Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-11-2010, 21:49
ventoboekert ventoboekert is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 22
Default Verlaging vento

Ik ben nog niet echt actief geweest op het forum dus tijd voor mijn eerste thread! heb nu meer tijd dus zal ik mensen proberen te helpen met problemen

ik heb van het weekend mijn vento verlaagd met nieuwe schokbrekers + veren hij is 6cm omlaag gegaan alleen vind ik dat mijn wielen heeel erg ver in de wielkasten staan en kan ik niet meer met iemand achterin rijden omdat bij inveren ik de achterbrug raak met ik denk mijn uitlaat.

heefd iemand hier ook problemen mee en heeft iemand hier een oplossing voor?
ik heb in mijn oude schokbrekers hulpveren zitten is het een mogelijk om deze te gebruiken i.c.m de verlagingsveren?

alvast bedankt
Reply With Quote
  #2  
Old 09-11-2010, 22:10
Pondjaby Pondjaby is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 248
Default

je kan eventueel van die wielverbreeders met wat langere bouten halen, dan komen je wielen iets meer naar buiten te liggen, vind het wel raar dat jij met verlagingsveren de uitlaat kan raken....
die van mij is rond de 12 cm verlaagd en raak geen uitlaat, zelfs niet met 2 man op de achterbank....

weet je zeker dat je een verlaging van een vento hebt? van een golf 3 is achter iets ander he,
een verlaging van een vento is achter iets sterker, vanwege de kont die nog eens over de achteras hangt
Reply With Quote
  #3  
Old 10-11-2010, 17:32
ventoboekert ventoboekert is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 22
Default verlaging

ok ja dan zal het probleem zijn denk want ze zijn volgens mij van een golf 3 want ik vond het al raar dat de helft van men wielen in de wielkasten staan terwijl die pas 6 cm naar beneden is! i.i.g bedankt voor de reactie..
Reply With Quote
  #4  
Old 10-11-2010, 21:34
Tommie VW Tommie VW is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 109
Default

mijn wielen staan ook in de wielkasten na verlagen met schroefset, spoorverbreders is 1 van de makkelijke oplossingen hiervoor,
__________________
Golf MK3
Vento
Golf MK3 cabrio
Passat 2.0
Vento GL
Reply With Quote
  #5  
Old 10-11-2010, 21:40
ventoboekert ventoboekert is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 22
Default

als ik spoor verbreders er onder gooi komen mijn wielen tegen de wielkasten aan.. maar als ik helemaal inveer komt mijn uitlaat tegen mijn achterbrug/achteras aan maar ik weet nu zeker dat ik achterveren van een golf er onder heb zitten.. dus ik ga opzoek naar vento achterveren dus als iemand nog wat heeft liggen??
Reply With Quote
  #6  
Old 10-11-2010, 22:04
TomB's Avatar
TomB TomB is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 30
Default

maar heb je die verlagingsveren op je originele schokbrekers gemonteerd?
Reply With Quote
  #7  
Old 10-11-2010, 22:11
ventoboekert ventoboekert is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 22
Default

nee het zijn aparte schokbrekers met veren.. dus ik heb men eigen schokbrekers met originele veren nog..
Reply With Quote
  #8  
Old 10-11-2010, 22:16
TomB's Avatar
TomB TomB is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 30
Default

ok anders kon dat ook het probleem zijn, omdat originele/normale schokbrekers officieel niet voor verlagingsveren gemaakt zijn

succes in ieder geval met zoeken
Reply With Quote
  #9  
Old 10-11-2010, 22:18
ventoboekert ventoboekert is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 22
Default

jupzz bedankt iedereen voor de snelle reacties.. ik heb hiervoor een opel gehad en zat dagelijks op het opelforum maar daar werd lang niet zo snel gereageerd..

thnx
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum