Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-08-2015, 11:25
JBM JBM is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 285
Default MFA display golf 3 half defect

Beste leden,


Ik ben nu bezig aan de audio van mijn golf 3 en heb het halve dashboard voor uit elkaar liggen. De rede hiervoor is het inbouwen van de microfoon voor de carkit en ik wilde de tellerbak demonteren vanwege de half werkende MFA display.

Ik zou toch graag de olietemperatuur etc af willen lezen maar de display werkt nog maar half: Ik kan met de mfa knop overschakelen en dan zie ik in het schermpje ook dat de display reageert op de knop. in het display doen de 'letters' het alleen aan de rechterkant en voor de rest blijft het schermpje altijd leeg. Ik heb het idee dat de MFA wel gewoon nog werkt, maar dat alleen het zichtbare gedeelte niet meer helemaal fris is.

De vraag: Is dit gewoon een kwestie van de tellerbak open schroeven en wat printbanen oid schoonmaken of moet ik echt kijken voor een andere display? T zou leuk zijn als ik hem straks weer werkend kan monteren

Kan er zo snel niet zo heel veel informatie over vinden (wel van de golf 4).

Mijn dank is groot.

Groet,

Joris
Reply With Quote
  #2  
Old 27-08-2015, 15:46
JBM JBM is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 285
Default

Update: Tellerbak zit er weer in en het is semi gelukt. Iedere keer tijdens het testen kon ik de display duidelijk aflezen. Tijdens de montage in de wagen van de tellerbak viel de display telkens ietsje weg.. Ik kan de display wel gewoon aflezen als ik met een zaklamp in de juiste hoek schijn. Straks eens testen of ik de olietemp kan checken tijdens het rijden, als dat werkt ben ik tevreden.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum