Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Sharan en Touran
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-01-2017, 14:28
tuff tuff is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2017
Posts: 1
Default Touran 95 deursloten

Hallo,

Een tijdje geleden kon ik mijn rechterachterdeur niet meer van buitenaf open doen. De CV werkte niet echt mee bij hetontgrendelen. Op slot ging wel maar open moest altijd via de binnenkant.

Na een paar weken deed rechtsvoor ook niets meer. Niet meer op slot en na wat zoeken heb ik het lipje gevonden om de deur toch af te kunnen sluiten.

Nu heb ik via internet 2 gebruikte sloten gekocht en die wilde ik vervangen.
Nu heb ik een aantal vragen en een probleem.

Ik heb rechtsachter kunnen vervangen en de deur dicht gedaan maar krijg nu de deur niet meer open. Ik hoor het slot open en dicht gaan dus de motor werkt maar ik krijg toch te deur niet open. Ook niet van binnen met de kabel. Het raam is nog omlaag en de binnenkant is nog niet helemaal dicht gemaakt dus het raammechanisme zit los. Ik heb alleen nog geen idee hoe ik die deur weer open krijg. Dit is dus een mechanisch probleem.

Rechtsvoor doet ook nog steeds niets na het vervangen van het slot. Kan het zijn dat de deuren CV per stuk gezekerd zitten? Zoja weet dan iemand welke zekering rechtsvoor is? Het kan zijn dat de motor die ik gekocht heb ook niet in orde is. Dit is een electrisch probleem.

Weet iemand hoe ik die deur rechtsachter van binnen kan open maken?

Alvast bedankt
Reply With Quote
  #2  
Old 09-01-2017, 16:11
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 12,484
Send a message via MSN to Alberto
Default

een touran uit 1995 ?
lijkt me sterk

btw welkom op het forum
Reply With Quote
  #3  
Old 09-01-2017, 20:17
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

Achterdeur zou ik nog eens naar het kabeltje kijken dat naar je deurklink loopt. Als je deze te strak of te los zet gaat je dier niet open. De andere deur zal het gewoon nog eens een kapot slot zijn. Beter een nieuw slot halen. Ze gaan allemaal een keer kapot.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum