Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Caddy
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-03-2014, 18:43
Mrt Mrt is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 10
Default Caddy2 project

Hoi allemaal,ik ben Murat en heb gisteren een caddy2 tdi gekocht,nu wil ik hem niet standaard houden dus ben ik al begonnen met hier en daar te pimpen.Ik zal eerst de autobeschrijving geven;caddy2 tdi,airco,elektrische ramen en spiegels en nog origineel 90pk.hij is in originele staat alleen heeft hij een mankementje en dat is dat ie in de noodloop schiet bij 100+ km/h maar dat is redelijk makkelijk te verhelpen denk ik.
Ik heb er al gelijk andere stoelen ingezet en ga er van het weekend een ibiza front opschroeven.Daarnaast wil ik hem in de komende weken verlagen en andere velgen eronder schroeven,ik heb nog een setje borbet A liggen,met de diepe rand achter.Meer fotos volgen nog,laterss

http://www.mijnalbum.nl/Album=EFQYRUSI#JQKTSKVW
Reply With Quote
  #2  
Old 21-03-2014, 00:43
Mrt Mrt is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 10
Default ibiza front

Nou,na een avondje prullen zit het er allemaal op
De stekkers van de koplamp en hoogteverstelling waren wel anders dus moest ik ze wel doorknippen en opnieuw solderen.Een voordeel is dat alle kabels kleur bij kleur horen,dus dat scheelde weer meetwerk.
Ik wilde de radiator ook overzetten van de ibiza omdat de oude oude niet vastgezet kan worden op de ibiza front maar dat was geen oplossing want die van de ibiza is breder en dan kon ik de condenser van de airco niet op de radiator monteren.Wat ik gedaan heb is eigenlijk de radiator niet vastgezet met bouten ofzo maar hij klemt er gewoon een beetje tussen dus hij beweegt niet.

http://www.mijnalbum.nl/Album=Z7AGXGYJ#GL4GKT8W
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum