Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Autosport
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 06-03-2005, 11:28
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default F1 Australië

Vannacht opgestaan met hooggespannen verwachtingen. Nou, ik vond er geen ene reet aan. Misschien 3 inhaalacties gezien, verder reed het allemaal achter elkaar aan. Wel leuk dat de kaarten opnieuw geschud lijken, Red Bull deed het uitzonderlijk goed...

Ik vraag me af of ik het nog wel zo belangrijk vindt om de volgende race persé live te kijken...
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
Reply With Quote
  #2  
Old 06-03-2005, 11:33
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 9,219
Default

er vroeg voor opstaan doe ik al een paar seizoenen niet meer... sterker nog, als ik echt niks te doen heb, wil ik het wel eens kijken... maar verder, vind ik echt de F1 totaal niet boeiend meer....
Reply With Quote
  #3  
Old 06-03-2005, 11:34
Matheo's Avatar
Matheo Matheo is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 4,125
Default

heb het nog niet gezien, kga straks lekker kijken. ik heb al wel besloten dat ik voor red bull cosworth ben dit jaar is alvast een goede keus geweest dan.
hoop wel dat het wat spannender wordt als andere jaren. paar van die nieuwe regels lijken het wel leuker te maken!
__________________
'06 A4 1.8T Quattro

'85 Transporter

'85 Golf
Reply With Quote
  #4  
Old 06-03-2005, 19:46
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Het was zeker aan de saaie kant, maar voor de eerste race van het seizoen was het een mooie race.

Hulde aan Alsonso, Barichello, en aan de rookies die het einde hebben gehaald, laten we ook fisichella niet vergeten.

Dit soort races moeten we idd niet midden in het seizoen hebben want dan wordt het wel erg saai.

Btw BAR heeft beide auto's uit laten vallen omdat ze dan voor de volgende race wel een nieuwe motor mogen monteren.
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
Reply With Quote
  #5  
Old 07-03-2005, 07:46
Waldorf's Avatar
Waldorf Waldorf is offline
Banned
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 830
Default

maar als een team 2 races met een motor moeten doen, is de tweede race de meest interessante. en een aantal teams rijdt met een nieuwe auto, ook niet te vergeten.
Reply With Quote
  #6  
Old 07-03-2005, 13:00
Rico Rico is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,421
Default

ik was altijd een echt F1 fan maar de laatste twee jaar kan het mij niet meer bekoren.

ik heb me nog een keer omgedraaid om 5 uur 's nachts.
__________________
Kever niet te koop
Huis wel te koop Ons Huis
Reply With Quote
  #7  
Old 07-03-2005, 13:04
Big_Mac_Mark's Avatar
Big_Mac_Mark Big_Mac_Mark is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,301
Default

Ik ben nooit een echte F1 geweest! Geef mij maar (als het toch op 4 wielen moet...) Rally of DTM, maar de grootste voorkeur gaat tch uit naar Motorsport (GP's, Superbike, Supersport) Dat vind ik nou super! Ik heb de laatste jaren daar echt geen race van gemist! En ik ben ongeveer maandelijks op de TT-baan te vinden voor een race o.i.d. (en werk er zelf ook...)
__________________
- Golf MK4 2.0, 1999

- Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998

ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER
Reply With Quote
  #8  
Old 07-03-2005, 13:15
ploon's Avatar
ploon ploon is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,633
Default

ik vraag me af hoe slecht ferrari nu werkelijk is. rubens wist zich toch van halfverwege het veld op te knokken naar een 2e plaats en dat met een opgekalefaterde 2004 auto. als ze in imola de 2005 wagen gaan gebruiken rijden ze denk/vrees ik weer helemaal vooraan.
schummi had nu gewoon pech met de regen tijdens de kwalificatie. vervolgens blijkt dan dat hij niet 100% perfect is, omdat hij heidfeld er af reedt (nick zat er gewoon al naast, dus schummi had hem de ruimte moeten geven). de beste man is geniaal als het aankomt op het verzalen van de beste mensen om hem heen en het geven van feedback naar de monteurs, maar als hij moet gaan inhalen of zijn lijn moet verdedigen dan zie je toch dat hij dat niet elke dag doet.
__________________
Pim van Loon
1960 single cab (pickup) - www.ploon.nl
VW show dates & pics - www.vwshows.com
Reply With Quote
  #9  
Old 07-03-2005, 13:31
Jasper Ovaal's Avatar
Jasper Ovaal Jasper Ovaal is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,266
Send a message via MSN to Jasper Ovaal
Default

ik was precies op tijd thuis van stappen, dus wel ff zitten kijken. maar wat een saai gebeuren was het zeg. valt me mee dat ik wakker ben gebeleven..

ik sta er normaal ook niet voor op. volgende keer weer beter...
__________________
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper"
More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com
Reply With Quote
  #10  
Old 07-03-2005, 13:34
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

Quote:
Originally Posted by ploon
ik vraag me af hoe slecht ferrari nu werkelijk is. rubens wist zich toch van halfverwege het veld op te knokken naar een 2e plaats en dat met een opgekalefaterde 2004 auto. als ze in imola de 2005 wagen gaan gebruiken rijden ze denk/vrees ik weer helemaal vooraan.
schummi had nu gewoon pech met de regen tijdens de kwalificatie. vervolgens blijkt dan dat hij niet 100% perfect is, omdat hij heidfeld er af reedt (nick zat er gewoon al naast, dus schummi had hem de ruimte moeten geven). de beste man is geniaal als het aankomt op het verzalen van de beste mensen om hem heen en het geven van feedback naar de monteurs, maar als hij moet gaan inhalen of zijn lijn moet verdedigen dan zie je toch dat hij dat niet elke dag doet.


Juist!
Ferrari's 2005 auto zou logischerwijs sneller moeten zijn dan de 2004M wagen, waarmee Barrichello toch bijna een half rijdersveld inhaalt... Dat Schoemi onder druk fouten maakt is ondertussen bekend Trulli maakte er helemaal een potje van, laat zich links en rechts door jan en alleman inhalen.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v

Last edited by Zestienkleppen : 07-03-2005 at 13:37.
Reply With Quote
  #11  
Old 07-03-2005, 13:36
krukab krukab is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
Default

Ik heb in het verleden ook best wel eens langs de lijn gestaan (Spa 1996 & Monaco 1997),maar sinds een jaartje
of drie kan het mij niet meer boeien ... al dat snelle ... zal dat soms ook met leeftijd te maken hebben ??
Heb de uitslag dus vanmorgen uit de Telegraaf gehaald ... die gaan er wat mij betreft "diep" genoeg op in.
Reply With Quote
  #12  
Old 07-03-2005, 13:59
John John is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 564
Send a message via MSN to John
Default

Die pitstops dan.
Pffff die zijn nu echt saai.
Auto komt aan, staan 20 man naar dat hok te staren, 4 daarvan meet de profieldikte en temperatuur in de banden en 2 man is aan het tanken.
Echt doodsaai.
Ik hoop dat het wel wat spannender word want ik ga naar de nurburgring op 29 Mei.
Wil wel een beetje waar voor mijn geld.
__________________
Dutch.Dub member
Reply With Quote
  #13  
Old 07-03-2005, 19:28
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Waar zit je ergens John?? Ik ben er ook geweest, erg mooi, maar je moet wel een leuk plekkie hebben ergens op een tribune. Ook in Spa geweest en dat is echt GEWELDIG, vooral als je zo'n auto Eau Rouge op ziet rijden.....
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
Reply With Quote
  #14  
Old 07-03-2005, 19:30
MaceNL's Avatar
MaceNL MaceNL is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,506
Default

Ik ben ook in Belgie geweest maar had een bronze plek, niet doen dus

Het regende de hele dag, dus geen Porsche SuperCup en racen was ook nog zo voorbij en Hakkinen won ook nog

Vond het ook geen spannede wedstrijd deze keer maar wel leuk dat het een beetje verdeeld was.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum