Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-10-2017, 08:02
robbertzweers robbertzweers is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 16
Default Afstellen distributie markeringingen vliegwiel??

Dag,

Afgelopen week van mijn golf1 cabrio 2H de distributieriem laten vervangen bij de garage. Nu start de auto zeer slecht. De garage al gebeld en die gaan er volgende week naar kijken. Ik vermoed zelf dat ze hem niet juist hebben afgesteld met de merktekens.

Op het vliegwiel staan twee merktekens een gekerfde streep (6graden markering) en een punt. Nu heb ik gezien dat ze de afstelling op de punt hebben gedaan! Volgens mij hadden ze hem op de gekerfde streep moeten afstellen, klopt mijn idee?? Helaas een beetje jammer dat ik hier voor terug moet maar de auto moet gewoon weer goed starten zoals hij altijd deed.

Heeft iemand voor mij nog een beknopte uitleg van het afstellen van de merktekens in z'n geheel. Dan weet ik zelf ook de gedachte achter deze afstelling en kan ik toch meekijken of ze het nu wel goed doen
Ik had al gelezen over de OT markering op de nokkenaspoelie die verschillend kan zijn, OT buitenzijde of teken aan de binnenzijde. Bij mij zit er een OT markering op de buitenzijde.

Alvast bedankt!
Reply With Quote
  #2  
Old 16-10-2017, 18:58
robbertzweers robbertzweers is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 16
Default

Niemand een idee??
Reply With Quote
  #3  
Old 18-10-2017, 08:10
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,797
Default

__________________
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum