Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-03-2020, 19:21
Hardtosnap Hardtosnap is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 13
Default Golf 2 16v digifant 2 carterontluchting

Dag iedereen,

ben al een tijdje bezig met het ombouwen van een 16v op digifant II (van een PF).
Nu nadert het einde maar komt er toch nog een probleem naar boven. De motor draait maar bij het gas geven aarzelt de motor om omhoog te gaan en na het in hoge toeren gaan valt de motor (bijna) uit.
Ik dacht eerst aan valse lucht, alles gecheckt met remmenreiniger en zelfs een DIY rookapparaatje gemaakt om aan te sluiten op het vacuumcircuit maar alles lijkt dicht. De cilinderkop is gevlakt en volledig gereviseerd én met de juiste waarden aangedraaid.

Ik vroeg me af of dit te maken kon hebben met de carterontluchting. Die is namelijk nergens op aangesloten aangezien ik hier een filtertje op dacht te zetten terwijl deze normaal aangesloten is op de air intake.

Voor de rest:
cold air intake
spaghetti uitlaatspruitstuk (katalysator is er wel tussenuit!)
8v computer maar met speciale chip voor 16v op digifant te laten draaien van bolku
nieuwe lambdasonde
...

is er hier iemand met ervaring in deze ombouw en die zich kan herkennen in dit probleem? Ik ben al meerdere forums afgegaan en heb al een hoop gelezen, dus alles zou juist moeten aangesloten zijn.

alvast bedankt!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum