Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-03-2013, 23:19
Dakana Dakana is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 34
Default 037 906 024B ecu & 037 906 024AG uitwisselbaar?

Goedenavond!

Aangezien mijn 2E 2.0 8v motorblok in de mk1 net niet helemaal zuiver liep, hoopte ik dit optelossen met een gechipte ECU.
motor heeft een spagetti spruitstuk, open intake, geen cat, geen midden demper, powersprint demper, afgedraait vliegwiel en 288 nokkenas.

nu kreeg ik de motor computer binnen maar er zit een klein verschil in het VW part nummer, B of AG op het eind. grotere zorgen maak ik me over het bosch / siemens verschil.

ik heb het gewoon geprobeert maar met de siemens loopt ie niet best, stationair zoekt (inlezen gasklep?) maar ook met rijden wil het allemaal niet echt zoals ik had gehoopt.

weet iemand of dit uberhaubt wel een slim idee is of zit er teveel verschil in de motor computers ?
en zou het niet willen stationair lopen te maken hebben met de gasklep inlezen (en daarom mogelijk ook dat ie verder met meer gas geven er niet uit komt) ?

alvast bedankt voor jullie advies!


Reply With Quote
  #2  
Old 20-03-2013, 19:05
Dakana Dakana is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 34
Default

Zojuist met Bolku gemailt en dit word opgelost blijkt een issue te zijn met de geleverde motor computer, schijnt wel ins voor te komen. we wachten de nieuwe af!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum