Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 25-03-2008, 18:53
Capo Capo is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 131
Default !Unieke! KW Turbo's 8,5x17 en 10x17

Ivm de aanschaf van een andere auto gaan de velgen de verkoop in.

Betreft een UNIEKE set KW Turbo in de maten 8,5J en 10J. ET waarde moet ik even nakijken.

Set heb ik vorig jaar gekocht toen ze net opnieuw waren opgemaakt en voorzien van Dunlop SP9000 banden in de maten 205/40/17 en 215/40/17.

Bandjes kostten toen iets meer dan € 600,00 meen ik, factuur heb ik nog wel liggen.

Velgen zijn in 100% staat. Velgen en banden hebben 0 km gereden! Ze zouden er dit jaar onderkomen maar er kwam dus een andere auto op mijn pad.

Set is compleet met adapters 5x100=>5x112 inclusief bouten en wielbouten met sloten. Ik heb er ook nog spoorverbreders bij.

Ik heb wel 30 foto's, als iemand foto's wil moeten ze me maar even toevoegen op msn of mailen: leonvanderweerd@hotmail.com

Vraagprijs voor de complete set is € 1.500,00. Omdat er wat barstjes in de lak zitten van 8,5J velg mogen ze voor minder weg. Doe een goed bod!!!!!

Ik kan je garanderen dat bijna NIEMAND anders deze set in deze maten heeft in Nederland!!!! Ik ben ze nog niet tegengekomen!!!















__________________
Golf 1 16VT

Golf 3 20VT

Golf 3 8V

Lupo 16V
  #2  
Old 25-03-2008, 18:54
bobby-digital's Avatar
bobby-digital bobby-digital is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,336
Send a message via MSN to bobby-digital
Default

beter kun je je foto's in het album uploaden, je trekt heel de site uit z'n verband met dit formaat.....



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum