Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings data
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 25-08-2005, 21:11
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Ik kom misschien naar Airmere en ik neem misschien mee een watergekoelde en verlaagde Ponton
Zal amar niet vragen of ik welkom ben op het terrein ..
Als er een watergekoelde T3 mag komen dan mag er veel meer dan hier gesuggerreerrdd wordt lijkt mij .. of sla ik nu met mijn luchthamer de plank mis nadat ik met mijn luchtnietert er een spijker in geschoten hebt ?
http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?t=743

En mijn welgemeende excuses Rico dat ik me hardop in dit topic afvroeg waar in Hare Krhisna's naam Airmere uithangt ..
Stom van mij dat ik niet de link kon leggen dat ik Almere had moeten lezen .
In mijn jeugd toen ik de topografie van Nederland moest leren uit mijn nog reeds behaarde hoofdje was er een dorp midden in de modder dat Almere genoemd werd . En er was zeker nog geen drooggemalen provincie .
Komt waarschijnlijk omdat in 1971 of daaromtrent er nog erg weinig waterkokende VW's rondreden . Dat waren nog eens tijden joh : elke hoek een Kever en bus en op normale hoogte .
Ik kom gewoon en laat voordat ik het terrein optuf gewoon de koelvloeistof vanonder mijn dakrek weglopen . Zover mijn geindoctrineerde brein werkt weet ik niet beter dat het altijd regent in de polder . Maar dat kan geheel aan mij leggûh hoor ....
Reply With Quote
  #22  
Old 25-08-2005, 21:34
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Ik heb net mijzelf in de Airtime materie verdiept : als Mod kan en wil ik niet alles lezen .. daar ben ik eerlijk in . Dus het Airmere topic ff doorgespit en daar kwam ik tegen dat :
- er volgens Airtime zeker 4 bezoekers zijn
- Keverpech NIET welkom is volgens de organisator ( daar zijn een hoop mensen blij mee > eindelijke en gekoelde meeting zonder dat paasei op een foto !! )
- en deze doet mijn kunstheupen op hun grondvesten trillen .. en ik quote :

Quote:
Originally Posted by Rico
Het programma is aangepast:
het wordt eigenlijk gewoon een uitgebreide parkeerplaats meeting, waarbij niet alleen luchtgekoelde vw's welkom zijn, maar ook andere vw's.



Now breaks my wooden shoe !!
Neem dit vooral met een flinke dosis korreltjes
maar ik snap nu waar de verwarring vandaan komt .
Don't shoot the messenger zeker niet als het er een blijkt te zijn met een dubbele boodschap maar heb aub wat meer begrip voor het onbegrip wat bij sommigen leeft zo vlak voor de meeting
Bron : http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9750
Reply With Quote
  #23  
Old 25-08-2005, 21:34
JeeWee's Avatar
JeeWee JeeWee is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,742
Default

Quote:
Originally Posted by Rico
sorry hoor, maar ik wordt helemaal kots misselijk van dat gezijk dat ik verlaagd niet mooi vindt, mag ik ook een mening hebben! Ja dat mag.


Denk je dat wij (sorry ik) niet kotsmisselijk worden van jouw mening... dat gezeik weten we nu ook wel...

Maar niet getreurd Rico, ik bedoel het niet zo raar hoor! Ik hoop dat ik in m'n T2 kom, maar dat is denk ik een hele grote hoop. Het zal wel m'n jap worden en dan rijdt ik meteen door naar schiphol! Dus voor mij wordt het inderdaad een heel lijstje, ik ga naar airmere en neem mee in elk geval mijn koffer met tandenborstel, ondergoed, tickets, kleertjes etc etc!
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER!

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!

'72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L
Reply With Quote
  #24  
Old 25-08-2005, 21:51
Rico Rico is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,421
Default

ik was echt ff heel erg teleurgesteld in vele leden van het forum, maar na een filmpje en wat opbeurende berichtjes zoals hierboven.... ik kom er wel bovenop.

zoals al eerder gemeld, iedereen is welkom, maar voor de luchtgekoelde vw's hebben we een speciaal plekje.
__________________
Kever niet te koop
Huis wel te koop Ons Huis
Reply With Quote
  #25  
Old 25-08-2005, 21:54
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Reply With Quote
  #26  
Old 25-08-2005, 22:10
Volkswouter's Avatar
Volkswouter Volkswouter is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,660
Default

Quote:
Originally Posted by Rico
ik was echt ff heel erg teleurgesteld in vele leden van het forum, maar na een filmpje en wat opbeurende berichtjes zoals hierboven.... ik kom er wel bovenop.

zoals al eerder gemeld, iedereen is welkom, maar voor de luchtgekoelde vw's hebben we een speciaal plekje.


Dat laatste klinkt al een heel stuk positiever.
Reply With Quote
  #27  
Old 25-08-2005, 22:19
chrisjuh chrisjuh is offline
Forum junkie
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,832
Default

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
@chris; dan rij je toch met mij mee??

Ik ga naar airmere en neem mijn notchback en misschien ook mijn kever mee....


Thx! maar lees net dat het toch kan!! Jippie!
Ik ga naar Airmere en neem mn Golfjuh mee! (En rij achter Sabine aan...)
__________________
FAHRVERGNÜGEN!
Reply With Quote
  #28  
Old 25-08-2005, 22:25
chrisjuh chrisjuh is offline
Forum junkie
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,832
Default

De nieuwe Volksforum meeting die we hier in de buurt weer gaan proberen op te zetten, zal denk ik de "Love and Peace'' meeting gaan heten......

Dus Rene en HJ werk aan de winkel!
__________________
FAHRVERGNÜGEN!
Reply With Quote
  #29  
Old 26-08-2005, 06:40
danielle's Avatar
danielle danielle is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,080
Send a message via MSN to danielle
Default

Ik weet uit ervaring dat een meeting opzetten veel tijd en inspanning vergt. Elk jaar Regiomeeting Regio Zuid-Holland en dit jaar voor de 3e keer de KeverNachtRit, maar zoals je nu reageert zorg je er alleen maar voor dat mensen of niet komen of aan het twijfelen gaan. Je moet positief blijven. Je ziet vanzelf wie er komen!!! Ook wel weer-afhankelijk hoor! Verder is het altijd afwachten hoe een eerste keer zal verlopen. Het enige wat je moet doen is heel veel reclame maken voor je meeting. Een advertentie in Keverwereld helpt bijvoorbeeld ook een hoop! Flyers uitdelen op andere meetings! Zelf weet ik nog niet of ik nu wel of niet kom. Maar dat had ik in de vorige topic hierover ook al vermeld. Heel veel su6 met de allereerste Airmeredag!
__________________
Kever Club Nederland Regio Zuid-Holland
www.keverclubzh.nl
Reply With Quote
  #30  
Old 26-08-2005, 08:09
Oskar's Avatar
Oskar Oskar is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2004
Posts: 649
Default

Quote:
Originally Posted by Rico
sorry hoor, maar ik wordt helemaal kots misselijk van dat gezijk dat ik verlaagd niet mooi vindt, mag ik ook een mening hebben! Ja dat mag.


Tuurlijk mag je een mening hebben. Maar het zou prettiger zijn als je 'm wat minder vaak post. Misschien heeft je mening wel hetzelfde effect op de verlagingsfreaks als die van de verlagingsfreaks op jou?

En het is gezeik overigens.

Verder wens ik je veel succes met de organisatie van je meeting. Ik hoop van harte dat er veel bezoekers zullen komen. Ik kom niet, ik ga naar Keverpech om hem te troosten. Hij klonk zo enorm verdrietig, ik weet niet of hij er nog overheen zal komen.
Reply With Quote
  #31  
Old 26-08-2005, 08:21
Airtime's Avatar
Airtime Airtime is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,813
Default

Quote:
Originally Posted by Gert
Ik heb net mijzelf in de Airtime materie verdiept


__________________
The UnDutchaBles
Reply With Quote
  #32  
Old 26-08-2005, 09:04
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 374
Default

Nou, dat gaat me een knalfuif worden, daar in die lommerrijk gelegen Flevopolder. Luchtgekoeld wel welkom, watergekoeld misschien...ik wil niet verkondigen dat ik alwetend ben (wat ik uiteraard wél ben), maar volgens mij zijn alle auto's luchtgekoeld!

En inderdaad, als je een meeting organiseert, lijkt het me wenselijk dat je potentiel bezoekers warm laat lopen voor je "feestje", ipv ze in het ongewisse te laten of je meeting al dan niet doorgaat. Stel je een toneelgezelschap voor, dat, twee dagen voordat ze in de plaatselijke theater optreden, eerst alle abonnementshouders bellen of ze nog wel komen, omdat ze bang voor een lege zaal zijn (dat zegt dan altijd meer over de kwaliteit van de voorstelling dan over de bezoekers, dacht ik zo)

Een beetje artiest treedt ook voor drie man op, een beetje organisator van een meeting deinst niet terug voor een opkomst van een man of vijf, zes (kunnen die vijf man na tien jaar zeggen, als de opkomst verduizendvoudigd is, dat zij er ook de eerste keer bij waren)

Niet intrekken die keutel, gewoon door laten gaan, dat Airmere
Reply With Quote
  #33  
Old 26-08-2005, 09:18
Rico Rico is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,421
Default

eh... voor alle duidelijkheid, het is nu 5 weken geleden dat het niet zeker was of we door konden met AirMere, maar daarna hebben we het er nooit meer over gehad

dus:



Zaterdag 10 september!

voor meer info: www.AirMere.nl
__________________
Kever niet te koop
Huis wel te koop Ons Huis
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum