Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 25-04-2013, 19:27
KJ-Golf KJ-Golf is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 640
Default Golf 2 GTI 16v Fire & Ice opknapper VERKOCHT!!

Mijn Golf 2 GTI 16v Fire & Ice uit 1990 gaat in de verkoop. Hij heeft 179.000 km gelopen.

Er zit een goedlopende GTI 16v motor in met 179.000 op de klok. Verder een Fire & Ice interieur met de bekende instapschade aan de bestuurdersstoel. Het is daarnaast een redelijk luxe uitvoering, aangezien hij onder andere over electrische ramen (bestuurderskant werkt niet altijd), electrische verwarmde spiegels en ABS beschikt. Uiteraard ook stuurbekrachting, centrale vergrendeling en een dakraampje.

De Golf is verlaagd met een schroefset en heeft een powersprint uitlaatsysteem. Voor de rest is hij volledig origineel.

Hij is echter apk afgekeurd op enkele puntjes: schokdemper-veer linksachter kapot, wiellager linksvoor, remleidingen achter en nog wat kleine dingetjes (niet heel schokkend verder). Daarnaast heeft de lak ook enkele gebruikerssporen/plekjes en heeft de Golf gewoon ff weer wat aandacht nodig.

De GTI 16v uitvoering van Fire & Ice is zeldzaam en zie je niet veel meer. Het aanschafboekje met de productiestikker (zie laatste foto) is aanwezig. Het is een opknapper die wel rijdend mee kan, maar dus geen APK heeft.

Omdat hij mij in de weg staat mag hij voor weinig weg. NIEUWE PRIJS: 850 euro!

















Last edited by KJ-Golf : 01-05-2013 at 19:39.
  #2  
Old 26-04-2013, 10:17
redbull's Avatar
redbull redbull is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,361
Default

wat zijn de minpunten qua lak
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door"
  #3  
Old 27-04-2013, 23:34
KJ-Golf KJ-Golf is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 640
Default

Roestplek onder zijruit rechtsachter, roestblaasjes onder zijruit linksachter en rondom wel wat gebruikerskrasjes en -plekjes.
  #4  
Old 29-04-2013, 17:16
KJ-Golf KJ-Golf is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 640
Default

Nog even voor de duidelijkheid: het is een opknapper waar wel het nodige werk aan zit. Kom dus alleen langs als je een Golf wilt kopen waar je bereid bent wat tijd en aandacht aan te besteden.

Ik zeg dit omdat er nu al 3 kijkers zijn geweest die met een teleurstelling weer naar huis moesten.

Qua APK moeten de achteras rubbers, wiellager linksvoor, schokdemper-veer linksachter en nog een paar kleine dingetjes vervangen worden. Qua uiterlijk is hij niet in showstaat en heeft zo z'n plekjes. Onthoud ook dat de Golf bijna 23 jaar oud is.

De ruitenwisser doet sinds kort ook een beetje vreemd. Hij gaat soms uit zichzelf aan. Dit was een paar maanden terug ook: toen had ik de contactjes onder het stuur schoongemaakt en daarna deed hij het niet meer, maar sinds een paar dagen doet hij het wel weer.

Omdat de Golf mij in de weg staat verlaag ik de prijs van 1250,- naar 850,-!
  #5  
Old 29-04-2013, 20:21
Rallye Rallye is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,187
Default

Jammer dat het zo verweg is.
Is de voorbumper orgineel ?
__________________
Audi S3
Golf 6 GTI
  #6  
Old 01-05-2013, 17:11
KJ-Golf KJ-Golf is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 640
Default

Hij is verkocht aan Arie Beekman Volkswagen demontage bedrijf in brummen. Mensen met interesse kunnen contact opnemen met hem.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum