![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met gepaste trots kondigen wij aan dat onze shop per direct is verhuisd!
Nadat we onze shop jarenlang in eigen beheer hebben gehad, hebben we vanaf heden een partner gevonden in StickerDump . Zij zullen per direct de shop overnemen. Dit betekent dat je onze merchandise direct bij hen kan afnemen via hun eigen webshop, in de winkel in Ede of meetings waar StickerDump aanwezig is. Daarnaast hebben we een shop aan onze Facebook-pagina gekoppeld, deze kun je vinden door op deze link te klikken Je hoeft geen lid van Volksforum te zijn om Volksforum Merchandise te kunnen kopen, het is voor iedereen beschikbaar. De opbrengst van deze merchandise wordt gebruikt om Volksforum in de lucht te houden. Dus naast het feit dat je laat zien dat je een echte VW-liefhebber bent, lever je ook een bijdrage aan het voortbestaan van Volksforum! We hopen dat jullie bestellingen weer in grote getale te mogen ontvangen!
|
||||
|
||||
![]() T-shirt net bestelden ging prima zeer nette oplossing lijkt me zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad prima oplossing
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens. Wij zijn er ook erg blij mee.
Omdat het allemaal vrijwilligerswerk was duurde het soms (te) lang om een bestelling af te handelen. We werkten al samen met Inne voor de stickers, en buiten haar professionaliteit heeft ook haar enthousiasme voor de scène ons ertoe gebracht om op deze samenwerking over te gaan. Het is nu makkelijker om te betalen en (wereldwijd) te versturen. Zo kunnen we in de toekomst leuke dingen gaan doen met de merchandising. We hopen op jullie steun want de opbrengst gaat uiteraard rechtstreeks terug in de kosten van het forum.
|
||||
|
||||
![]() ligt t aan mij of kan ik de VF spullen nog niet vinden bij Stickerdump?
Maar iig top, alle mooie spullen op 1 website ![]() Last edited by Sonic_striker : 23-06-2013 at 01:33. |
|
||||
|
||||
![]() Correct, het loopt nog niet via de stickerdump webshop. Wel via Volksforum online shop op facebook (niet op een mobiel apparaat alleen via een pc/laptop tenminste bij mij..)
facebook VF shop Moet je voorlopig dus wel een facebookaccount hebben. Ik begrijp dat er achter de schermen aan gewerkt wordt. |
|
||||
|
||||
![]() jammer, ik heb geen FB
![]() nog ff wachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kan sowieso StickerDump even mailen met je bestelling. Mail even het artikelnummer (te zien in de facebookshop ook voor niet facebook leden) de eventuele maat en je NAW gegevens. Dan doen zij de rest!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok thx ga ik doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() We werken momenteel aan een shop welke hier vanaf het forum te bezoeken zal zijn voor mensen zonder Facebook. Zo gauw deze online is, melden we het hier!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
snelle afhandeling ook ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker netjes toch
![]()
|
||||
|
||||
![]() Krijg de link niet geopend...
|
||||
|
||||
![]() Hier werkt hij naar behoren?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet al wat ik fout deed... Via de iphone werkte die niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() De oplettende kijker heeft het misschien al gezien, maar sinds gisteren draait de shop ook hier op Volksforum. Dit betekent dat ook mensen zonder Facebook-account, hier kunnen bestellen
Hoe kom je er? Heel simpel, klik op de shop button bovenin de blauwe balk en je komt in de shop terecht: ![]() LET OP: VOOR DE SHOP MOET EEN ANDERE ACCOUNT AANGEMAAKT WORDEN DAN VOOR VOLKSFORUM.COM JE KUNT DUS NIET MET JE INLOGGEGEVENS VAN VOLKSFORUM.COM INLOGGEN
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
|
|
||||
|
||||
![]() Zie de kentekenhouder er niet meer tussen zitten, is er een kans dat die er in de toekomst weer bij komt? Zag die namelijk wel zitten voor op mijn projectje, als het af is.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze staat er inderdaad nog niet in, maar is wel weer verkrijgbaar. Je kunt eventueel ook mailen naar info@stickerdump.com met je bestelling. Ik ga in ieder geval even zorgen dat hij er weer bij komt! Bedankt voor de tip!