Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 28-05-2018, 11:51
vwjopie's Avatar
vwjopie vwjopie is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,918
Send a message via MSN to vwjopie
Default Seat Arosa Open-air 1.7 SDI 2000

Beschrijving

Te Koop

Seat Arosa 1.7 SDI Tattoo.
Ik doe mijn Arosa weg omdat ik dichterbij huis ben gaan werken en nog 5 kilometer per dag rij ipv 50, daardoor geen diesel meer nodig.

Ik heb hem eind 2014 gekocht en aansluitend over gespoten waarbij ik alles in de kleur heb gespoten wat niet standaard is bij deze uitvoering.
Ook heb ik de auto toen voorzien van uitzetklapramen van een Volkswagen Lupo.

In Februari 2015 is de tussen en einddemper vervangen bij een km stand van 286.073 door een originele uitlaat van de Seat dealer.
In December 2016 is bij een kilometerstand van 316.250 de distributie riem en toebehoren vervangen bij de Seat dealer.

Het Webasto Klapdak heb ik in 2016 vervangen door een open air van een Volkswagen Lupo wat helemaal super is in de zomer heerlijk cool zonder resonantie op de snelweg wanneer je ook de klapramen open heb staan.

De achterlichten die er in zitten zijn custom made dmv smoke kleurige knipper en achteruitrij lichten, daarna zijn de complete units in de blankelak gespoten met deze lampen al 3 jaar goedgekeurd bij de officiële Seat dealer.

Het stuur is een Volkswagen Lupo 3L stuur bekleed met redbaracuda leder, zwart leer met rood in de perforatie gaatjes.
Het bekleden hiervan heeft € 250,- gekost.

Zoals je op de foto's kan zien in de sneeuw afgelopen jaar nog in Oostenrijk geweest op het jaarlijkse GTI treffen.

De radio is een Pioneer enkel din (helaas om welke reden dan ook gaat hij wel aan maar komt er geen geluid uit).
Hierbij zijn alle speakers vervangen voor betere exemplaren voor een dikker geluid.
In de portieren zitten 13cm composets.
In de achterschermen custom bekledingspanelen met 6x9 speakers van Pioneer.

In 2015 is de versnellingsbak vervangen door een gereviseerd exemplaar van Ronald Morien versnellingsbak revisie inclusief een nieuwe koppeling en koppelingskabel alleen de onderdelen kosten alleen al ruim € 900,-

De auto is verlaagd dmv een schroefset.
Zoals je op de foto samen met de Zwarte Arosa kan zien is hij flink verlaagd.
Na de verlaging natuurlijk uitgelijnd en rijdt kaars recht met losse handen.
De velgen zijn BBS RA velgen in 15 inch met 165/45 R15 banden de voorbanden zijn nu 500 km oud.
Ook zijn er tegen meerprijs van € 500,- roze winter wielen bij te koop met ruim 7 mm profiel.

Alle ruiten behalve de voorruiten zijn voorzien van blinderingsfolie, de achterste 3 heel donker, de voorportieren net een enkel procentje meer dan toegestaan is maar valt haast niet op tenzij oom agent het gaat meten met zijn apparaatje.

Al met al heb ik nooit bezuinigd op de auto en in de tijd dat ik hem heb voor ruim € 3300,- aan onderhoud en verfraaiing aan hem besteed.

Heb je interesse? Laat het me weten via een marktplaats bericht, telefoon, sms of whatssapp.

Bezichtigen of proefrijden kan buiten werktijden (dus niet tussen 08.00 en 17.00)

voor alle foto's zie de Marktplaats link aub.

vraagprijs tja is lastig eigenlijk is het wat een redelijk bod is.
vraagprijs omdat ik er wat bij moet zetten € 2500,- snap best dat ik dat niet ga krijgen ;-)

https://www.marktplaats.nl/wijzigAd...Page=mympSeller





__________________
T1 panel 1964

Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981
Reply With Quote
  #2  
Old 12-06-2018, 21:14
vwjopie's Avatar
vwjopie vwjopie is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,918
Send a message via MSN to vwjopie
Default

Wie o wie?
Zoals het er nu uitziet aanstaande donderdag een nieuwe auto.
Golf 1 LS '81
De Arosa mag weg t.e.a.b.
__________________
T1 panel 1964

Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981
Reply With Quote
  #3  
Old 19-06-2018, 09:05
vwjopie's Avatar
vwjopie vwjopie is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,918
Send a message via MSN to vwjopie
Default

Vraagprijs € 1249,-

Evt interesse in de wielen of stuur dat kan, laat maar weten.
Deze kunnen los verkocht worden.
__________________
T1 panel 1964

Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981
Reply With Quote
  #4  
Old 24-06-2018, 11:50
vwjopie's Avatar
vwjopie vwjopie is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,918
Send a message via MSN to vwjopie
Default

Verkocht!!!!
Mag een slotje op...
__________________
T1 panel 1964

Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum