Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Ice en andere auto electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-09-2016, 19:18
timted3 timted3 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2016
Posts: 2
Default Klassieke Radio met moderne inhoud,

Mede Oldtimer-liefhebbers, zelf ben ik al enige tijd bezig met een Trabant restauratie echter ook al tijden verliefd op klassieke Volkswagens. Nu wil ik graag muziek luisteren als ik “binnenkort” kan toeren, maar helaas(Gelukkig?) heb ik geen collectie aan cassette bandjes meer.

Ik was van plan om een Trabant-radio om te bouwen met een zuinige versterker en een aux jack
(misschien zelfs bluetooth). Een tijdje geleden heb ik een bierkratradio gebouwd met een vergelijkbare bouw, klinkt lekker Dit is natuurlijk ook mogelijk met radio’s uit klassieke Volkswagens.

Nu ben ik benieuwd of jullie ook interesse hebben in een oude klassieke radio met nieuwe mogelijkheden, een klassieke uitstraling met modern geluid. Ik weet dat er meer mensen zijn die deze mogelijkheden missen in hun radio, hier zou ik jullie graag mee helpen. Stuur mij even een PB dan kunnen we bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Reply With Quote
  #2  
Old 25-09-2016, 18:23
the puritan's Avatar
the puritan the puritan is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 200
Default

Caliber heeft wel een leuk modelletje.


__________________
Passat variant GT B3
Reply With Quote
  #3  
Old 26-09-2016, 13:57
timted3 timted3 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2016
Posts: 2
Default

Echter zul je van mijlen ver zien dat het geen authentieke radio is, en zijn ze niet bepaald mooi. Mijn idee is om klassieke orginele radio's om te bouwen met nieuwe inhoud.
Reply With Quote
  #4  
Old 01-10-2016, 00:54
The_Maxx's Avatar
The_Maxx The_Maxx is offline
Forum junkie
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,968
Send a message via MSN to The_Maxx
Default

Mag ik je een tip geven (ja ik ben diezelfde knakker als op het trabantforum )
Maak eerst eens wat. Dan kun je peilen of er interesse is voor dat wat je hebt gemaakt.
Oftewel geef je mogelijkheden. Je hebt het nu over plannen.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet!
Reply With Quote
  #5  
Old 01-10-2016, 08:34
SciroccomTDI SciroccomTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
Default

Ik heb een Idee, voor tussendoor Ik heb wel een gelezen dat de Gamma V radio zo een beetje het ultieme ding is, waar je alles kunt instellen en noem maar op.. tot en met per speakeruitgang afzonderlijk equalizer en en voertuigvorm en zo..

Vervang de verlichting voor dof groen in plaats van fel blauw en rood.. en maak een klein kastje dat via de K-Line of L-line met dat ding kan communiceren voor de super verborgen instellingen.. en BAM
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum