Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #101  
Old 16-08-2005, 13:56
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Quote:
Originally Posted by gert
Ja ik wek ook vaak irriataties op


JOH??


:p
Reply With Quote
  #102  
Old 16-08-2005, 14:06
user-x's Avatar
user-x user-x is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 508
Default

Ik ben usertje-x en ik doe woody woo... euh.... ik nomineer dit topic als
vermoeiendste en meest gaapverwekkende van 2005!!!

Nog ff en ik hoef die T-shirts ook niet meer...
__________________
WILL NOT SHIP TO NIGERIA OR OTHER COUNTRY - NO SCAMS! ONLY FOR SALE FOR CASH

www.xposure.nl
the aircooled territory
Reply With Quote
  #103  
Old 16-08-2005, 14:17
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by Gert
Je mag best je broek af laten zakken door mij of weet ik hoe je het wil formuleren maar je moet eens leren dat zoals Michael zegt kritiek ook een goed iets is om wat van te leren ..
Je doet het voorkomen dat het Volksforumteam online is om op elke Tommyslak zout te leggen . We hebben stuk voor stuk wel wat beters te doen . Sorry to burst ur bubble
Kennelijk vond je mijn goed bedoelde waarschuwing , via MSN notabene , dat sommige mensen niet blij met je wispelturige verkooptopics zijn iets teveel kritiek : hoppa .. gooi Gert maar van je MSN lijst . Dat is je goed recht en ik zal er geen seconde minder om slapen omdat ik een vermoeden hebt wat er echt speelt maar je spreekt je daarmee behoorlijk tegen .
Alleen vrees ik dat er nu weer een hoofdstuk gelezen wordt en niet het hele boek .
Wij als compleet Volksforumteam "bewaken" de speeltuin van ons allemaal . Met allemaal bedoel ik het hele forum van alle leden .
Dat je liever niet hoort dat sommige van je posts irritaties opwekken bij anderen : so be it .
Ja ik wek ook vaak irriataties op : part of the job ( pun intended lol )
Maar zelfs ik doe wat met kritiek : zelfreflectie hebben ze daar ooit als woord voor uitgevonden

Als IEDEREEN nu eens zijn teenangels knipt dat zijn de tenen al weer een stukje korter


Het lijkt allemaal leuk en aardig, maar wat zeg je nu eigenlijk?

Jouw goedbedoelde waarschuwing in mijn verkooptopic bedoel je? op msn sprak je me niet aan anders, en dat had ik gewoon aan staan... Maar je koos er voor om op een belachelijke manier met het aanhalen van een topic wat over een andere set pirelli's ging die ik aan René had verkocht mij op men nummer te zetten... En dat bleek op msn te zijn omdat het dan gelijk een algemene waarschuwing kon zijn voor iedereen op het forum. Volgende keer liever niet ten koste van mij... En daar had je misschien van te voren even aan kunnen denken, dat het misschien wel ten koste van mij zou gaan... Maar goed, ben vast niet de enige die wel weet wie het zegt... Want we zitten in hetzelfde schuitje toch? Mensen irriteren zich ook aan jou...

Daarbij hoef je met zowieso niet lastig te vallen als admin met anonieme klachten van forumleden, waar dan o.a. het forumlid "Gert" bij blijkt te zitten achteraf... Mensen storen zich aan mijn wispelturig gedrag? Nou, so be it, part of life... Ik ben hier niet om het anderen naar de zin te maken wel?

Quote:
Ja ik wek ook vaak irriataties op : part of the job ( pun intended lol )


Jij blijkbaar ook niet...

Dus dat jij me er op zou moeten wijzen op iets waar ik mezelf wel van bewust ben, zoals jij je ook overal wel bewust van bent... Waarschijnlijk door het vele "zelfreflecteren", zegt dat wat over jouw mensenkennis, of over de inschatting van jezelf...

Je hoeft niet te denken dat ik zo wereldvreemd ben hoor... Maar ik ga me niet laten leiden door, wat zou het zijn? 2% van de forumleden die zich aan mij irriteren.

Misschien dat je voor je weer de neiging voelt me ergens op te wijzen, of een betere inschatting moet maken, of je gewoon de moeite besparen en mij maar lekker laten doen...

Ten koste van het forum is het nooit geweest toch? Zo wel, dan zou ik het diep triest vinden als het argument nu opeens naar voren komt... Maar goed, dan laat je mij toch gewoon mijn gang gaan...



ps. Heb je dan wel geblocked en delete op msn, maar niet op mail... dus je kunt me nog gewoon een mailtje sturen op mijn msn/mail-adres. Msn maakten we toch weinig tot geen gebruik van, dus vond het geen toevoeging, wat het na de laatste aanvaring niet moeilijk maakte om er maar mee te kappen. Ik denk dat ik voor jou net zo weinig aanwinst was als jij voor mij.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05

Last edited by Tommy : 16-08-2005 at 14:47.
Reply With Quote
  #104  
Old 16-08-2005, 14:19
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by user-x
Ik ben usertje-x en ik doe woody woo... euh.... ik nomineer dit topic als
vermoeiendste en meest gaapverwekkende van 2005!!!

Nog ff en ik hoef die T-shirts ook niet meer...



laten we dit reflecteren en er een les uit trekken...

ik begin:

Je kunt iedereen wel willen verbeteren, maar het levert je alleen forumvervuiling en "vermoeiende en gaapverwekkende" topics op...

conclusie: laten we elkaar gewoon in de waarde laten, en laten we elkaar gewoon doen, scheelt hoop posts en negativiteit, en er veranderd toch geen zak.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05

Last edited by Tommy : 16-08-2005 at 14:48.
Reply With Quote
  #105  
Old 16-08-2005, 14:21
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

verder ga ik er ook geen post meer aan wijden in dit topic... sleep tight!
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #106  
Old 16-08-2005, 14:50
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Zo he kijk ook ff een uurtje niet... haha!
Reply With Quote
  #107  
Old 16-08-2005, 15:00
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

@tommy, ah joh nog eentje om het af te leren
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
  #108  
Old 16-08-2005, 15:47
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Tommy : wat je nog steeds vergeet is dat wij als Volksforum team iets met klachten of opmerkingen moeten doen . En op wat voor manier dat gebeurt : we gaan niet alleen maar rekening houden met tere zieltjes hier . Wees blij dat ik het via MSN heb gedaan .
En ja : ik krijg ook gewoon te horen wat ik fout doe en leer daarvan . Grow up en accepteer dat zelfs jij niet perfect bent .
En dat over dat ik het verkeerde topic er bij haalde : wat ben ik dom zeg .. mijn excuses. Feit blijft dat er nog wat andere topics waren waar je wispelturigheid over de verkoop van je spullen naar voren kwam . Die had ik er ook bij kunnen halen . Dom van me dat ik van de 2 andere die ik als voorbeeld gebruikte de in jouw ogen onterechte gebruikte . Zoals zo vaak is dat een hoofdstuk en geen verhaal

Waarom zou ik jou mailen na je afscheidszin op MSN ? Je moet toneelstukken gaan schrijven : dramatiek is een van je sterkere kanten .
Snap alleen nog steeds niet als het je niet boeit waarom je het nu al weken lang aanhaalt bij elke gelegenheid die je ziet ....
Reply With Quote
  #109  
Old 16-08-2005, 16:11
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

speciaal voor michael

Je hebt het in eerste instantie niet via msn gedaan, maar vond het nodig om het in een topic van mij te doen. Wie begon er uiteindelijk in msn? Juist, dat was jij niet... Dus verbeeld je maar niks, of doe het forum niks geloven... Ook jij maakt wel eens een foutje waar men je op kan pakken, al hoe jij je best doet de schuld altijd te kunnen verschuiven.

Gaat het nu echt om het feit of ik wispelturig ben? Kerel, waar maak je je in godsnaam druk om...

Dat ik niet perfect ben heb ik me nooit verbeeld, volgens mij is dat een vraag die jou beter bezig kan houden.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #110  
Old 16-08-2005, 16:37
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Gewoon blijven denken wat jij denkt Tommy : Ik ben lekker fout terwijl ik denk dat ik perfect ben en jij irriteert mensen niet met je wispelturige verkooptopics .
Problem solved


Reply With Quote
  #111  
Old 16-08-2005, 17:33
Sponze®'s Avatar
Sponze® Sponze® is offline
Married to PC
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,993
Default

Is er trouwens ook iemand die zich aan mij irriteert?

Reply With Quote
  #112  
Old 16-08-2005, 17:45
volksaddiction's Avatar
volksaddiction volksaddiction is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,546
Default

Quote:
Originally Posted by user-x
Daar trek je je hond toch nog van af!!!!!

:biggrin: hehehehe, ik weet niet wat jij voor hobbies hebt
__________________
www.volksaddiction.nl


'52 split (my girl's slammed daily)
'55 oval (almost done)
'72 VW 181 (resto)
'91 golf I cabrio
'00 new beetle highline
Reply With Quote
  #113  
Old 16-08-2005, 18:50
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Is er trouwens ook iemand die zich aan mij irriteert?



ja ik... ik irriteer me gruwelijk erg aan die superstrakke jetta van je!!!
ik wou dat mijn golfje er zo bij stond!
Reply With Quote
  #114  
Old 16-08-2005, 18:53
RedJet's Avatar
RedJet RedJet is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 932
Default


Reply With Quote
  #115  
Old 16-08-2005, 19:42
vwfreaks.nl's Avatar
vwfreaks.nl vwfreaks.nl is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 270
Default

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Is er trouwens ook iemand die zich aan mij irriteert?


Nah laat ik dan eens irritant doen...

Daar moet staan:

Is er trouwens ook iemand die zich aan mij ergert?

Iets kan jou irriteren maar je kunt jezelf niet aan iets irriteren...
Dan erger je jezelf eraan.
Je ergert je aan iets wat je irriteert...

Snappie?
Reply With Quote
  #116  
Old 16-08-2005, 20:09
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

Quote:
Originally Posted by scumbag
Gert is de maatstaf, dames en heren, lees zijn spitsvondigheden op vertigo69 er maar eens op na. (en geloof me, dit is niet ironisch bedoeld).



gert en jij met elkaar vergelijken is als meloenen met vagina's overeenkomsten zoeken .jij kent kennerlijk het oude vw forum niet (die van michel vermaat)
maar daar kwamen af en toe ook van die heerlijke scherpe opmerkingen voorbij die je lekker tegen je schenen kon voelen .
gert een maatstaf ,nou nee .ikzeg net als op het oude vw forum.meer niet .
ken er hier meer die zo heerlijk op de snede kunnen reageren .

ik kan ook zo eentje aftrappen ,bijvoorbeeld :merkendealer monteurs zijn componentenwisselaars en doen wat de computer hun zegt .ik zeg bijvoorbeeld .
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #117  
Old 16-08-2005, 20:17
Jasper Ovaal's Avatar
Jasper Ovaal Jasper Ovaal is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,266
Send a message via MSN to Jasper Ovaal
Unhappy

zo zo, wou graag in slaap vallen, dus ben maar begonnen met dit topic te lezen.
Waar gaat dit over ( en nee, niet met de opmerking komen- Moet je ff lezen) :biggrin:
Mensen als jullie niet zo op elkaar gingen letten en elkaar gewoon lekekr laten gaan. is het naar mijn inzien een stuk gezellig,
als ik dit zo lees kan er, als er ooit een VF meeting komt, wel een Boksring in het veld worden gezet. de rest allemaal met een grote zonnebril op, omdat niemand elkaar recht in de ogen kan kijken. Ik heb er al zin in.

als mensen een probleem met elkaar hebben. prima, wees volwassen. lever wat in en krijg wat. zo kom je er altijd wel uit. Welles nietes en ja en nee. topics, zijn een beetjer erg gaaaaaaaap.

lul lekker gezellig met elkaar over die kolere auto's, of ze in showrrom staat zijn of een hoop oud ijzer. als diegene er trots op is, waarom zou je hem/haar van die wolk aftrappen? krijg je daar dan voldoening van?? erg slap.

dit was mijn gedeelte van dit topic. en als ik iemand heb beledigt of ander onrecht heb aangedaan, sorry, ik zal als ik je tegen kom een biertje voor je halen.

mensen ik ga weer aan mijn roest trots werken. klaar voor Spa




voor nu, oogjes toe en snaveltje ook dicht.
__________________
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper"
More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com
Reply With Quote
  #118  
Old 16-08-2005, 20:21
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

roest trots ,dat vraagt om FOTO'S
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #119  
Old 16-08-2005, 21:30
Sponze®'s Avatar
Sponze® Sponze® is offline
Married to PC
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,993
Default

Quote:
Originally Posted by Jasper Ovaal
..... erg slap.

dit was mijn gedeelte van dit topic. en als ik iemand heb beledigt of ander onrecht heb aangedaan, sorry, ik zal als ik je tegen kom een biertje voor je halen.....

Ik ben niet slap!

doe maar Krombacher

Reply With Quote
  #120  
Old 16-08-2005, 21:31
Sponze®'s Avatar
Sponze® Sponze® is offline
Married to PC
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,993
Default

Quote:
Originally Posted by vwfreaks.nl
Nah laat ik dan eens irritant doen...

Daar moet staan:

Is er trouwens ook iemand die zich aan mij ergert?

Iets kan jou irriteren maar je kunt jezelf niet aan iets irriteren...
Dan erger je jezelf eraan.
Je ergert je aan iets wat je irriteert...

Snappie?



Ondanks dat je helemaal gelijk hebt,
irriteer je mij... Ik erger me dus aan jou...


Zie je wel... kan t wel

Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum