Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Velgen / banden te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-10-2016, 13:42
kaii kaii is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2015
Posts: 57
Default Velgen richten

Beste forummers,

Ik heb zwarte Porsche c2's.
Laatst 2 nieuwe voorbanden laten steken en daarna laten balanceren, maar ze kwamen tot de conclusie dat ze krom waren. Blijkt dus al een tijdje gaande te zijn, maar ik heb er nooit een stoeprand mee geraakt. Alleen 2 maanden geleden mijn achterwiel bijna van de trommelrem afgeschoten, omdat het schroefdraad dol was. Maar het feit dat ze alle 4 krom zijn vind ik toch wel een raar verhaal..
Daarnaast merkte ik wel wat trillingen in het stuur, maar ik bleef de verklaringen toch telkens op andere plekken zoeken. Maar nu toch echt gebleken dat het aan de velgen ligt.

Maar hier in de buurt vragen ze dollemans prijzen voor wat velgen te richten.. Zijn er mensen die dit voor wat normale prijzen doen? Ik ga vanavond toch stalen velgen ophalen voor de winter..

Last edited by kaii : 27-10-2016 at 13:50.
Reply With Quote
  #2  
Old 27-10-2016, 13:59
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Kuil Banden bij Groningen vraagt €45,- per velg...ongeacht hoe groot/breed:

http://kuil.nl/velgen/velgen-reparatie/velgen-richten
Reply With Quote
  #3  
Old 27-10-2016, 14:58
kaii kaii is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2015
Posts: 57
Default

Regio Amsterdam/Aphen aan den rijn/Aalsmeer(groningen is dan net wat ver ) Bedankt voor het meedenken.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum