Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 06-02-2015, 22:43
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Kan gebeuren.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #62  
Old 06-02-2015, 22:57
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Lijkt er een leuke en interessante discussie te zijn wat leerzaam kan zijn voor de mensen die niet weten hoe dit in elkaar steekt, er van willen leren of er wat over zouden willen leren enz, word er weer van allerlei onzin uitgegooid en ongevraagde meningen geroepen wat nergens toe doet en is tie weer over

Last edited by DutchBuild : 06-02-2015 at 23:23.
Reply With Quote
  #63  
Old 06-02-2015, 22:57
Rinus66's Avatar
Rinus66 Rinus66 is offline
No personal life
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,102
Send a message via MSN to Rinus66
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Knijters zeg, en ik helemaal blij met de 60 die ik er voor heb gekregen

Ik kon geen adres vinden, maar staat deze toevallig bij de Mercedes dealer in Rotterdam ?


Bij een handelaar in Alkmaar.
__________________
88 cabrio 2.0
83 golf gl 1.5
Reply With Quote
  #64  
Old 06-02-2015, 23:17
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Rinus66
Bij een handelaar in Alkmaar.


Er stond er destijds 1 in Rotterdam bij de Mercedes dealer, en was van zijn dochter die hem nog niet wilde verkopen. Dit lijkt hem te zijn, maar weet het niet zeker.

Die van mij kwam bij de Mercedes importeur vandaan uit Veghel.
Daar stond ook nog een nieuwe, is meer bijzonder, maar lastig te verkopen omdat hij nooit gereden heeft en geen kenteken heeft.

Ik moet je zeggen dat het mooier lijkt dan dat het is om een bijzondere auto te hebben. Na deze auto had ik een Porsche 964 Carrera4 die bij de laatste 10 van de band is gerold met 80K op de klok en door Pon Leusden is geleverd met de boekjes volledig afgestempeld door alleen hun enz.
Ik durfde er niet mee te rijden omdat ik bang was dat iemand zijn deur er tegen zou opengooien enz enz. Oftewel ik heb deze na 1 jaar verkocht zonder er ooit mee te hebben getankt, terwijl deze wel in de wegenbelasting en verzekering zat.

Ik rijd met veel plezier in onze T4 rond en ondanks dat ik veel dingen mooi vind, heb ik geen behoefte om met dergelijke auto's rond te rijden.

Afgelopen jaar had ik een Lotus Elise S2 met maar 24K op de klok enz. Bij de eerste bruiloft kreeg ik overal al commentaar en was ook hier al snel klaar mee.

Een bijzondere Golf als de Limited zou dan wel een goede oplossing kunnen zijn, maar ik vind het leuker om mijn geld te steken in bijzondere spullen omdat ik daar wat van kan maken en leren.

Wat veel mensen niet realiseren is dat er buitengewoon veel bijzondere auto's in dit land staan.

Zo staan er bijvoorbeeld veel speciale modellen van Porsche en Ferrari in dit land, maar ook veel bijzondere WRC en Race-autos enz.

Ze zouden ze eens allemaal tentoon moeten stellen, kunnen we af en toe even een rondje doen om te kijken, want het is toch zonde om alles weg te stoppen
Reply With Quote
  #65  
Old 06-02-2015, 23:53
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Quote:
Originally Posted by tempel
New Beetle RSI is al tijden niet te betalen. Zoek er maar eens naar.Dingen kostten nieuw €107000. Cup racers zijn nog betaalbaar.

http://suchen.mobile.de/auto/volkswagen-beetle-rsi.html


Zie er 2 van rond de ton en eentje met vergelijkbare km stand voor 32000
Da's nogalniet een verschilletje. Of is dat geen echte?
Reply With Quote
  #66  
Old 07-02-2015, 00:01
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Zie er 2 van rond de ton en eentje met vergelijkbare km stand voor 32000
Da's nogalniet een verschilletje. Of is dat geen echte?


Umbau is geen echte. Ze blijven een heel poosje rond de 30K hangen en heb even een jaartje niet opgelet en dan deze prijzen
Deze zijn trouwens alleen in het Zilver geleverd op 2 blauwe na geloof ik .

Last edited by DutchBuild : 07-02-2015 at 00:03.
Reply With Quote
  #67  
Old 07-02-2015, 00:17
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Had umbau idd over het hoofd gezien... Maar was eigenlijk ook gevalletje te mooi om waar te zijn, en dat blijkt...
Reply With Quote
  #68  
Old 07-02-2015, 00:26
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Als t dan een 6cil moet zijn met 4wd, kan dit ook voor rond de 10.000:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr
Reply With Quote
  #69  
Old 07-02-2015, 01:03
Wojtek Wojtek is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 260
Default

Dit topic geeft exact aan wat het probleem is van de Limited. Al na een paar berichten wordt er niet meer over gesproken
Reply With Quote
  #70  
Old 07-02-2015, 06:56
Cabby1990's Avatar
Cabby1990 Cabby1990 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 324
Default

Quote:
Originally Posted by Wojtek
Dit topic geeft exact aan wat het probleem is van de Limited. Al na een paar berichten wordt er niet meer over gesproken


__________________
Golf mk1 Cabrio '90 SOLD
Golf mk1 swallowtail '75 1.8T SOLD
Passat 3bg 2003 SOLD
Golf mk6 SOLD
Golf mk2 gti 16v 1988

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113400
Reply With Quote
  #71  
Old 07-02-2015, 07:40
Dokter D's Avatar
Dokter D Dokter D is offline
Draaideur donateur - MKII=Life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,846
Default

Quote:
Originally Posted by Wojtek
Dit topic geeft exact aan wat het probleem is van de Limited. Al na een paar berichten wordt er niet meer over gesproken


Reply With Quote
  #72  
Old 07-02-2015, 08:06
gti-er gti-er is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 6,373
Default

Je kunt onderhand beter subforum maken van:

TE DURE Advertenties op MP, Ebay en andere sites maken.
Want daar is veel meer animo voor.
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren!
Reply With Quote
  #73  
Old 07-02-2015, 08:33
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Als je van mening bent dat de discussie daar over gaat dan heb je t niet begrepen, zie #62
Reply With Quote
  #74  
Old 07-02-2015, 11:06
tempel's Avatar
tempel tempel is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 319
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Umbau is geen echte. Ze blijven een heel poosje rond de 30K hangen en heb even een jaartje niet opgelet en dan deze prijzen
Deze zijn trouwens alleen in het Zilver geleverd op 2 blauwe na geloof ik .


Klopt precies, ik vond het een leuke auto, maar vond ze 2 jaar geleden te duur.
Inderdaad werden ze toen aangeboden voor rond de €30000.
Reply With Quote
  #75  
Old 07-02-2015, 11:37
SciroccomTDI SciroccomTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
Default

http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-II-G...8-/201262112105

Aanzienlijk goedkoper dan 40k, maar je kunt er ongeveer even veel mee:

- je kunt hem wegzetten in een vitrinekast en er naar kijken.
- je kunt schelden op je kinderen, wanneer ze er een vingervlek op maken.
- vertellen, dat je hem hebt.

Naar mijn mening, zijn er 2 groepen (of meer, maar dat is nu niet relevant)

- auto's om te verzamelen
- auto's om te rijden (zo als ooit bedoeld.. want je verzamelde ook geen paard-en-wagen)

Een auto duur maken puur omdat er weinig van bestaan is soort van verheven tot kunst. Zeker, het is ook soort van kunst.. maar je bouwt zo ene precies na in jouw schuur voor de fractie van de prijs.

Zo is het ook met schilderijen.. doeken met klodders verf, vaak met alleen een denkbeeldige betekenis, gaan voor miljoenen door de veiling, puur omdat de schilder al een tijdje dood is. Een kopie van de schilderij is voor 10 euro te koop bij de plaatselijke Ikea.

Daarom denk ik, dat er nooit een einde aan zo een discussie komt (is ook niet erg .). want mensen met geld willen het best verzamelen, mensen met minder bouwen een fatsoenlijke auto om mee te rijden...

Zo een Golf 2 SE is gewoon heel bijzonder, en daarom een verzamelobject

En dan heb je natuurlijk nog semi-bijzondere auto's, waar veeeel te veel geld voor gevraagd wordt.. maar daar hebben wij al andere topics voor
Reply With Quote
  #76  
Old 07-02-2015, 12:00
rallyegolf driver's Avatar
rallyegolf driver rallyegolf driver is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,149
Default

Je kunt zeggen wat je wilt, maar de enigste Golf 2 waarvan het chassisnummer niet begint met W.....

Graag!

Trouwens, ooit eens een model gehad behorende tot 5000 homologatie-uitvoering. Om dan naar 1 van 71 te gaan zou wel heel mooi zijn.
__________________
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic.

G60.....the best blowjob i've ever had!

Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker.
Reply With Quote
  #77  
Old 07-02-2015, 12:42
DJW's Avatar
DJW DJW is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 814
Default

Misha, kennelijk neem jij het juist letterlijk op? Stel je voor...iemand reageert op je post met een andere kijk op zaken...Maar dat geeft niet hoor, je kunt niet overal verstand van hebben, maak je niet druk. Gelukkig kun je dan inderdaad van alles aanvullen met smilies om toch iets te typen te hebben.

O ja smiley (geen idee hoe dat op mobiel werkt)
Reply With Quote
  #78  
Old 07-02-2015, 13:33
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Nou een reactie met diverse lagen van onderbouwing/beargumentatie en opmerkingen als 'klets niet' neem ik serieus op ja..
Een sarcastische opmerking met deze jongen; erachter niet. Dat lijkt me een vrij normale opvatting van forumtaal.

Maar prima joh, zonder smilie lukt 't ook wel .. je kan niet overal verstand van hebben
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #79  
Old 07-02-2015, 13:40
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Quote:
Originally Posted by SciroccomTDI
Een auto duur maken puur omdat er weinig van bestaan is soort van verheven tot kunst. Zeker, het is ook soort van kunst.. maar je bouwt zo ene ongeveer na in jouw schuur voor de fractie van de prijs.
Hier zit 'm dus het wezenlijke verschil in. Het wordt nooit een échte, en dat is nou net waar hem de waarde in zit.

Zelfde als met het hele BBS/Lenso verhaal, voor de echte fanaten is Lenso nooit goed. Nu is een setje wielen prima te betalen maar in het geval van zo'n Limited.. zo'n ding nabouwen kan ook goed 20k kosten, en in de ogen van de die-hards heb je dan alsnog 'niks'. Zet originele boutjes, logo's in je Lenso's, randen polijsten en je komt een heel eind naar de prijs van een echte set BBS, maar onderaan de streep heb je alsnog gewoon een setje Lenso's.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #80  
Old 07-02-2015, 14:21
SciroccomTDI SciroccomTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
Default

ik ben het met je eens, als het om verzamelwaarde gaat want je wil "echte" dingen verzamelen, zie het voorbeeld over een schilderij

Maar, stel, het zou om rijden gaan... Tijdens het rijden ga je niet merken, of die 210pk van VW Motorsport zijn of van een goede tuner.. en of je chassisnummer met een W of een Щ begint, gaat de auto niet sneller van, of beter door de bochten of wat dan ook.

BBS en Lenso verhaal ben ik het deels mee eens, omdat ik denk, dat er ook kwaliteitsverschil in zit.. ik weet het niet zeker, corrigeer mij als ik het fout heb..

BBS bouwt velgen met holle spaken voor snelle, kwaliteitsvorderende auto's.. en volgens mij doet Lenso zulke dingen niet.. en dan wil ik niet zeggen, dat Lenso slechte velgen maakt.. heb zelf VPD-16 op mijn MR2 gehad, en vond ze goed..
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum