Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 16-11-2013, 15:19
Yellowbug's Avatar
Yellowbug Yellowbug is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 858
Default

Mooi je gevoel gevolgd
En super dat je probleem opgelost gaat worden.
keep us informed
__________________
Mijn wagenpark
Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk
Reply With Quote
  #22  
Old 09-12-2013, 20:59
vintrist vintrist is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 21
Default

JOEPIE!!!!!!! Ik heb belooft jullie op de hoogte te houden, dit doe ik dan ook!
Als fanatieke Volkswagen liefhebber hebben ze bij mijn revisiebedrijf (Antwerp Auto Stock) alles terug opnieuw besteld bij Elring. Dus geen bagger garantie materiaal. Dit is dan ook de basis waarvan ik vertrokken ben.

Na het bijpraten of cilinderkoppen (dit was de eerste oude vw benzine die een scheur had recht van het koelvloeistofkanaal (kvs) naar de uitlaat). Nu had ik een nieuwe kop volledig laten vlakken op hun kosten (enorm eerlijk van hun!)... De oude bleek namelijk een lek te hebben van de kvs naar de uitlaat Bij de nieuwe kop kreeg ik bijna een hartaanval=> bleek bij het starten OPNIEUW witte rook op te treden Na wat informeren / navraag bij dit bedrijf bleek dit nog een oorzaak te zijn van de vorige kop die alle kvs in de uitlaat heeft gebracht.. Zal wel zijn denk je dan als consument (lees wantrouwen). Uitlaat bleek inderdaad vol water/condens te zitten.

Met wantrouwen terug naar huis. Uiteindelijk van pure miserie het ding eens twintig minuten laten rijden met platen van de ander dagelijkse wagen... super bizar.. de rook begon al af te nemen (Antwerp Auto Stock had dus toch gelijk :s ). Met het beetje rook dat er nog was (kon moeilijk uitmaken of het witte of blauwe rook was, het was ook al zeer koud buiten).... uiteindelijk beslist om de olie van 5W40 naar 10w40 te brengen. Volgens Antwerp Auto Stock bleek 10w40 echt de minimum te zijn, 15w40 zou mogelijk nog een betere variant zijn. Oliefilter hebben ze nog geregeld.. en potverdorie.. ze hadden nog gelijk ook :s :s :s

Met nieuwe olie, nieuwe kop, nieuwe pakkingen, rekbouten, nieuwe koelvloeistof,... uiteindelijk met volledige wantrouwen naar de technische keuring.. MET SUCCES DOOR DE TECHNISCHE KEURING!!!!! Sta er nog van te beven, had dit echt niet kunnen bedenken.

Ondertussen nog andere stukken besteld voor het golfje, allemaal aan bodemprijs en origineel duits vervang spul... echt super Nu bleek na een formeel gesprek de realiteit te zijn dat men er verschrikkelijk dure oldtimer reviseert zoals Ferrari (o.a. 250), Jaguar, Aston Martin, Porsche (356 & watergekoelde types), Lotus, .. al de dure spullen die voor ons een droom blijven ) ... en ze voor oude volkswagens een zwak hebben.

Na wat bijpraten over verschillende zaken hebben ze besloten voor www.volksforum.com speciale condities aan te bieden. Eender welke bewerking komt aan bodemprijs met super materiaal, echt BANGELIJK. Heb ze aangesproken om volksforum sponser te worden!

Ik upload asap foto's van mijn golfje! Echt leuk
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum