Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #141  
Old 11-11-2009, 18:36
stij
Guest
 
Posts: n/a
Default

Hij heeft t weer voor me karen 8 pagina's
Reply With Quote
  #142  
Old 11-11-2009, 18:37
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default




Reply With Quote
  #143  
Old 11-11-2009, 18:42
Mloes's Avatar
Mloes Mloes is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 142
Default

Oeee.. of deze:


__________________
Alles hat ein Einde, nur die Würst hat zwei..

Golf 1 Diesel 1981 - R.I.P (klik)
Golf 1 Diesel 1982 Automaat (daily)


Reply With Quote
  #144  
Old 11-11-2009, 18:47
LuNaTiK's Avatar
LuNaTiK LuNaTiK is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,247
Default

Ik heb Misha gisteren gespot:

http://www.youtube.com/watch?v=moAtYGqSjmw
Reply With Quote
  #145  
Old 11-11-2009, 18:55
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by LuNaTiK
Ik heb Misha gisteren gespot:

http://www.youtube.com/watch?v=moAtYGqSjmw



Whahaha
Mis nog een schroefsetje en dikke wielen
Reply With Quote
  #146  
Old 11-11-2009, 18:58
ReBo ReBo is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 724
Default

Quote:
Originally Posted by LuNaTiK
Ik heb Misha gisteren gespot:

http://www.youtube.com/watch?v=moAtYGqSjmw


Jij snapt het niet he . . . .

Aan deze auto is meer gedaan dan alleen verlagen, een setje wielen en een paar mooie foto's ervan nemen . . . daarnaast zal hij nooit te koop komen voor ergens rond de 3k grens . . . dus NEE, dit kan nooit een Misha auto zijn !!
Reply With Quote
  #147  
Old 11-11-2009, 19:05
eddie-polo eddie-polo is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 493
Send a message via MSN to eddie-polo
Default

Leave Misha alone !!!

Sorry kon het niet laten ............... zal Misha het begrijpen dat hij keihard wordt uitgekotst door het hele forum ?
Reply With Quote
  #148  
Old 11-11-2009, 19:14
Mloes's Avatar
Mloes Mloes is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 142
Default

Quote:
Originally Posted by eddie-polo
Leave Misha alone !!!

Sorry kon het niet laten ............... zal Misha het begrijpen dat hij keihard wordt uitgekotst door het hele forum ?


Het hele forum...?
Nou, je spreekt niet voor mij.
Ik ken Misha niet, ken de meeste forumleden niet (persoonlijk) en 'kots' Mischa dus niet uit. Heb geen mening over Misha als persoon, andere 'relschoppers' of participanten in dit topic.. Dit TOPIC bevat naar mijn mening een eindeloze en zinloze discussie die voor een buitenstaander wel vermakelijk is... vandaar mijn nutteloze inhoudloze posts met grappige plaatjes.
__________________
Alles hat ein Einde, nur die Würst hat zwei..

Golf 1 Diesel 1981 - R.I.P (klik)
Golf 1 Diesel 1982 Automaat (daily)


Reply With Quote
  #149  
Old 11-11-2009, 19:14
B-ram B-ram is offline
Forum junkie
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,990
Default

wat zijn jullie allemaal een stelletje internet helden bij elkaar zeg. Die auto is dat geld gwn waard. Wrm een Orgineel NLer meer waard is weet ik ook niet..maar tis wel zo. en dit ding is gwn netjes. Heb zelf ook een jetta uit duitsland gehaald. Niet zozeer om de prijs maar wel om de kwaliteit. mja vervolges moet er nog wel een boel aan gebeuren. (ander motor, wielen, schroefset enz enz. ) Dit ding is klaar kan je zo rijden!
Reply With Quote
  #150  
Old 11-11-2009, 19:17
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Hahaha, ik zou wel wat zinnigs hierover willen zeggen, maar de mensen die zich dan aangesproken zouden moeten voelen zijn zo blind dat het gewoon geen zin heeft.

Maar voor je een ander bekritiseerd, kijk eerst eens naar jezelf. Ik heb dit topic even vluchtig door gelezen en zie mensen andere mensen dingen verwijten waaraan ze zich zelf ook nog weleens schuldig maken of hebben gemaakt....

En komende zomer op de meetings doen we weer allemaal alsof er niks aan de hand is.
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
  #151  
Old 11-11-2009, 19:19
Jetta MaNiA's Avatar
Jetta MaNiA Jetta MaNiA is offline
No personal life
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,871
Default

Idd, op de midwintermeeting lopen we elkaar weer met scheve koppen aan te kijken.

Leven en laten leven?


Reply With Quote
  #152  
Old 11-11-2009, 19:23
eddie-polo eddie-polo is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 493
Send a message via MSN to eddie-polo
Default

Quote:
Originally Posted by Mloes
Het hele forum...?
Nou, je spreekt niet voor mij.
Ik ken Misha niet, ken de meeste forumleden niet (persoonlijk) en 'kots' Mischa dus niet uit. Heb geen mening over Misha als persoon, andere 'relschoppers' of participanten in dit topic.. Dit TOPIC bevat naar mijn mening een eindeloze en zinloze discussie die voor een buitenstaander wel vermakelijk is... vandaar mijn nutteloze inhoudloze posts met grappige plaatjes.


Ik ken Misha ook niet persoonlijk maar ik wordt schijtziek van dat ge-ouwehoer elke keer . Ik vind het volksforum echt een relax forum veel informatie en normale mensen dat wil ik wel houden , maar dan moeten mensen het niet verpesten . Dan kan je natuurlijk zeggen dat Misha niet de enige is maar hij hapt wel lekker en gaat er op door .
Reply With Quote
  #153  
Old 11-11-2009, 19:26
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by B-ram
wat zijn jullie allemaal een stelletje internet helden bij elkaar zeg. Die auto is dat geld gwn waard. Wrm een Orgineel NLer meer waard is weet ik ook niet..maar tis wel zo. en dit ding is gwn netjes. Heb zelf ook een jetta uit duitsland gehaald. Niet zozeer om de prijs maar wel om de kwaliteit. mja vervolges moet er nog wel een boel aan gebeuren. (ander motor, wielen, schroefset enz enz. ) Dit ding is klaar kan je zo rijden!


Dan ga je je kapot lachen als ik zeg wat mijn auto tot nu toe gekost heeft. Als ik mijn auto netjes laat herspuiten kom ik totaal nog niet aan dat bedrag waarvoor die Jetta weg moet gaan.

Wat ie waard is valt te betwisten, maar dat de prijzen van die dingen onredelijk hard omhoog vliegen is hopelijk toch wel duidelijk!

Duitsland, dat is waar de VW vandaan komt. Als iemand zou zeggen dat een Duitse Volkswagen meer waard was zou ik dat nog begrijpen, maar wat maakt in godsnaam een Nederlandse VW zoveel beter? Zijn we zo erg omhoog gevallen met zijn allen dat we zoiets gaan verafgoden? Doe toch normaal, Jetta is Jetta. Als ik een uit Wit-Rusland geïmprteerde mk2 kan kopen die in goede staat is voor 150 euro, of een rotte Hollander voor 't veelvoudige, ga ik voor die Rus.

En voor allemaal die autofanaten met een kroon in hun reet... er staat nog een origineel Nederlandse Passat hier te koop voor net iets meer dan 300 euro. Kopen zou ik zeggen, dat wordt GOUD waard! Als ie niet binnen twee weken "gered" wordt, is er weer een origineel Nederlandse auto weg.

Owja:
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #154  
Old 11-11-2009, 19:27
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,610
Send a message via MSN to Arne
Default

Ik vind dat de mods eens maatregelen moeten nemen ipv deze oeverloze discussies waar we toch niet uitkomen, zelfregulering werkt niet!

Gewoon die software eens updaten, en een warning systeem invoeren, met (tijdelijke) bans, werkt prima weet ik uit ervaring (zelf een forum gerund en mod geweest op een forum met ongeveer hetzelfde aantal leden als vf)
Reply With Quote
  #155  
Old 11-11-2009, 19:30
B-ram B-ram is offline
Forum junkie
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,990
Default

mja de mods zijn helaas zelf zo hypocriet als dat ze hoog zijn. Die doen het vuur vaak alleen maar aanwakkeren. Dat gaat niet werken niet..en k heb zelf ook ervaring met forums

sluiten die shit en kick die lui eraf waar je last van hebt. Voor hun 100 anderen...maar ga dan niet mee discusieren
Reply With Quote
  #156  
Old 11-11-2009, 19:30
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Dan ga je je kapot lachen als ik zeg wat mijn auto tot nu toe gekost heeft. Als ik mijn auto netjes laat herspuiten kom ik totaal nog niet aan dat bedrag waarvoor die Jetta weg moet gaan.

Wat ie waard is valt te betwisten, maar dat de prijzen van die dingen onredelijk hard omhoog vliegen is hopelijk toch wel duidelijk!

Duitsland, dat is waar de VW vandaan komt. Als iemand zou zeggen dat een Duitse Volkswagen meer waard was zou ik dat nog begrijpen, maar wat maakt in godsnaam een Nederlandse VW zoveel beter? Zijn we zo erg omhoog gevallen met zijn allen dat we zoiets gaan verafgoden? Doe toch normaal, Jetta is Jetta. Als ik een uit Wit-Rusland geïmprteerde mk2 kan kopen die in goede staat is voor 150 euro, of een rotte Hollander voor 't veelvoudige, ga ik voor die Rus.

En voor allemaal die autofanaten met een kroon in hun reet... er staat nog een origineel Nederlandse Passat hier te koop voor net iets meer dan 300 euro. Kopen zou ik zeggen, dat wordt GOUD waard! Als ie niet binnen twee weken "gered" wordt, is er weer een origineel Nederlandse auto weg.

Owja:

Chris, er zijn mensen die daar een andere mening over hebben.. jij probeert ook continue met joekels van verhalen andere te overtuigen van jou mening. Het is toch niet zo gek dat mensen waarde hechten aan een origineel Nederlandse auto, zeker nu met die nieuwe kentekens. Ik zweer er zelf niet bij, maar 't is wel een leuk extra'tje.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #157  
Old 11-11-2009, 19:30
rickGT rickGT is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,419
Send a message via MSN to rickGT
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Daar heb ik tegenwoordig toch m'n twijfels over, 't is bij voorbaat al gezeik in al m'n topics.. zelfs voor hij te koop staat. Zelfs voor ik een auto koop zeurt met erover wanneer hij te koop komt. Iets wat ik bijvoorbeeld bij Alberto niet zie gebeuren, terwijl hij ook nog al eens wisselt.


RAAR HE!!!

bij alberto gaat het dan om normaal bedrag en zeker op een normale manier, ipv je zelf ophemelen en dan de auto voor een achterlijk bedrag te verkopen

verder hou ik me mond dicht en zeg er niks meer over, anders moet ik weer naar de wc rennen en proberen alles binnen te houden
want ik raak er onder tussen een beetje aan de dunne van, punt!
__________________
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info"
Reply With Quote
  #158  
Old 11-11-2009, 19:33
Jetta MaNiA's Avatar
Jetta MaNiA Jetta MaNiA is offline
No personal life
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,871
Default

F*ck it, kan het niet laten. Life's a bitch


Reply With Quote
  #159  
Old 11-11-2009, 19:33
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Quote:
Originally Posted by rickGT
RAAR HE!!!

bij alberto gaat het dan om normaal bedrag en zeker op een normale manier, ipv je zelf ophemelen en dan de auto voor een achterlijk bedrag te verkopen

verder hou ik me mond dicht en zeg er niks meer over, anders moet ik weer naar de wc rennen en proberen alles binnen te houden
want ik raak er onder tussen een beetje aan de dunne van, punt!

Dat vraag ik me echt af, je gaat mij niet vertellen dat alberto z'n auto incl rallye-front, bbs'en en de hele bende verkoopt voor 1500 euro. Alberto zet z'n auto's zelfs niet op volksforum, alleen op marktplaats zonder prijs, om gezeik te voorkomen. Kan ik begrijpen maar ik heb schijt aan wat andere van mijn prijzen vinden, maar schijnbaar wegen jullie het wel heel zwaar wat andere mensen doen, laten en vragen voor een auto.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #160  
Old 11-11-2009, 19:38
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

Die bans bestaan al lang. En meerdere deelnemers in deze thread hebben al lang een waarschuwing gehad.
Maar aangezien het elke keer weer opnieuw begint hebben we nu besloten in plaats van de hele dag achter bepaalde figuren aan te lopen met een dweil het te splitsen naar een apart topic in het OT forum. Hier mag iedereen even uitrazen en blijven de andere topics schoon.
Ook het team begint er een beetje schoon genoeg van te krijgen. En elke keer als we er iemand op aanspreken, in PM of op het forum, komen er "ja maar" verhalen.
Ik denk dat op deze manier onze gewaardeerde leden eens heel goed een indruk kunnen krijgen van bepaalde figuren op het forum en dat dat het forum opnieuw in een evenwicht zal brengen. Met of zonder bepaalde leden.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum