
Ik had je PM ontvangen, hier nog een aanvulling: Let Op! ik heb 5 gaats naven en een 1.8-tje heeft 4 gaats! (mijn 'oude' velgen hadden dus zowieso niet op jouw wagen gepast...)
Embleemloze grills zie je iets te veel....
Mijn grille-spoiler loopt over de gehele breedte; wat jij wilt is ook te koop, maar je kan natuurlijk ook aan je motorkap lassen...
Zet een foto van je Vento in het topic 100+ (zie hieronder)
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote
  #56  
Old 26-08-2008, 14:39
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile Ja, er gebeurt nog wel wat hoor! ;-)

Nieuwe headunit!
Ik had het er al eerder over; ik wilde de KDC-W808.
Dit is één van de laatste 2 MASK-modellen van Kenwood van dit modeljaar, en wel het tòpmodel...

Inmiddels is-ie 'r! Gekocht in Assen via MP; komt uit een Corrado VR6...
Hij heeft o.a. 5 volt-'tulpjes' voor FRONT, REAR en SUBWOOFER, maar bovendien nog een extra ingang voor mijn DVD-speler!
(Deze was aangesloten via een frequentie modulator, waardoor je via de tuner/ antenne iets extra's kan aansluiten; maar dit is stukken beter)




Het schermpje is iets aangepast; geen knopjes meer in het zicht...
De schakelaar voor de ruitverwarming zie je nu onder m'n stuur en een aansteker-plug heb ik niet meer...
...want die zit nu achter mijn dashboard-kastje; nú in drievoud voor mijn DVD-speler, mijn Mio C-320 en mijn TFT-schermpje!
Met binnenkort een Kenwood KAC-723 2X 100 Watt versterker voor vóór, is m'n ICE wel compleet, dacht ik...

Achterlichten rood
Ik had een tijdje geleden een nettere achterklep in kleur gekocht van 'Classicline' en bij de montage meteen maar de originele lampen rood gepoten en erin gezet.
Dit staat erg mooi, maar al gauw wordt het rood stukken minder... (door de zon? ) Da's lelijk, dus de smoke-rode zitten er al weer op...
Weet iemand iets hiertegen?

__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote
  #57  
Old 31-08-2008, 17:29
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Wink Audi of VW?

Wie goed opgelet heeft, zag al een tijdje gaatjes in het randje onder m'n grille.
De bedoeling was om, na Audi parabolen en het TT-logo ook nog dagverlichting Ã* la Audi te maken, maar de eerste poging LED-jes solderen was mislukt...

Kwam ik toevallig van de week bij een elektronicazaak, die strips met 18 LED-jes verkocht, voorgesoldeerd met weerstandjes en die je per 3 kan losknippen. En het werkt op 12 volt... Aha! Kopen dus!
Alleen had ik in eerste instantie het idee van slechts 10 per kant en het zijn er nu dus 2 X 18 geworden...

Strips knippen, draden solderen, grille demonteren, meer gaatjes boren, sierrandje en ook maar meteen de grillespoiler opnieuw spuiten;
je tikt het hier zó in, maar het was best wat werk

Maarrrr: het resultaat mag er zijn!


tadaa! best fel nog, zo overdag

Ze zitten hier ff direct aan de accu, maar ik sluit ze gewoon aan op de stadsverlichting.


van dichtbij...

Het was vandaag mooi weer, dus voordat ik deze foto's nam, had ik (eindelijk...) maar weer eens de auto grondig wassen. Hier nog twee foto's:


van achteren... Vento GT logo is nu matzwart en weer terug



...en van voren; de enige in z'n soort

De volgende klus is vier chromen ringen in m'n grille en quattro-aandrijving...


Geintje!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 05-09-2008 at 06:57.
Reply With Quote
  #58  
Old 03-09-2008, 16:31
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile

Nog één?
Ik heb vandaag de voorbereidingen getroffen voor het aansluiten van de subwoofer via een aparte versterker, zodat bij mijn Boschmann de vier kanalen gebruikt kunnen worden voor 'front' en 'rear'

De gebruikte 'amp' is een Kenwood KAC-723; 2 X 200 Watt of in dit geval 200 watt gebrugd.
Hij zit bevestigd achterop mijn sub; uit het zicht achter de achterbankleuning.
Tevens is de baspoort verplaatst van de zijkant (daar zat-ie min of meer tegen de wielkast aan te blazen) naar de bovenzijde.
(zie foto)



aangesloten met een paar 'goldies', want het oog wil ook wat...
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999

Last edited by Vento Vice : 03-09-2008 at 19:20.
Reply With Quote
  #59  
Old 03-09-2008, 18:13
golfke golfke is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 137
Default

heel erg nette vento doe zo verder...En mooi gdn die ledjes zo
Reply With Quote
  #60  
Old 04-09-2008, 09:09
martinus83's Avatar
martinus83 martinus83 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,514
Default

De velgen vind ik wel mooi
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum