Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-05-2018, 17:12
lucskevr6 lucskevr6 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 97
Default Golf MK1 G40 1980 170 pk

Na lang overwegen heb ik beslist mijn Golf MK1 G40 te verkopen. De wagen is reeds 13 jaar in mijn bezit en heeft altijd droog gestaan en enkel buiten geweest bij mooi weer. Ik ben 2de eigenaar en heb de wagen na aankoop aan de buitenkant laten herspuiten wegens verkleuring dak en motorkap. De wagen is origineel een 1300 LS bouwjaar 1980. Originele motor en aanbouwdelen alsook vele andere delen van de golf en de G40 aanwezig. Veel documentatie aanwezig. Heb de wagen gekocht met 75.000 km op de teller en in 2014 beslist om een G40 te laten inbouwen. Het blok is gereviseerd geweest door de vorige eigenaar. Bij inbouw is nergens op bespaard, documentatie aanwezig. Blok heeft na in bouw een 3000 km gelopen en pas nieuwe batterij, onderhoud en nazicht gehad. G40 is van 1991 en heeft een schrick nokkenas met verstelbaar nokkenastandwiel, afgedraaid vliegwiel platinum bougies, rs bewerkt lader en luchtklep, grotere inaat en 2.5"uitlaat met op maat gemaakt spaghetti spruitstuk, 68mm pulley en brede aandrijfriem, chip JD-engeneering en afgesteld door Peter D.G. alom bekend in het wereldje. Wagen is voorzien van grote intercooler, gereviseerde GTI remklauwen op geperforeerde en geventileerde zimmerman remschijven met Ate remblokken. V-maxx schroefset. zeldzame 16" BBS RM024 hoogglans verdicht met achter ombouw naar 8.5J (originele randen aanwezig) Wagen voorzien van verchroomde , gepolijste en vergulde onderdelen. Tellerstand 88.100 km. Wordt bij mooi weer nog mee gereden. Motor draait als een zonnetje, zeer snel karretje dat mogelijk terug in originele staat te brengen is. Wagen is van liefhebber en gaat enkel terug naar liefhebber. Funbieden heeft geen zin, dan blijft hij. Moet niet weg, mag weg wegens te weinig gebruik. Prijs bespreekbaar, eventueel zonder wielen.


https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...previousPage=lr
Reply With Quote
  #2  
Old 05-05-2018, 21:13
vagg freak vagg freak is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 667
Send a message via MSN to vagg freak
Default

Heb ook een golf1 g40 dat rijd zo leuk moet het met 150pk 210nm doen
__________________
golf mk1 g40
golf1 cabrio
Golf mk7 variant
Polo 6r
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum