Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 02-03-2015, 17:22
Tommyboy Tommyboy is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2015
Posts: 19
Default Golf mk1 1.1 project

Hallo iedereen ik ben tom van Belgie,


Ik heb een golfje kunnen kopen 1.1 voor een mooie prijs dus bij deze gaan we wat sleutelen Hij is momenteel volledig ori.. Maar daar komt snel verandering in! De foto's volgen morgen. Eerst had ik een vraag want ik kom er maar niet uit na heel het internet af te zoeken en te bellen tot bij de douane.. Ik heb enkel van de wagen het uitvoeringsdocument van de rdw (was nederlandse wagen) en een belgische carpass voor de rest niets en bij de keuring kunnen ze me niet helpen en bij de politie ook niet, bij de keuring in belgie hier bij me zeiden ze wel dat die carpass niet wilt zeggen dat het een belgische wagen is ze zien elke dag nederlandse wagens die een belgische carpas afgeleverd krijgen.. Dus bij deze mijn vraag kan ik naar de belgische douane gaan met enkel het uitvoeringsdocument van de rdw en mijn verkoopsovereenkomt van de wagen? Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!!!
Reply With Quote
  #2  
Old 18-03-2015, 15:45
Tommyboy Tommyboy is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2015
Posts: 19
Default

Na lang niet gepost te hebben zal ik eens beginne met wat foto's op het forum te plaatsen. De problemen met de rdw en douane zijn ondertussen ook al opgelost! Dus als iemand wat moet weten wat te doen bij verloren of geen papieren kan je het altijd vragen. Zoals hier boven vermeld heb ik een golf 1 van 83 met een 1100cc erin, deze is volledig origineel. Er komt vant weekend een schroefkit van v max op en Pirelli 15'' velgjes die ik heb laten opmaken. Hier een foto van de Pirelli velgen:

Voor:



Na:




Nu ben ik aan het twijfelen om een motorswap te doen of nog te wachten tot na de zomer.. Als ik de swap niet nu zou doen dan zou ik wel graag webers of andere carbs en een spaghettispruitsuk op men 1100 willen, niet voor pk's natuurlijk maar gewoon het uiterlijk en de sound.. Maar begin toch meer naar de swap te neigen..

Het is deze motorblok dat ik heb, word momenteel nog uitgebouwd het is een 1.6 gti eg iemand wat tips of info met deze motor in te bouwen in een 1100 cc ??




Betere foto's volgen na het weekend als de motor uitgebouwd is. Alsook van de auto zelf

Last edited by Tommyboy : 18-03-2015 at 19:00.
Reply With Quote
  #3  
Old 18-03-2015, 15:50
Robbbert's Avatar
Robbbert Robbbert is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 493
Default

Dag Tom, welkom!
Goed dat het uit/invoeren gelukt is.
Plannen klinken goed.
Betere foto's mogen wel ja
__________________

Passat 2.0 FSI 2006
Transporter 1.9TD 2001
Passat TDI 1998 -> Verkocht
Hoog en droog
Reply With Quote
  #4  
Old 18-03-2015, 18:06
Tommyboy Tommyboy is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2015
Posts: 19
Default

Dag robbbert! Thanx voor de verwelkoming De foto's zijn aan de kleine kant, iemand enig idee hoe ik ze groter op het forum krijg?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum