Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-10-2011, 12:37
skinny skinny is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 206
Default Airride.

Heeft iemand ervaring met air onder een type 3?
En waar kan ik zoiets eventueel laten doen?
__________________
VW 1600 TL rocks

www.subdubbers.nl
  #2  
Old 11-10-2011, 12:48
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

robg60 even een pm doen
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
  #3  
Old 11-10-2011, 12:50
skinny skinny is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 206
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
robg60 even een pm doen


Ja bedankt,
hij heeft al contact met me opgenomen.
__________________
VW 1600 TL rocks

www.subdubbers.nl
  #4  
Old 11-10-2011, 16:08
Type3's Avatar
Type3 Type3 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 6
Default

Kan je hier misschien ook even wat neerzetten daarover?
Ik heb nu air op de dagelijkse maar als de volgende er komt word het iets met meer vermogen en zou dan graag de air ombouwen voor de type3
  #5  
Old 13-10-2011, 10:37
skinny skinny is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 206
Default

Quote:
Originally Posted by Type3
Kan je hier misschien ook even wat neerzetten daarover?
Ik heb nu air op de dagelijkse maar als de volgende er komt word het iets met meer vermogen en zou dan graag de air ombouwen voor de type3


Ik zit nog op antwoord te wachten.
Maar mocht het geheel serieuze vormen nemen zal ik het hier zeker melden!
__________________
VW 1600 TL rocks

www.subdubbers.nl
  #6  
Old 13-10-2011, 11:45
skinny skinny is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 206
Default

Heeft iemand misschien een telefoonnummer van Rob?
__________________
VW 1600 TL rocks

www.subdubbers.nl
  #7  
Old 13-10-2011, 11:51
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,024
Default

Je hebt pb.
  #8  
Old 13-10-2011, 12:09
skinny skinny is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 206
Default

Quote:
Originally Posted by sixpack
Je hebt pb.


Bedankt!
__________________
VW 1600 TL rocks

www.subdubbers.nl
  #9  
Old 13-10-2011, 16:46
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Quote:
Originally Posted by skinny
Heeft iemand misschien een telefoonnummer van Rob?


Dan kun je vaak bellen, hij neemt toch nooit op, kameraad van me belt hem nu ook al een ruim jaar, maar never nooit niet opnemen. Gaat toevallig ook om airride, helaas dan met een negatieve ervaring met de desbetreffende leverancier

Gewaarschuwd mens telt voor twee zegt men wel.
  #10  
Old 13-10-2011, 17:07
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Onzin, rob is wegens prive omstandigheden even uit de lucht geweest, maar Rob is altijd netjes en met service. Rob is een tussenpersoon en vaak afhankelijk van de "grote" namen. Vaak verwachten mensen met speciale materialen dat het vaak gister klaar had moeten zijn. En als je dan door die grote namen in het wisse word gehouden, dan sta je soms zelf in het hemd. Kun je hem neit kwalijk nemen. Ik kan hem enkel aanraden en als je even met hem praat weet je dat je met een liefhebber te maken hebt.

Heeft je kameraad wel Rob zijn goede gegevens? stuur Rob anders ff een berichtje.
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
  #11  
Old 13-10-2011, 17:25
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Wat is onzin Richard? Dat de betreffende verkoper de telefoon niet opnam? Stond jij erbij dan? Laat ik het zo stellen, het is een kwestie waarvan ik uitga dat jij er niets vanaf weet, waarom? Omdat het nooit online geuit is door die kameraad van me, die wilde het zelf netjes oplossen met Rob zonder moddergooien. Ik kaart daarentegen enkel een negatieve ervaring aan met een verkopende partij, en deel die met TS, niet direct met jou. Ervaringen delen is dacht ik 1 van de redenen waarom dit forum bestaat.

Ik wil en ga dit topic hier niet over vervuilen, plus ik ben slechts een "observerende persoon" in deze kwestie tussen Rob en de betreffende persoon waarmee hij wat had afgesproken. Daarbij, zowel jij als ik hebben niets te maken met de betreffende kwestie, ik geef enkel aan dat het niet allemaal koek en ei is naar mijn ervaring/mening. Basta, punt uit.
  #12  
Old 13-10-2011, 17:34
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

onzin over het feit dat je hem nooit te pakken kan krijgen. Als ik hem bel neemt ie of op of hij belt netjes terug.

ik heb nu meerdere malen handel met Rob gedaan en niets dan dikke prima. Moddergooien vanaf de tweede rang is altijd zo makkelijk. Als die kameraad het niet openbaar wil maken waarom doe jij het wel voor hem?
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
  #13  
Old 13-10-2011, 17:46
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
onzin over het feit dat je hem nooit te pakken kan krijgen. Als ik hem bel neemt ie of op of hij belt netjes terug.

ik heb nu meerdere malen handel met Rob gedaan en niets dan dikke prima. Moddergooien vanaf de tweede rang is altijd zo makkelijk. Als die kameraad het niet openbaar wil maken waarom doe jij het wel voor hem?



Dat is jouw ervaring, en die mag jij uiten. Dit is mijn ervaring, en die mag ik uiten, het is en blijft een vrij land. Ik gooi niet met modder, geef enkel een uiting op het weegvlak tussen positief/negatief. Waarom? Om een totaalbeeld, bestaande uit ervaringen van meerdere personen/voorvallen te tonen -> dat is altijd objectiever dan 1 ervaring toch? Ik openbaar verder ook niets, lees jij dan ergens een detail? En degene waarmee ik Rob benaderd heb zit hier niet online, daarom reageert hij hier niet op dit forum.

Anyway, ik ben alweer klaar met dit soort discussie, en vind het jammer dat iemand die normaal zijn mening uit, zonder schelden, tieren, opmerkingen-onder-de-gordel, etc. gelijk weer vanuit een moderator-positie de wind van voren krijgt. Ik geef enkel het advies: "een gewaarschuwd mens telt voor twee". Is dat dan zo erg dat je erg gelijk voor in de bres moet springen? Het nastreven van objectiviteit word blijkbaar niet gewaardeerd.
  #14  
Old 13-10-2011, 17:52
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by JarnoVWPolo6N
Dat is jouw ervaring, en die mag jij uiten. Dit is mijn ervaring, en die mag ik uiten, het is en blijft een vrij land. Ik gooi niet met modder, geef enkel een uiting op het weegvlak tussen positief/negatief. Waarom? Om een totaalbeeld, bestaande uit ervaringen van meerdere personen/voorvallen te tonen -> dat is altijd objectiever dan 1 ervaring toch? Ik openbaar verder ook niets, lees jij dan ergens een detail? En degene waarmee ik Rob benaderd heb zit hier niet online, daarom reageert hij hier niet op dit forum.

Anyway, ik ben alweer klaar met dit soort discussie, en vind het jammer dat iemand die normaal zijn mening uit, zonder schelden, tieren, opmerkingen-onder-de-gordel, etc. gelijk weer vanuit een moderator-positie de wind van voren krijgt. Ik geef enkel het advies: "een gewaarschuwd mens telt voor twee". Is dat dan zo erg dat je erg gelijk voor in de bres moet springen? Het nastreven van objectiviteit word blijkbaar niet gewaardeerd.


zo makkelijk , ik hoef Rob geheel niet te verdedigen, maar uit mijn ervaring hierover. Heb het niet zo op van horen zeggen, tweede lijns verhalen.

Ik reageer enkel over het feit van bereikbaarheid. En leg uit waarom hij een tijdje lastig te bereiken was.

Over verdere afhandeling van zaken met die "vriend" hoor je mij niet over oordelen. Je verhaal begon goed..
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels

Last edited by Richard : 13-10-2011 at 17:56.
  #15  
Old 13-10-2011, 18:06
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Ik val ook niet (bedoelt) aan, ook ik uit enkel mijn ervaring/mening. Het betreft dan ook geen "van horen zeggen" of een "tweede lijns verhaal" zoals je zelf opperd, ik stond er letterlijk naast, heb ook zelf de telefoon aan mijn oor gehad om (tevergeefs) te bellen, etc. Het betrof enkel niet mijn auto waarvoor de onderdelen bestemd waren. Als het enkel "van horen zeggen" was had ik ook niet gereageerd, zoals ik al aankaartte, objectiviteit vind ik belangrijk.

Met betrekking tot bereikbaarheid, jij meldde eerst dit:

Quote:
Originally Posted by Richard
Als ik hem bel neemt ie of op of hij belt netjes terug.


Dat gebeurde dus beide helaas niet. Reden daarvoor is onbelangrijk, maar dit was wel de aanleiding voor mijn reactie Jij jouw ervaring, ik de mijne, jij schets jouw ervaring, ik de mijne.
Maar genoeg off-topic, dit begint nu echt buiten de interesses van de TS te komen lijkt mij?
  #16  
Old 13-10-2011, 18:16
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

leveren van je ervaring is prima.. is juist het doel van het forum en behoed mij vaak van miskopen. Enkel viel ik over 1 deel van je verhaal. Daarnaast is het uiteraard wat je er mee doet.

even goede vrienden
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
  #17  
Old 13-10-2011, 18:29
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Kijk, dan zitten we op 1 lijn meningen en ervaringen delen is in mijn ogen juist het enige doel van een forum in het algemeen. Even goede vrienden, en excuses naar TS voor de langdradigheid van de reacties
  #18  
Old 13-10-2011, 21:11
Rob g60 Rob g60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,496
Default

Zal hier zelf even reageren over mijn bereikbaarheid.
Ben wegens prive omstandigheden even niet bereikbaar geweest maar daar heeft niemand iets mee te maken en de gene die ik wel wil inlichten weten het dus dat is voor mij genoeg.
ik ben vanaf volgende week zaterdag 22oktober(eerder niet wegens vakantie) weer gewoon bereikbaar onder mijn gsm nummer 06-27077979 dus als er iets is wat opgelost moet worden of geregeld moet worden wat ik blijkbaar niet gedaan heb laat degene mij maar bellen en het wordt opgelost.

voor de topic starter je kunt voor info ook na of op zaterdag gewoon bereikbaar en door de week vanaf 19uur tot 2130 ook altijd(wel met nummerweergave graag dan kan ik terugbellen als ik hem toevallig mis)
__________________
T1 1959
t2a westfalia 1969
kever cabrio 1970
low t5
golf mk2 1989
  #19  
Old 14-10-2011, 00:07
skinny skinny is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 206
Default

Komt goed!
__________________
VW 1600 TL rocks

www.subdubbers.nl
  #20  
Old 14-10-2011, 10:06
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Quote:
Originally Posted by Rob g60
ik ben vanaf volgende week zaterdag 22oktober(eerder niet wegens vakantie) weer gewoon bereikbaar onder mijn gsm nummer 06-27077979 dus als er iets is wat opgelost moet worden of geregeld moet worden wat ik blijkbaar niet gedaan heb laat degene mij maar bellen en het wordt opgelost.


Prive-redenen zijn prive, heb je volkomen gelijk in, en ik zal dit even doorgeven



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum