Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 07-02-2006, 20:20
DesertWind DesertWind is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 307
Default

revisie setje voor de dellorto;s is onderweg
het geld is nu even helemaal op, dus komende maand weinig te kopen.
ik ga mijn baas maar eens overhalen dat mijn autootje op een rollende kar kan komen te staan, dan het onderstel en remmerij even eronderuit klussen, dan kan dat ook weer naar de straler en gecaot worden. en de remmen kunnen de vuilnisbak in, komen andere (grotere) op.

btw, als de foto;s niet werken ligt vwforum er weer eens uit
Reply With Quote
  #22  
Old 09-02-2006, 19:43
DesertWind DesertWind is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 307
Default

weer een kleine info update:

als de centen binnen zijn die ik van onze grote vriend de belastingdienst terug heb, ga ik mijn nieuwe nokkenasjes ophalen.
deze gaan dan gelijk door naar het revisiebedrijf en kunnen die gelijk de kleppen op hoogte gaan zetten voor deze assen er komen 4 nieuwe kleppen in (slijtage klepstelen) 16 nieuwe klepgeleiders, nieuwe klepzittingen. als de kop dan terugkomt, kan ik deze uitliteren en flowen, en dan is de kop af
daarnaast komen dan ook de spullen voor de versnellingsbak binnen. dan kan deze ook weer in elkaar.
ook de carburateurs en de inlaat zullen dan af zijn.

als dit bovenstaande gebeurd is, zijn de belastingcenten weer op, maar dan heb ik eindelijk wat dingen die af zijn
Reply With Quote
  #23  
Old 18-03-2006, 15:24
DesertWind DesertWind is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 307
Default

omdat ik dus nog steeds op de belasting centen zit te wachten ben ik maar verder gegaan met wat andere kleine dingetjes.
zo heb ik de klinknagels van het differentieel uitgeboord, zodat er boutjes in kunnen, wel zo stevig (beter dan de klinknagels in ieder geval )
Verder het onderblok ontroest en gespoten.
Vandaag ben ik bezig geweest de poedercoating te verwijderen van de ABT Tuning aluminium carterpan met schotten erin voor het betere bochtenwerk. Van deze zijn de koelribben aan de onderzijde redelijk zwaar beschadigd, deze ga ik oplassen, zodat hij weer volledig functioneel zal zijn. Helaas vergeten foto;s hiervan te maken.

Verder heb ik nog wat getrommelde alu delen op het blok gezet, om een indruk te krijgen hoe de motor eruit gaat zien als hij af is, en ik verzeker jullie, ziet er best GEIL uit foto's hiervan zal ik plaatsen als het blok en de versnellingsbak af zijn.






Reply With Quote
  #24  
Old 01-04-2006, 19:59
DesertWind DesertWind is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 307
Default

ondertussen alweer wat onderdeeltjes op de motor geschroefd om de opnieuw verzinkte bouten ed, uit te sorteren, ziet er mooi uit dat blinkende alu dat met goudverzinkte boutjes op een glanszwart onderblok

vandaag even bij pieter langsgeweest om de digifiz op te halen, en met dank aan Ron21, weet ik nu hoe hij in de scirocco aangesloten moet worden. Nogmaals dank Ron!
Reply With Quote
  #25  
Old 01-04-2006, 22:43
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Mooi werk, hoe zit het nu met je baan?
Reply With Quote
  #26  
Old 01-04-2006, 23:05
DesertWind DesertWind is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 307
Default

ik blijf daar werken, tot ik ander werk heb. om mijn opleiding af te ronden dan. Ik heb ook nog een sollicitatie lopen ergens anders, maar daar heb ik eerst 2 gesprekken en 2 keuringen waar ik doorheen moet om dat werk te krijgen
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum