Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-02-2016, 18:22
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default golf 2 benzine ruilen voor caddy mk1

ik ben in het bezit gekomen van een keiharde golf 2 uit 1991 met een 1.3 benzine motor erin.
die wou ik gaan gebruiken om de slechte kas van mijn golf 2 diesel uit 1988 mee op te lappen, maar het is zo doodzonde om daarvoor deze harde auto uit elkaar te halen.

daarom zou ik die willen ruilen met een caddy mk1. ik heb namelijk mijn dodge pickup vorig jaar verkocht en mis toch wel een pickup (toch zo handig bij verbouwingen). aangezien we een andere gezinswagen hebben (benz) hoef ik geen achterbank meer in mijn werkwagen.

alles mag aangeboden van caddy's, gedemonteerde, projectjes, ....
ik wou in de toekomst ooit nog wel een caddy opmaken hiervoor, maar kan evengoed deze golf er al op inruilen nu. of er nu een golf plaats inneemt, of een caddy blijft gelijk.

de golf heeft een trekhaak, 219 000km, opendak (lekt niet), 5bak.
deze heeft ook 4 zo goed als nieuwe banden. enige opmerking op de keuring vorig jaar was een kentekenlampje die niet werkte, en de staat van de remleidingen die in het oog te houden zijn (ze gaan achteruit maar hoeven nog niet vervangen te worden)


















indien gewenst heb ik ook nog een 1.8motor met 5bak in de garage liggen die uit een 91'er golf komt.
auto kan wel eens een goeie opkuisbeurt gebruiken (heb die ook zo maar over genomen. ik heb de motorkap en motorruimte wel al eens afgekuisd
staat ervoor;



geen vraagprijs of losse verkoop, enkel inruil. ik hoef er ook geen andere golf diesel voor te hebben, want zo ene heb ik ook al.
deze in de verkoop zou gesloopt worden om de andere te redden van de ondergang (roest, roest, roest en 3 zware schades)

__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be

Last edited by fcapri : 10-02-2016 at 18:25.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum