Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #441  
Old 04-01-2022, 21:15
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 831
Default

Geweldig. Waarvoor zijn al die kleinere ruimtes? En heb je die Polini Zip SP ook daadwerkelijk?
__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote
  #442  
Old 05-01-2022, 12:32
Extremy's Avatar
Extremy Extremy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 321
Default

Quote:
Originally Posted by rondekker1983
Ziet er gaaf uit. Wat voor bedrijf ben je gestart als ik vragen mag😬


Thanks!!

Ik kreeg o.a. via insta wat vragen van mensen of ik onderdelen voor ze kon lassen, ontwerpen, laten frezen, kabelbomen kon maken en veel meer. Toen kwamen er ook vragen van mensen met gestrande projecten (motoren) en of ik die kon afbouwen.
Dit vind ik zo leuk om te doen, dat ik heb besloten om dit officieel te maken. Ook uit een soort van push naar mijzelf toe om er echt voor te gaan.
Ik doe dit nu nog wel naast mijn fulltime kantoorbaan, maar mijn streven is om dit op een gegeven moment parttime kantoorbaan/ parttime motoren te maken.
Fulltime motoren lijkt me helaas financieel niet haalbaar in NL, maar wie weet wat de toekomst brengt.
Reply With Quote
  #443  
Old 05-01-2022, 12:37
Extremy's Avatar
Extremy Extremy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 321
Default

Quote:
Originally Posted by Scully
Geweldig. Waarvoor zijn al die kleinere ruimtes? En heb je die Polini Zip SP ook daadwerkelijk?


Ik denk dat dit het duidelijkst is hahaha:



Vooral metaalwerk en montage gescheiden is erg fijn vanwege het vuil. Daarnaast is de plek om onderdelen tijdelijk netjes en stofvrij weg te kunnen leggen echt een uitkomst. In mijn oude schuur was ik altijd uren bezig met achteraf schoonmaken. Slijpstof etc. gaat echt overal inzitten.
Die zip heb ik niet, wel heb ik een NRG in polini kleuren (alles, old school, MHR). Daar is alles ooit mee begonnen, die krijgt dan ook een mooi plekje
Reply With Quote
  #444  
Old 05-01-2022, 13:20
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 831
Default

Polini kleuren met MHR spul. Is dat niet een beetje als een VW met een Opel logo? Maar mooi, bij mij is het ook begonnen met een Gilera Runner met Polini Evo er onder, toen een G40, en ruim 20 jaar later zijn we nog altijd aan het prutsen.
__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote
  #445  
Old 05-01-2022, 13:26
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

Wauw! Mooie werkplaats! Ben benieuwd naar de vorderingen als de Corrado weer opgepakt gaat worden.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
Reply With Quote
  #446  
Old 05-01-2022, 13:55
Extremy's Avatar
Extremy Extremy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 321
Default

Quote:
Originally Posted by Scully
Polini kleuren met MHR spul. Is dat niet een beetje als een VW met een Opel logo? Maar mooi, bij mij is het ook begonnen met een Gilera Runner met Polini Evo er onder, toen een G40, en ruim 20 jaar later zijn we nog altijd aan het prutsen.


Dat was de grap, daarnaast weet ik uit eerste hand dat bijv. de creco polini zips ook niet met alleen maar polini spul rondreden in het sobw. Daar ging gewoon, ongeacht het merk, het spul op waarmee ze konden winnen.
Ik vind de kleurstelling alleen zo vet
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum