Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01-12-2014, 20:11
Tuffel Tuffel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 254
Default Golf 4 TDI 200pk / 400nm, BBS CH, AP schroefset etc.

Bij dezen bied ik mijn Golf TDI te koop aan, vanwege het terug gaan naar een benzine auto.

Gaat om een Golf 4 TDI uit 99 welke ik Juni dit jaar van de 2e eigenaar heb overgenomen, deze heeft de auto 6 jaar in bezit gehad. Alle rekeningen van onderhoud en modificaties zijn aanwezig.

De Golf heeft bij 310.000 een nieuwe motor gekregen, een 1.9TDI ASZ (130pk) met ARL (150pk) turbo en verstuivers en ERF 6 versnellingsbak. Deze motor had bij inbouw 130.000km gedraaid (zie rekening). Kilometerstand is nu 365.000. Deze motor is gechipt naar +- 200pk / 400nm (uitdraai moet ik even opnieuw opvragen bij JD) Laatste beurt is bij 358.000km gedaan.

Overige opties:
- Airco
- Cruise control
- Recaro GTI interieur
- Highline stuur
- Hella koplampen (jubileum look) en pacific achterlichten
- AP schroefset
- TT remmerij en draagarmen
- BBS CH002 18" 8,5j et30, antraciet gecoat met Continental 225/40 banden
- 16" stalen velgen met 205/55 Goodyear winterbanden
- kleine aanpassingen (V6 lip, led verlichting etc)

Hele fijne, sportieve en snelle diesel, bij normaal gebruik is er makkelijk 1 op 18 a 20 mee te rijden. De auto is niet nieuw en heeft natuurlijk wat minpunten. De handrem moet nagekeken / afgesteld worden. Auto's heeft wat last van steenslag en hier en daar een plekje, geen deuken of enorme krassen. Kofferklep begint te roesten, voor de rest is de auto roestvrij. De zomerbanden zijn eerdaags aan vervanging toe (+- 3,5mm profiel), winterbanden hebben nog ruim profiel.

De APK is nog geldig tot juni 2015

Mijn vraagprijs is 3.250 euro voor de complete auto. Deze mag evt ook weg op enkel de wintervelgen. Onderhandelen mag bij bezichtiging. Ik heb geen interesse in een ruildeal.

Auto is te bezichtigen nabij Tilburg

Heb je vragen of interesse? Ik ben bereikbaar op nulzes-10368831 of via mail.

Groeten, Stef Robben












__________________
Golf 3 Variant
Function > Fashion
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum