Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home Shop FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 29-05-2018, 09:40
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life

Default Audi S3 8L '99 APY 352pk/454nm

Bij deze bied ik hier mijn Audi S3 aan welke ik 7,5 jaar in mijn bezit heb en flink wat aan heb gemodificeerd. Ik kom er niet echt aan toe om gebruik te maken van de auto, daarom zie ik liever dat hij naar een andere liefhebber gaat.

Belangrijkste info motor; Opnieuw opgebouwde motor met een upgraded Garrett turbo en bakken met nieuwe of gereviseerde onderdelen. Afgesteld bij JD, uitdraai aanwezig met 352pk en 454nm koppel. Geen goedkope meuk gebruikt, serieus spul zoals een MTM spruitstuk / OEM Audi RS2 externe wastegate / Sachs sportkoppeling / externe Mocal oliekoeler etc.

Belangrijkste info onderstel; Voorwielophanging vrijwel alles vernieuwd waaronder OEM stuurhuis, verder veel delen van FEBI. Zit een prima DTS RSX schroefset onder (zelfde als AP racing) en achter verstelbare Megan racing draagarmen (camber instelbaar). Wielen zijn speciale Speedline Corse met een lage ET welke voorzien zijn van Conti Sport Contact 5 banden.

Belangrijkste info interieur; Bijna origineel In het middelste ventilatiekanaal zitten 3 meters; Innovate motorsport olie druk/temp meter + turbodruk en van PLX devices een wideband air fuel ratio meter. Geen kapotte stof of iets dergelijks, maar het leer/alcantara is niet nieuw meer natuurlijk.

Minpunten; lak voorbumper matig (zit ook een sleuf in voor extra koeling), beetje oppervlakkig roest in een dakgoot (8L kwaal) en de rest van het lakwerk is redelijk tot goed. Centrale display instrumentenpaneel is vervangen (geen dode pixels), maar valt af en toe uit (slecht contact).

Prijs; er worden momenteel nog een aantal "high performance" S3's aangeboden voor 12/13k. Voor mijn auto zet ik de vraagprijs op 9500€. De auto staat momenteel in een stalling in Noord-oost Friesland, bij serieuze interesse is bezichtiging uiteraard mogelijk. Wordt geleverd met een nieuwe APK.

Beperkte inruil van een compacte sportieve auto is mogelijk, mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een Toyota MR2 (laatste type). Bij serieuze interesse is uitwisselen van telefoonnummers de beste optie, dan vertel ik met alle liefde alles wat ik weet van deze auto (en dat is veel).

Topic met veel info; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=86506

Reply With Quote
Old 13-06-2018, 07:58
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life

Auto is uit de stalling, gepoetst en heeft een nieuwe APK. Voor het eerst in jaren weer eens lekker wat km's gemaakt.

Ik woon in Bussum, daar staat de auto nu ook.

Prijs is onderhandelbaar. Eventueel is de auto ook te koop zonder deze set wielen! (zelf wielen meenemen)
Reply With Quote
Old 17-07-2018, 20:38
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life

Lekker wat km's gemaakt de afgelopen weken, maar ik blijf toch bij het besluit dat de auto weg mag

Inruil van een 4/5 deurs hatchback of compacte station van max 5000€ is mogelijk.

Nog wat verse foto's van vandaag;

Reply With Quote
Old 26-09-2018, 12:27
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life

Up! Nu compleet voor 8000€ en zonder wielen 7500€ VASTE PRIJS!

Slechts een duizend of 2 duurder dan een standaard S3 en deze auto heeft een lading dure upgrades.

Nog een week of 2 te koop, daarna gaat de auto de stalling in.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules